Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tästä nettikaupasta??

Vierailija
30.01.2012 |

Light in the box. Ihana nettikauppa. Upeita kenkiä ja vaatteita ym ym eikä edes pahan hintaisia. Oon aika arka tilaamaan ulkomailta mitään, kun täytyy luottokortin numerot näpytellä, niin jos jollakin on kokemusta niin hyviä vai huonoja?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää paketin hitaasti:((((((

Vierailija
22/81 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitetutovat:*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikimaailmassa tilatko täältä mitään! Toimittavat vääriä tuotteita, niiden palauttaminen pitää maksaa itse eikä palautuksia koskaan saa. Tein suuren virheen kun käytin tätä nettikauppaa!

Vierailija
24/81 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 16:40"]

Light in the box. Ihana nettikauppa. Upeita kenkiä ja vaatteita ym ym eikä edes pahan hintaisia. Oon aika arka tilaamaan ulkomailta mitään, kun täytyy luottokortin numerot näpytellä, niin jos jollakin on kokemusta niin hyviä vai huonoja?

[/quote]

mikset perusta paypal-tiliä, jonne ne luottokorttitiedot annetaan ja käytä paypalia maksettaessa, niin ei tarvi joka kaupalle erikseen antaa tietoja. Palautuksetkin tulee kätevästi sinne tarvittaessa. Tässäkin kaupassa on paypal mahdollisuus.

Vierailija
25/81 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sieltä tilaa jonkun puhelimen niin onko niissä esim suomen kieli tai play kauppa ?

Vierailija
26/81 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin lapsille kännykän kuoria, Odoteltu nyt 7 viikkoa. Asiakaspalvelu ilmoitti että palauttaa rahat ja jos kuoret joskus saapuu saan pitää ne. Mutta eipä ole näkynyt rahoja eikä kuoria. Aika paskat fiilikset jäi, en toiste tilaa tuolta mitään.

Vierailija
27/81 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaa: Pay Pal!
Kun tilaatte ulkomailta netin kautta niin kannattaa tilata ainoastaan sellaisilta sivuilta missä paypal käy maksamiseen.
Paypal tilikin kannattaa tehdä erillisenä tilinä jollekka aina siirtää rahaa tarvittaessa eikä tarvi näpytellä luottokortin numeroa mihinkään.
Turvallisin keino maksaa ja tarvittaessa saada rahansa takaisin.

Vierailija
28/81 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:36"]Moikka! Tilasin perheeni kanssa miniinthebox sivustolta tabletti tarvikkeita, puhelimen kuoria ja koruja. Hintaa tuli n.62€  Tabletin tarvikkeet saapuivat muutamassa viikossa. Loput tilaamistamme tuotteista oli kuitenkin juuttunut tulliin ja n.50€ edestä olevalle tavaralle tuli lisähintaa n.15€ tullimaksut. Tabletin tarvikkeet ovat kuitenkin hyvä laatuisia ja edeltävät kokemukset ovat myönteisiä. Nyt kuitenkin harmittaa tämä tullimaksu joista sivuilla ei mainittu mitään. 
[/quote]

Kyllä siellä lukee. Ei tuotteiden kohdalla vaan niillä infosivuilla. Aina kannattaa lukea ne toimitus- ja maksutavoista kertovat sivut!!
Tyhmää vain olettaa asioita.

Vierailija
29/81 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako sitä tilata lamppua? Onko kukaan tilannut? En oo koskaan tilannut tuolta boxilta

Vierailija
30/81 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset hyviä, olen tilannut varmaan 30-40 kertaa erilaista pikkukrääsää.

Tilatessanne pidätte vaan huolen siitä, että olette lukeneet toimitusehdot, lisätiedot toimituksen käsittelyajoista, tutustuneet tullirajoihin ja maksutapoihin.

Ei se ole niin vaikeaa, eikä tarvitse ilman syyttä mennä osoittelemaan yritystä sormella, kun itse ei ole ottanut asioista selvää.
Pitää muistaa, että kaupankäynnissä MYÖS ASIAKKAALLA ON VASTUUNSA, jota tulee noudattaa.

Tyhmyys ja välinpitämättömyys maksaa usein extraa.

