Milloin viimeksi lapsesi on ollut yötä pois kotoa (hoidossa)
Kommentit (34)
Mulle tuli rokkivieraita muualta ja itsekin olin viihteellä pari päivää heidän kanssa.
Lapset ovat poissa kotoa joka toinen viikonloppu pe-su, ovat isänsä luona.
Ja kyllä, silloin he ovat poissa kotoaan koska koti on tässä tapauksessa Äidin luona.
Kumpikaan lapsista ei ole koskaan ollu yökylässä eikä heitä ole kukaan öisin hoitanu meidän kotonakaan. Ikää 5 v ja 2 v
kyseessä ekaluokkalainen, jonka koulu alkoi vasta loppiaisen jälkeen, eli oli mummulla hoidossa kun me vanhemmat olimme töissä.
Viime viikonloppuna oli pe-la yön isällään. Noin kerran kuussa/puollessatoista mummi pyytää yökylään.
Omasta tahdosta esikoinen 12-v oli joululomalla kaverin perheen kanssa 4 pv laskettelemassa. Pieninä eivät tosiaan koskaan olleet yön yli hoidossa.
pe-su oli 3v taapero. Mummo ja pappa pyytävät häntä yökylään tosi usein, lähes viikottain, mutta aina ei tietenkään mene, vaikka haluaisi useamminkin. Emmekä mieheni kanssa kotona tee mitään ihmeellistä kun lapsi mummolassa, baarissakin olen ollut ehkä viimeksi 4v. sitten =)
Kaksi vanhempaa 8v ja 10v olivat viimeksi syyslomalla yhden yön mummulassa.
Pienin ei ole vielä halunnut mennä, saa sitten mennä kun itse haluaa. Yleensä vanhemmat lapset ovat mummulassa sen yhden yön hiihtolomalla, kesälomalla ja syyslomalla. Siis 3yötä vuodessa.
kun olin pikkujouluissa. nykyisin haen aina kotiin nukkumaan loppuyöksi.
Vanhempi on ollut yökylässä kaverillaan, mutta sehän ei ole hoidossa olemista.
2 päivää, serkkujen kanssa mummolassa, halusivat itse mennä. 10v ja 8v.
Olimme häämatkalla kahdestaan. Lapset oli tuolloin 3v ja 5v. Tästä on nyt aikaa kaksi vuotta ja hoitoöitä oli 4. Muulloin eivät ole koskaan olleet yötä hoidossa
olivat yökylässä mummolassa perjantaina kun mulla ja miehellä oli kaveriporukan tapaaminen. Tavataan isovanhempia tosi usein, useita kertoja viikossa, joten eivät olleet vieraassa paikassa.
oli viime viikolla kaksi yötä isovanhemmilla. Hän oli terveenä, ja minä ja kaksi muuta lasta flunssa + vatsataudissa. Oli siis tavallaan evakossa ettei saisi tautia.
Käyvät kuitenkin mielellään isovanhemmillaan nämä kaksi isointa, ja isovanhemmat myös kutsuvat. jopa useammin kuin itse kehtaisin antaa. Kyse on siis miehen vanhemmista. Olenkin sopinut, että normaalitilanteessa ei arkipäivinä mennä yökylään.