Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen tytön on sopivaa mennä saunaan isänsä kanssa?

Vierailija
01.07.2012 |

Meillä ei ole saunaa kotona, mutta kesällä mökkisaunonta mietityttää. Mitä mieltä olette, minkä ikäisen tytön ei ole enää sopivaa saunoa isänsä kanssa, vai onko lapsesta kiinni, kun kokee, että liian iso. Itse muistan, että tuli vaan itselle sellainen olo, et en anää mene samaan aikaan about 11v?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi mennä 11-vuotias ja isompikin, jos itse niin haluaa ja se isällekin sopii.

Vierailija
2/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä murrosikä oli se rajapyykki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf?! Kylhän tyttö voi mennä minkä ikäisenä vaan saunaan isänsä kanssa!

Vierailija
4/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa saunaan niin kauan kuin haluaa. Miksi ei saisi?

Vierailija
5/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖH??

Kouluikä on hyvä raja mun mielestä. Meillä ainakin ihan 5v. lähtien oli naisten ja miesten vuorot kotona. On todella nöyryyttävää, kun alkaa murrosikä ja olisi tottunut menemään saunaan isän kanssa! Mielummin ennen tätä jo lopettaa ne saunoilut isän kanssa.

Vierailija
6/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluun menee lapsi meillä ja käy isänsä kanssa saunassa, ei ole tullut mieleenkään että ei saisi mennä.

Vierailija
7/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo koskaan haitannut minua, jos isä on samaan aikaan saunassa. Kaupungissa pienessä saunassa saunoin siskon kanssa, mutta mökillä yhdessä vanhempien kanssa myös.

Vierailija
8/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa saunaan niin kauan kuin haluaa. Miksi ei saisi?

No onhan se sopimatonta, että isä näkee tyttärensä alasti kun tyttö alkaa kehittymään naiseksi ja eiköhän se ole tytöllekin aika nöyryyttävä tilanne, kun hänellä on muutenkin henkisesti vaikeaa murrosiässä ja sitten vielä oma isä tuijottaa häntä himoiten saunassa.

Miksi on henkisesti vaikeaa kehittyä naiseksi? Miksi sitä pitää hävetä? miksi siitä ei saisi nauttia tai olla ylpeä? ja miksi oma isä ei saisi nähdä omaa lastaan alasti?

Vierailija
9/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin aikuisenakin saunoa samassa seurassa vanhempieni kanssa. Musta on ihan ok saunoa yhdessä oli tyttö sitten minkä ikäinen tahansa. Lähinnä merkitystä on sillä haluaako tyttö itse saunoa isänsä kanssa (entä haluaako isä?)

Kysy tytöltä itseltään haluaako saunoa naisporukalla vai koko perheen kesken!

Vierailija
10/10 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 v ei tunnu yhtään miettivän asiaa vielä vaan käy mielellään isän kanssa saunassa.

Toisaalta pomppelehtii kotona muutenkin nakuna täysin estoitta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä