Kokemuksia tästä nettikaupasta??
Light in the box. Ihana nettikauppa. Upeita kenkiä ja vaatteita ym ym eikä edes pahan hintaisia. Oon aika arka tilaamaan ulkomailta mitään, kun täytyy luottokortin numerot näpytellä, niin jos jollakin on kokemusta niin hyviä vai huonoja?
Kommentit (81)
Tilasin puvun häihin ja puku tuli joskin aika myöhässä. Puku oli rikki ja lähetin meilin kuvien kera ja vastasivat nopeasti. Sain kaksi vaihtoehtoa, joko pitää puku ja he antavat siitä 40% alennusta tai lähettää puku takaisin ja he maksavat puvun hinnan takaisin kunhan tuote on saapunut perille. Nyt mietin kuumeisesti että uskaltaako pukua palauttaa??? Saanko koskaan rahojani takaisin ja maksavatko he dhl:n kuljetuksen suomesta kiinaan asti minulle takaisin??? En varmaankaa saa niitä kuljetusrahoja jotka jouduin maksamaan siltä tänne toimituksesta(20€)tulleista puhumattakaan?? Mitä mieltä olette??? Puvun hinta oli 67€+kaikki toimitus ja tullikulut päälle.
Kuinka kannattasi toimia???
p.s puvun saa kyllä korjattua, mutta värikin meni pieleen :(.
Hei! Onko kenelläkään kokemuksia Rosegal.com nettikaupasta? Tilasin sieltä muutaman halpavaatteen jo elokuussa, eikä tuotteita ole vieläkään tullut ja nyt on sentään lokakuun puoliväli. Maksoin jo tuotteet elokuussa. Pari kertaa on tullut s.postia firmalta, että tuotteet ovat lähteneet, mutta eipä ole vaan kuulunut mitään. Ilmeisesti en ole niitä saamassakaan. No, häviän siinä nyt 40€, ei siis paljon, mutta koskaan en enää tule mitään tästä nettikaupasta tilaamaan.
Itse tilasin valvontakameroita useampi viikko sitten. Aloin jo ihmettelemään missä tavarat viipyy. Lopuksi kävin katsomassa tilaustani ja huomasin, että tilaus on peruttu. Soitin luottokuntaan ja sain tiedon, että visa maksu on palautettu.
Jos maksoit visalla niin ei hätää. Yhteys luottokuntaan ja todennäköisesti saat rahasi takaisin.
Tilasin ylipolven mustat saappaat ja ne tulivatkin aika pian ja olivat kaikinpuolin sopivat, mutta kannassa oli lasikappale, joten ne sopivat vain juhla- ja sisäkäyttöön, mikä ei infosta minulle selvinnyt. Tullit maksettiin.
Halusin palauttaa saappaat, liikkeen kanssa sovittiin palautuksesta, osote oli Kiinaan ja palautuspaketti maksoi 35 €, minkä sain kyllä takaisin ja puolet huolinta- eli tullimaksusta. Mutta vaikeudet alkoi, kun yritin saada takaisin 123 € eli saappaiden hintaa. Kirjoitin useita reklamaatioita ja lippuja ja lappuja, joihin jotenkin vastattiin, mutta rahoja ei koskaan kuulunut takaisin. Tilauksesta on kulunut nyt noin puolitoista vuotta. Kannattaa varoa. Itse epäilin Kiinaan palautusta tehdessäni, että meneeköhän paketti koskaan perille, mutta paketin kulkua pystyi seuraamaan samalla tavalla kuin suomessa.
Älkää koskaan tilatko LIGHT IN THE BOXILTA mitään! Rahat menevät hukkaan. Tilasin hääpuvun 150 eurolla. Toinen rinnankuppi oli selvästi pienempi kuin toinen. Asiakaspalvelun kanssa taistelun jälkeen he viimein suostuivat palautukseen mutta vastaus tuli näin: "Koska paketin toimitusmaksut tulevat olemaan niin suuret, suosittelemme että pidät puvun ja maksamme 30 euroa aiheutuneesta ongelmasta". Eli 120 euroa meni hukkaan ja käyttökelvoton puku itsellä!
Olen tilannut. Ulkomailta netistä käytetään toki visaa tai paypalia. Hyvin meni, tilasin pientä elektroniikkaa ja vimpaimia, kännynkuoria ja jotain koruja. Kannattaa katsoa kuvat tarkkaan ennen päätöstä.