Älä ole höpsö :)

Vierailija
31/81 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nyt ihan kaaamalasti myöhässä, mutta kai nyt tajuat, että aasialaiset (Kiina-Japani + monen muun maalaiset siltä väliltä) ovat pienempikokoisia kuin eurooppalaiset? Siksi niiden kokotaulukotkin ovat erilaiset

Vierailija
32/81 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:15"]

Tulen nyt ihan kaaamalasti myöhässä, mutta kai nyt tajuat, että aasialaiset (Kiina-Japani + monen muun maalaiset siltä väliltä) ovat pienempikokoisia kuin eurooppalaiset? Siksi niiden kokotaulukotkin ovat erilaiset

[/quote]

Vastaten siis tähän:

''Erittäin huono kokemus. Tilasin kahdet kengät.Työn jälki suorastaan törkeä. Materiaalit halpoja ja huonoja.Koot täysin pielessä, paljon pienempiä kooltaan mitä eurooppalainen mittataulukko on. Haisivat myrkyltä koska myrkyttävät jalkineet siellä hometta vastaan. Palautin jalkineet takaisin, hirveä määrä käyty sähköpostikeskustelua, rahoja en vielä ole saanut takaisin tilille mutta asia on vielä sen verran tuore että saa nähdä kuinka käy. Kehoitan pysymään kaukana koko firmasta.''

Lainaus ei ihan toiminutkaan, niinkuin olisin halunnut :D

Vierailija
33/81 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ostamaan. Muutaman olen ostanut  lightintheboxista, ja kaikki toiminut ihan OK (ottanut päähän ne tullimaksut ja kerran pari tullut ihan naurettavan halpoja ja rumia kopioita kuvaston vaatteista) mutta nyt vikalla kerralla on kaikki mennyt päin metsiä. Olin tilannut tavaraa, joissa "keräämiseen" menisi sivuston mukaan 3 - 5 päivää ja otin lisäksi pikatoimituksen (3 - 5 työpäivää). Tilasin kesäkuun 6. päivä ja vieläkin odottelen tilauksen saapumista.... Ja tosiaan tullimaksuakin tuli sen verran, että eipä tunnu tilaamani vaatteet enää halvalta... Enpä voi suositella lightintheboxia kenellekään enää :)

Vierailija
34/81 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:03"]

En suosittele ostamaan. Muutaman olen ostanut  lightintheboxista, ja kaikki toiminut ihan OK (ottanut päähän ne tullimaksut ja kerran pari tullut ihan naurettavan halpoja ja rumia kopioita kuvaston vaatteista) mutta nyt vikalla kerralla on kaikki mennyt päin metsiä. Olin tilannut tavaraa, joissa "keräämiseen" menisi sivuston mukaan 3 - 5 päivää ja otin lisäksi pikatoimituksen (3 - 5 työpäivää). Tilasin kesäkuun 6. päivä ja vieläkin odottelen tilauksen saapumista.... Ja tosiaan tullimaksuakin tuli sen verran, että eipä tunnu tilaamani vaatteet enää halvalta... Enpä voi suositella lightintheboxia kenellekään enää :)

[/quote]

Hiukan ylimalkainen tuo selityksesi tilauksen odottelusta. Sinähän näet lightintheboxin ja myöhemmin DHL:n tracking-sivuilta, missä tilauksesi on tulossa. Jos tiedät, kenties maksoitkin jo tullimaksut, tilauksesi on saapunut Suomeen, eikä hidastelu tässä päässä ei ole lightintheboxin vika.

Vierailija
35/81 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, mun lempi kauppa! Oon monesti tilannu, vaatteita lapselle ja itelle, kosmetiikkaa paljon, ja muuta ihanaa<3cNiin ja muksun synttäreille kaikkee jännää. Suosittelen. Jos tilaa alle 20 eurolla, ei tullikaan kysele vaan paketti tulee lähipostiin suoraan. Huono puoli jopa kuukauden kestävä toimitus.. Niitten sovellus on myös huippu, sadepäivän pelastus. Lapsen kaa selaillaan ja se saa painaa sydäntä mistä tykkää ja jotain tilataankin (:

Vierailija
36/81 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia?

Vierailija
37/81 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia! Nythän voi ottaa sen tullivakuutuksen tms, eli jos jää tulliin, ni ei kauppa hoitaa maksun. Toimitusaika pitkä, mutta mulla ei niin kiire ole. Paypallin kautta olen maksanut.

Vierailija
38/81 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman myöhässä vastaan, mutta siis itse tilasin hääpukuni tuolta. Ja olen tyytyväinen! Varmasti tilaan jos tarvetta on juhlamekkojakin tuolta :)

Tosin hieman miettien hintaa, päälle tulivat alvit ja tullimaksut. Mutta puvun hinta jäi silti mielestäni kohtuulliseksi. Elämä on :)

Vierailija
39/81 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Ite tilasin just puhelimen sieltä. Nyt vaa rupes mietityttää että tuleeko sieltä oikeasti pelkkä tyhjä laatikko? Ja eihän ne tullimaksut ole paljoa?

Vierailija
40/81 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tilasin luistelupukuja 2 kpl, eikä mitään ole kuulunut... voisiko joku auttaa, mitä pitäisi siis tehdä? olen odottanut kohta jo 3 viikkoa... kauan teillä on tilauksen toimittamisessa kestänyt? tarvitsisin niitä nimittäin jo pian, kohta alkaa tulla jo kiire!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan