Kannattaako avioliittoa enää jatkaa,
jos mies pitää minun ulkonäköä vastenmielisenä? Olen ennen ollut kauniimpi. Rakastaa kyllä edelleen, mutta pitää minua rumana ja todennäköisesti häpeää minua, tai ainakin siltä vaikuttaa.
Olen muuten kaunis, meikkaan ja pukeudun kivasti ainakin kodin ulkopuolella, mutta lihonut aika paljon viime vuosina. En silti ole ryhävalas. Tosin mieheni ehkä voi olla siitä toista mieltä. Pystyn silti ostaa normaalikaupasta vaatteeni, kokonumero XL tai 46.
Laiduttaa toki olen yrittänyt monta kertaa, mutta eihän se ikinä ole niin helppoa kuin normaalipainoisesta tuntuisi. Nyt olen laihtunut 7 kg viime syksystä lähtien, kun olen yrittänyt tehdä maltillista remonttia ruokailuun. Nyt mies nollasi senkin. Ilmeisesti olisi pitänyt laihtua paljon enemmän, että laihduttaisin uskottavasti.
Voiko mun rakkauden tunne mieheen palata ikinä, vaikka laihtuisinkin ja olisin taas hänestä haluttava? Kun en kelpaa miehelle lihavana, kelpaanko sairaana? Vanhana? Vammautuneena? Mies halveksii heikkoja ja heikkoutta...
Kommentit (24)
Tottakai normaalipainoista naista on kivempi katsella. Ylipäänsä normaalipainoinen ihminen on kauniimpi. Mutta silti, itse en osaisi hävetä lihavaa puolisoa, enkä pitää rumana, jos muuten pukeutuu siististi ja tilanteen vaatimalla tavalla, huolehtii hygieniasta, laittautuu ja käyttäytyy fiksusti ja ystävällisesti. Nämä ovat tietysti makuasioita, joku tietysti voi ajatella, että itsensä laittaminen tai ystävällisyys ovat pikkujuttuja, kunhan puoliso on laiha...
Ja teille, jotka sanotte ette teidän miestä häiritse teidän paino / ettei teidän mies puhu niin törkeästi kuin mun mies. Oletteko varmoja, ettei teidän mies mielessään kuitenkin ajattele, että olette liian lihavia? Ei munkaan mies nimittäin tällaisia ole puhunut ennen kuin viime aikoina, ja ylipainoinen olen ollut kohta 8 vuotta... Mietin siis, onko koko ajan ajatellut näin, ja vasta nyt saanut suunsa auki (uskaltanut sanoa näin)?
T. ap
Lihominen parisuhteessa on pahemman luokan petos. Mies/nainen joutuu kalterittomaan vankilaan, josta ei pääse pois. Visuaalisuus on miehille tärkeä juttu. Naisille nyt voi riittää että miehellä on vaikka sopivan möreä ääni. Me miehet rakastelemme myös silmillämme.
Visuaalisuus on miehille tärkeä juttu. Naisille nyt voi riittää että miehellä on vaikka sopivan möreä ääni. Me miehet rakastelemme myös silmillämme.
nainen vammautuu? Sairastuu? Vanhenee ja rypistyy? Siihenkö loppuu miehen rakkaus? Onko taas kalterittomassa vankilassa? Heikkoapa se on miehen rakkaus. Siis tärkein asia parisuhteessa on naisen ulkonäkö?
ap
Nyt muistin, mitä exäni sanoi, kun kehuin hänen ulkonäköä. Että olisin hänen kanssaan vain ulkonäön takia ja että pitäisin häntä tyhmänä bimbona... En enää sen jälkeen kehunut...
Kiitos, että sain avautua.