Palauttamaan en ole joutunut, mutta otan yleensä sen riskin kun tilaan esim. vaatteita ulkomailta. Jos ei ole sopiva, myyn sitten kirpparilla pois.
Vierailija kirjoitti:
minä tilasin luistelupukuja 2 kpl, eikä mitään ole kuulunut... voisiko joku auttaa, mitä pitäisi siis tehdä? olen odottanut kohta jo 3 viikkoa... kauan teillä on tilauksen toimittamisessa kestänyt? tarvitsisin niitä nimittäin jo pian, kohta alkaa tulla jo kiire!
siitä äskeisestä, lighinth...
sieltä voi kestää jopa 4 viikkoa (maximissaan). ostin sieltä kameran ja hyvä oli:D
Hei ostin kahdet kännykänkuoret tammikuussa , rahat kyllä ottivat mutta kuoria ei ole näkynyt vieläkään enkä ole saanut mitään yhteyttä heihin.
Tilasin takin 10.10 mitään ei ole kuulunut. Lisäksi olen maksanut sen. Ei pitäisi maksaa etukäteen
Onko kenelläkään kokemuksia Kasteniitty- verkkokaupasta? Tuotteita ei ole kuulunut kahteen kuukauteen, sivuilla käsketään ottamaan yhteyttä sähköpostilla, mutta missään ei näy sähköpostia mihin ottaa yhteyttä
Kkpy.fi eli "biba.fi" täysiverinen huijaus sivusto. No tavaraa sieltä tuli, mutta kiinalainen versio totuudesta. Vedätettiin niin, että melkein naurattaa. No, oppirahat täytyy aina maksaa.
kuka tilaa kiinalaisesta vaatekaupasta puhelimia??:DD
kastenensydänyö kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemuksia Kasteniitty- verkkokaupasta? Tuotteita ei ole kuulunut kahteen kuukauteen, sivuilla käsketään ottamaan yhteyttä sähköpostilla, mutta missään ei näy sähköpostia mihin ottaa yhteyttä
Eipä ole kokemusta, mutta sivut näyttävät itsessään jo aika, no epäilyttäviltä. Siellä mainostetaan kesän 2017 trendejä otsikoilla "klassinen mies" ja "nainen vaatteet". Ei oikein herätä luottamusta. Muistakaahan nyt ihmiset oikeasti, että aika paljon on huijaussivustoja. Jos vaatekaupan nimi on vaikka "Pullahärmä" se tuskin on vaatekauppa :D. Voi olla kyllä vaikea saada rahoja takaisin, todennäköisesti ei ole suomalainen verkkokauppa, joten kuluttajasuoja tuskin pätee.
Tollaset Light in the boxit ja muut, joissa on kamalasti kaikkea mahdollista edullisesti, on aina vähän hakuammuntaa. Joskus voi tulla hyvä, joskus ei ja joskus tulee ihan väärä tuote. Noitakin rytkyjä myydään monessa pilipalikaupassa tasan samoilla nimillä ja mainoskuvilla, joten sekin kertoo jo jotakin.
Light in the box:illa ei käytännössä ole asiakaspalvelua. Palauttaminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi, itse pitää maksaa paketin takaisin lähetys kiinaan. Palautetut rahat eivät tule suoraan vaan menevät LinB:in asiakastilille ja sieltä sen kuulemma saisi sitten jotenkin siirrettyä takaisin omalle kortille. Lopputolos: on helpompaa maksaa kuin palauttaa. Vedätystä, tavallaan.
wishillä myös tavarat jää tulematta, maksut menee klarnan kautta ja käskevä olemaan kauppaan yhteyksissä ja olinkin, mutta sanoivat ettivät voi hyvittää maksua kun oli minulle laitettu sulku päälle liiallisten palautusten takia. en kä ainuttakaan tuotetta ole palauttanut, vaan tavarat ei vaan ole tulleet. en tilaa enää yhtään mitääm. tavarat piti maksaa vaikka en niitä saanut.
Tilasin lapselle pipan 53cm,tiedoissa oli 3-5 vuotiaalle, mahtui juuri yksivuotiaan päähän. Palautteessa väitettiin olevan oikeaa kokoa, vaikka kuvasin tuotteen, joka oli 22cm eli ympärys 44.
Hei,
Olemme kiinalainen yhtiö, joten tuotteidemme koot poikkeavat huomattavasti eurooppalaisista. Tämän takia jokaisen tuotteemme sivulla on kokotaulukko, jonka perusteella voitte valita sopivan koon. Toivottavasti voimme auttaa Teitä.
Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox