Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset! Kun tilaatte nettikaupoista vaatteita kotiin...

Vierailija
30.01.2012 |

...ja palautatte ne sitten niin olisitteko kilttejä ja ette sotkisi niitä lemmikkien karvoihin! Täällä on tunti siivoottu mustaa haalaria asiakaspalautuksen jäljiltä, ilmeisesti koira ollut talossa ja lattialla pidetty haalaria. Itse olen tosi allerginen koirille, joten ei ole mukavaa. Tahtoisitteko itse karvaisia vaatteita takaisin? T: nettikaupan täti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut tätä aloitusta.

Jos vaate on käytetty, niin eihän sitä palautusta tarvitse hyväksyä. Vai oliko kyseessä reklamaatiotilanne? Jos oli rekku, niin mikset toimita valmistajalle?

Jos taas palautus, niin sulla on kaksi vaihtoehtoa: joko soitat ostajalle ja sanot, että vaatetta ei voi hyvittää kun se on selvästi käytetty. Tai sitten hyväksyt luottotappion.

Eihän sitä voi kuitenkaan uudelleenmyydä. Jos sitä on tunti pitänyt siivota, niin se ei millään voi olla uudelleenmyyntikunnossa.

Vierailija
2/3 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tätä varmaan voikaan myydä ainakaan netin kautta mutta kyllä ottaa päähän tälläinen että haalari vain sovitetaan ja onnistutaan pilaamaan se siinä samalla. :( Minusta asiakkaan tehtävä olisi edes pitää tuote niin hyvin että sen voi laittaa takaisin myyntiin samalla hinnalla siitä hyvästä että se ensin pakataan ja lähetetään ja sitten päälle käsitellään palautuksena. Tuo palautuksen hyväksymättömyys on tosi hankala asia käytännössä jos laput on kiinni ja tuote tulee alle viikossa takaisin. Siinä saa helposti kuluttajaviranomaisen niskaansa jos palautusta ei noilla ehdoilla hyväksy vaikka olisi kuinka karvainen haalari tahansa. "Asiakas on aina oikeassa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, asiakkaan olisi pitänyt kohdella sitä paremmin. Mutta kun ei tehnyt, niin ei sulla ole oikein vaihtoehtoja kuin noi mitä esitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä