Puhukaa minulle järkeä..petin miestäni zumbaohjaajani kanssa
menin hänen kotiinsa kun vaimonsa oli matkoilla.
Asunnosta jäi muuten mieleen ettei siellä ollut mattoja, verhoja eikä kukkia missään... Ovat asuneet siinä puoli vuotta.
En tunne syyllsyyttä, vaikka mieheni rakastaa minua ja tämä zumbaaja ei ole lähelläkään mieheni tasoinen moraaliltaan ja muutenkaan, mutta seksissä huomattavasti parempi.
Parisuhteessani seksi on todella tylsää, mieheni ei saa sitä kestämään kuin minuuutin. Kaipaan parempaa seksiä, en voi sille mitään..
Kommentoikaa, haukkukaa että tulisin järkiini.
ap
Kommentit (27)
Noi ohjaajat näyttävät olevan laji, joka harrastaa tätä työnsä ohessa. Sieltä joukosta on kiva bongata panokavereita ja jutella mukavia harrastuksen ohessa.
Näitä riittää. Toivottavasti et saanut tauteja.
Mua yrjöttää tällaiset ihmiset, jotka antavat luvan itselleen pettää ja sit kehtaavat tulla vielä hakemaan nettijulkisuudesta tukea moraalittomuudelleen. Mä en ikinä pettäisi miestäni, vaan ottaisin sen seksiongelman puheeksi. Niinkö vaikeaa on keskustella?
tulos on 0. lupaa kyllä mutta mitään ei tapahdu.
ap
ap haluaa välttämättä saada kaikkien tietoon kuka tuo mies oli? Tuskin Turussa montaa mies-zumbaopettajaa on..
Ja muutenkin pitää tätä ketjua yllä vaikka vastauksiakaan ei tule...aika epätoivoista huomion hakemista.
oikeesti....älä käy paneen niitä tanssinopettajiasi. ne vaan saa siitä enemmän egon nostatusta narsistiselle mielelleen. v...tuttaaa kaikki kuubalaiset ja muut cafe con lechet täällä kekkuloimassa. ne kyl panee ihan kaikki läpi ketä vaan ikinä saa, ovat joo tunneilla mukavia ja iloisia ja "tämä salsa on sitten niin hyvää stressinpoistolääkettä ja liikuntaa" ja mitä kaikkee vielä siellä läpättävät. mut jos annat vähän siimaa ni ne on heti perseessä kiinni. naisen arvostus täysi nolla pidemmän päälle.
kauheata, mutta tässä vaiheessa järjen puhuminen on myöhäistä. Olisit kysynyt etukäteen.
kauheata, mutta tässä vaiheessa järjen puhuminen on myöhäistä. Olisit kysynyt etukäteen.
ap
Kyllä on villi ja vapauttava laji - minne se johtaakaan! Pylly heilumaan ohjaajan kotona ja jalat kattoon. Kalorit kuluvat hauskanpidon ohessa kuin huomaamatta! Lopputuloksena kiinteytynyt olemus ja punaiset posket.
Mihesi varmaan ihmettelee freesiä olemustasi ;)
Toivottavasti miehesi saa tietää ja jättää kaltaisesi..
miehellesi sanoisin
jssap!
kanssa, limainen tyyppi muuten, mutta nuo petihommat osaa. Nam.
En kertonut miehelleni enkä aiokaan.
Miehelläsi on oikeus tietää puuhistasi. Ei se muuten onnistu rehellisin keinoin. Ei tiedä vaikka olisi kovinkin iloinen tapahtumasta. Hänkin pääsisi sitten tuulettumaan. Olkaa avoimia niin kaikki järjestyy. Nimittäin kun olet päässyt vieraan makuun ei se tähän yhteen kokemukseen jää.
minua jäi kovasti ihmetyttämään se asunto.. todella epäviihtyisä, ei mattoja, ei verhoja likainen keittiö. Olkkarissakin oli vain yksi nuhjuinen sohva ja tv.
Miten se vaimo ei hoida kotiaan.
ap
ap