Kokemuksia tästä nettikaupasta??
Light in the box. Ihana nettikauppa. Upeita kenkiä ja vaatteita ym ym eikä edes pahan hintaisia. Oon aika arka tilaamaan ulkomailta mitään, kun täytyy luottokortin numerot näpytellä, niin jos jollakin on kokemusta niin hyviä vai huonoja?
Kommentit (81)
Tosi hienot ja halvat hameet ja seinätarrat sain ja kokokin osui kohdilleen hameissa, vaikka oli vain yhden koon vaatteet. Tullit maksoin( n.25 %) ja nyt tuli sieltä liikkeestä viesti, että voivat maksaa puolet tullista, mietin että uskallanko sinne vielä tilinumerotkin laittaa?
Minäkin odottelen. Sunnuntaina maksoin tullimaksut joista ei mainittu. Täytenä yllätyksenä tuli että tuotteeni tulevat kiinasta saakka! Kun katson tilaukseni etenemistä siellä ne ovat olleet 4 päivää, saatavilla jotain kuittia vastaan...vaikka tilasin kotiosoitteeseen...mitähän tästä seuraa... luulin palautuksen olevan ilmaista...mutta tullia 90 euron vaatteista jo 20 euroa!!! Otin vielä pari kokoa sovitettavaksi... Paras olla VALOA lootassa vaatteiden lisäksi ja PALJON! :-)
Kannattaa lukea niitä tilaus- ja toimitusehtoja ennenkuin tilaa.
Sieltä kyllä selviää mistä tulevat, ja aina kun tulee eu:n ulkopuolelta, on mahdollisuus joutua tullin kynsiin. Yli 22e arvoisista (postikuluineen) tilauksista maksetaan alv 24% ja yli 150e tilauksista myös tullimaksu (oisko vaatteissa 11%).
Palautus ei lähes ikinä ole suomen ulkopuolelle ilmaista.
Tilasin kaksi kiinakuvioista mekkoa tuolta, otin kaksi numeroa suuremman kuin normaalisti ja oli juurikin sopivat. Muutenkin pidin kyllä mekoista ja ajattelin tilata jatkossakin sieltä.
Joutuuko tullimaksun maksamaan siis kaikista ja kaikenhintaisista tilauksista? Tilasin 6 päivää sitten 19,90e + postikulut maksavan repun.
Itse tilasin sieltä kavereiden kanssa kimppatilauksena läjän latureita, puhelimen kuoria ym. Hinnaksi tuli n 40e.
Meni varmaan päivä tai pari kun paketti jo lähti sieltä, siitä pari päivää niin oli jo suomen tullissa. Tulli ja alvimaksut oli n 7e, mikä siltikin teki paketista naurettavan halvan. Maksoin tullille ja seuraavana päivänä paketti tuli kotiin asti dhl kyydissä. Joka ikinen tavara oli niinkun pitikin, ja toimi täysin.
Ei todellakaan mitään pahaa sanottavaa tosta, jopa yllätyin kun tosiaan meni max viikko niin tavarat oli jo mulla :)
Nyt tilasin uudestaan sieltä, tällä kertaa läjän vaatteita, siitä en osaa sanoa vielä mitään kun vasta pari päivää sitten tein tilauksen. Ei ole vissiin vielä lähtenytkään heiltä, taisi käsittelyaika ollakin 5-7pvää tai vastaavaa, ja siihen toimitusaika 3-5pvää, arvioitu toimituspäivä 16.10. Viimeksi toi arvio piti täysin paikkansa.
Nyt katselen juurikin miesten vaatteita, missä on monessa maininta että on pientä kokoa, tilaa pari kokoa isompi kun normisti. Toi vähän pelottaa, kun haluaisin heti oikean koon kun en jaksaisi palautus rumbaan ruveta... niin en ole uskaltanut tilausta tehdä. Miehelleni löysin kaikkea kivaa mitä mieli tekisi tilata...
