Kokemuksia tästä nettikaupasta??
Light in the box. Ihana nettikauppa. Upeita kenkiä ja vaatteita ym ym eikä edes pahan hintaisia. Oon aika arka tilaamaan ulkomailta mitään, kun täytyy luottokortin numerot näpytellä, niin jos jollakin on kokemusta niin hyviä vai huonoja?
Kommentit (81)
Saman yrityksen elektroniikkapuolen kokemuksia: TYHJÄ LAATIKKO Kiinasta. ÄLÄ TILAA Light in the box huijareilta mitään!
Pitäiskö tilata puhelin sieltä? Kannattaako? Hirveen halpoja..
Ootko saanut sen puhelimen jo koska ajattelin itse tilata puhelimen?
Ootko saanut sen puhelimen jo koska ajattelin itse tilata puhelimen?
Olen tilannut kynsilakkoja ja koristeita. Nillä on ilmaiset postikulut. Tilasin parin euron juttuja (3-20e) kolmessa eri erässä kaksi on tullut yksi ei. TOSI HYVÄ NETTI KAUPPA KYNSIHÖPERÖILLE TILATKAA IHMESSÄ!
itse olen miettinyt samaa että uskaltaako
Hei Vierailija joka kaipasit luistelupukua.
Googletapa Biancaneve!
Käsintehtyjä n i i n kauniita pukuja! Taatusti erottuisit joukosta. Saattanee olla pikkasen tyyriitä, mutta hei onpahan sit hieno puku.
Onko kukaan tilannut tuolta tyttöjen mekkoja? Katselen tässä mekkoa 5-vuotiaalle tytölle ja tuolla on nuo koot vain 2,3,4,5. Ilmeisesti ikää tarkoittaa, mutta sehän vaihtelee minkä kokoisia saman ikäiset lapsetkin on. Mietin että onko sitten kuitenkin pieni.
Ei kannata tilata ulkomailta, voivat toimittaa ilmaiseksi, mutta palautus menee omaan piikkiin. Suomesta ei saa lähettää ulkomaille mitään, missä on akku tai paristot.
Voihan se olla halpaa, mutta palautus onkin sitten toinen juttu, tuskin kertovat sivuillaan palautuksesta joka on maksullinen ja ihan laillista.
Miten uskallatte tilata jotain roskapuhelimia, joissa jotkut piraattiakut. vastahan se syttyi palamaan tai poksahti samsungin akku, joka osoittautui piraattiakuksi jaoli hengenvaarallinen-samsung koetti luikerrella vastuusta,asian käsittely kesken, oli kuningaskuluttajassa viime vuoden lopulla juttua.
Mie tilasin just kyseisestä verkkokaupasta aika isolla summalla vaatteita. Aamulla tuli viesti puhelimeen että tilaus on saapumassa tulliin ja tarvitaan s.postiosote ja henkilötunnus laskua varten. Nyt odottelen jännittyneenä jatkoa.
Verkkokauppa ihan ok, mutta kiinassa tulli ja rahtimiehet pakkaavat varastelemaan laatikoista jos epäilevät että on käypää tavaraa. Siksi on paha saada rahojaan takaisin jos sattuu tulemaan tyhjä laatikko postissa.
Vaatteet ovat ihan hyviä, laadukkaitakin, mutta kannattaa katsoa ensin mittataulukot! Koska koot ovat ainakin 3 kertaa pienempiä. Palauttaminen ilman vikaa on todella vaikeaa. He eivät maksa kuin vikatapauksessa toimitusmaksut, ja kun katsoo DHL:n toimitusmaksuja, hui! 0,5 kg:n paketti, sisällöltään 70e maksaa noin 230e tulleineen, ja ilman tullia 130e. Postitse kuulemma halvempi, eli ei auta muu kuin kaupata itse tuotteet eteenpäin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2012 klo 14:49"]
Erittäin huono kokemus. Tilasin kahdet kengät.Työn jälki suorastaan törkeä. Materiaalit halpoja ja huonoja.Koot täysin pielessä, paljon pienempiä kooltaan mitä eurooppalainen mittataulukko on. Haisivat myrkyltä koska myrkyttävät jalkineet siellä hometta vastaan. Palautin jalkineet takaisin, hirveä määrä käyty sähköpostikeskustelua, rahoja en vielä ole saanut takaisin tilille mutta asia on vielä sen verran tuore että saa nähdä kuinka käy. Kehoitan pysymään kaukana koko firmasta.
[/quote]
No.. minä en ainakaan yhtien kenkien takia jätä firmaa poies. Sieltä kyllä saa hyvääkin, mutta joittenki kenkien takia...ok
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 21:35"]
Olen tilannut kynsilakkoja ja koristeita. Nillä on ilmaiset postikulut. Tilasin parin euron juttuja (3-20e) kolmessa eri erässä kaksi on tullut yksi ei. TOSI HYVÄ NETTI KAUPPA KYNSIHÖPERÖILLE TILATKAA IHMESSÄ!
[/quote]
Suosittelen olemaan tilaamatta jos perusasiat ovat noinkin hakusessa kun sulla, "ilmaiset postikulut", no ei ole, on ilmainen toimitus ilman erillistä maksua!
huh huh...
Oisin tilaamassa rippimekkoa tuolta, mutta en tiedä uskallanko kun osa sanoo että on täyttä huijausta ja tulee vääriä kokoja ja osa taas että tilaukset on ollut täydellisiä ja ihania. Olisin vielä tilaamassa tilaustyönä tehtyä mekkoa, mutta osaako kukaan sanoa että pystyykö näiden mitojen perusteella tilaamaan mekkoa;
rinnanympärys, vyötärö, Lantio, kaulasta lattiaan ja pituus(eli minun pituus)
Helppppppiä!
huh huh...
Oisin tilaamassa rippimekkoa tuolta, mutta en tiedä uskallanko kun osa sanoo että on täyttä huijausta ja tulee vääriä kokoja ja osa taas että tilaukset on ollut täydellisiä ja ihania. Olisin vielä tilaamassa tilaustyönä tehtyä mekkoa, mutta osaako kukaan sanoa että pystyykö näiden mitojen perusteella tilaamaan mekkoa;
rinnanympärys, vyötärö, Lantio, kaulasta lattiaan ja pituus(eli minun pituus)
Helppppppiä!
Uskaltaako sieltä tilata puhelimen?
Ajattelin ostaa sieltä puhelimen hieman halvemmalta,ja en ole varma kannattaako.
Saako siinä vaihdettua kielen suomelle???:)
VOIKO JOOKU JOKA ON TILANNUT PUHELIMEN SILTÄ KERTOA??:)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:38"]
Uskaltaako sieltä tilata puhelimen?
Ajattelin ostaa sieltä puhelimen hieman halvemmalta,ja en ole varma kannattaako.
Saako siinä vaihdettua kielen suomelle???:)
VOIKO JOOKU JOKA ON TILANNUT PUHELIMEN SILTÄ KERTOA??:)
[/quote]
Jospa lukisit edelliset viestit...
Tilannut kengät ja mekon tylleineen ja täydellisiä ovat olleet. Tulivat todella nopeasti ja edulliseksi. Ihan kotiovelle toimitettiin!