Voin tulla kertomaan sitten mitä vaatteiden kanssa kävi :)
Kaverilta kuulin et eivät käy suomen liittymiin...
Itselle ainakin oli just sopiva:)
Ei välttämättä, jos ei jää tulliin.:)
Olen tilannut eikä mitään ongelmia ollut. Tuotteisiin olen erittäin tyytyväinen. :)
okei kiitos!:) onko itselläsi kokemusta? tekeekö kuin nopeesti?
Näyttää siltä, että kokemukset riippuu siitä, osaako tilata Kiinakaupoista vai ei. Kyllä sen verran pitää tajuta itse selvittää, ettei tule yllärinä tullit+postikulut. Tullin sivuilla hyvä laskuri millä voi laskea ne etukäteen. Kuten kaikissa Kiinakaupoissa, riippuu ihan siitä mitä tilaa mitä laatua tulee. Esim. elektroniikkaa, vaatteita tai kenkiä en itse lähtisi tilaamaan, sillä työn jälki usein suomalaiseen makuun liian huonoa/hutasten tehtyä.
Olen nyt tilaamassa hiuskoristeita, sillä ne on Suomestakin ostettuna usein Kiinassa tehtyjä. Lisäksi omat kokemukset ensimmäisen tilauksen (seinätarra) kohdalla olivat todella myönteiset. Nopea toimitus ja DHL:n kanssa sai sovittua, että jos maksaa tullit itse verkkopankin kautta ei tarvitse ottaa heiltä 15e hintasta "huolintapalvelua".
Itse tilasin puhelimeen parit kuoret ja laturin, alle parikymppiä maksoi niin ei mennyt tullimaksua ollenkaan. pari viikkoa kesti toimitus ja ehjänä tuli perille! :)
Heippa! Kivoja kokemuksia joillakin kyseisestä sivustosta :( Itse tilasin sivulta kahdet kengät, maksuna ei käynyt paypal, koska muka kirjautumis tietoni eivät täsmänneet.. Valitsin sitten maksu tavaksi tilisiirron.. Nyt mietinkin että mistä saan tiedot kyseiseen tilisiirtoon että voisin suorittaa maksun, ja ehkä jopa saada tuotteet.. Tarkoitan siis tilinumeroa, viitettä jne..
Kiitos jos joku osaa kertoa! :)
Moikka! Tilasin perheeni kanssa miniinthebox sivustolta tabletti tarvikkeita, puhelimen kuoria ja koruja. Hintaa tuli n.62€ Tabletin tarvikkeet saapuivat muutamassa viikossa. Loput tilaamistamme tuotteista oli kuitenkin juuttunut tulliin ja n.50€ edestä olevalle tavaralle tuli lisähintaa n.15€ tullimaksut. Tabletin tarvikkeet ovat kuitenkin hyvä laatuisia ja edeltävät kokemukset ovat myönteisiä. Nyt kuitenkin harmittaa tämä tullimaksu joista sivuilla ei mainittu mitään.
laitoitko itse sinne viestiä siitä tullimaksusta vai miksi sieltä muka ois perään viestiä tullut että voivat maksaa takas?
me tilattiin tollasesta nettikaupasta puhelin..juurikin kiinalaisesta..ja niiden verkot ja netit on erilaiset kuulemma niin ei toiminu puhelin suomessa..:/
Siis pitääkö maksaa tulli maksuja kun ostan 19€ maksavia kynsi juttuja?
Erittäin huono kokemus. Tilasin kahdet kengät.Työn jälki suorastaan törkeä. Materiaalit halpoja ja huonoja.Koot täysin pielessä, paljon pienempiä kooltaan mitä eurooppalainen mittataulukko on. Haisivat myrkyltä koska myrkyttävät jalkineet siellä hometta vastaan. Palautin jalkineet takaisin, hirveä määrä käyty sähköpostikeskustelua, rahoja en vielä ole saanut takaisin tilille mutta asia on vielä sen verran tuore että saa nähdä kuinka käy. Kehoitan pysymään kaukana koko firmasta.