Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

72e ja 3 viikkoa, kuka saatana tällä elää! Älkää sanoko oisko työt jotain!

Vierailija
09.06.2024 |

Koska olen hakenut jokaiseen mahdolliseen paikkaan missä pärjäisin, jokaiseen olen liian vanha, 60v. Kukaan ei uskalla lapsiaankaan jättää hoitooni ja esim. ikkunanpesuihin ja siivouksiin en pysty jäätyneen olkapääni takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Pullojen keräys

Ruokajono

Lainaa sukulaisilta/kavereilta

Sossusta ruokalappu

Varasta kaupasta

Vierailija
2/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje sinulle samalla neuvo sinulle. Töihin voi mennä. Näin parannat huomattavasti taloutesi tilaa. Töistä maksetaan palkkaa, jos et sattumoisin tiennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vielä 40€ viinaankin.

Vierailija
4/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä voi tehdä jokainen 

Vierailija
5/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikat ym marjat odottavat poimijoita.

Niillä voi tienata satoja euroja verottomasti.

Vierailija
6/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lihaa, kalaa ja kanaa 12 euroa yhteensä, siinä oli puolukkahillopurkki mukana. Riittää viikoksi kahdelle hengelle . Lisäksi perunaa ja maitoa.

Vierailija
7/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten kotiavustaja. Jos asuisit tällä paikkakunnalla, voisin helposti palkata sut rupattelemaan kanssani 50 e/h.

Vierailija
8/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli rahaa on 24 euroa per viikko ja n. 3,40 euroa per päivä. Luonnosta löytää nyt kaikenlaista syötävää, käy lainaamassa kirjastosta asiaa käsittelevää kirjallisuutta (horta) jos et tunnista kasveja. Nokkoset ja voikukat ovat parhaimmillaan, paljon muutakin löytyy kuten horsmia, poimulehteä, apiloita, vuohenputkea jne.. Jos pystyt kalastamaan mato-ongella voi saada ahvenia ja muitakin kaloja. Kaupasta perunat ja porkkanat ovat edullisia ja niistä saa monenlaisia ruokia luonnonkasvien lisäksi. 

Vierailija
9/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luki vain otsikon. Nä.olen nyt työssä olevana etsinyt töitä. kun nykyinen pian loppuu. Ikä 59. Isännöitsijäksi olen  pääsemästä haastatteluun, kun olen ollut sihteerinä js suunnittelutyössä sellaisissa paikoissa, mistä on hyötyä. En luonteeltani sovellu mutta enköhän muutaman kestä inhottaviakin asiakkaita. Pitää vain oppia. Mihinkään muualle ei ole asiaa. 

Vierailija
10/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihje sinulle samalla neuvo sinulle. Töihin voi mennä. Näin parannat huomattavasti taloutesi tilaa. Töistä maksetaan palkkaa, jos et sattumoisin tiennyt. 

Jospa sinä oppisit lukemaan. Mitä Ap kirjoitti aloituksessa??

Tsemppiä Ap lle tilanteeseen!

Vierailija
11/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko työt jotain?

Vierailija
12/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy varkaissa niin kuin muutkin työttömät. Täällä valittamalla saat vain pahan mielen. Varastamalla sen saa joku muu.

Vierailija
13/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten kotiavustaja. Jos asuisit tällä paikkakunnalla, voisin helposti palkata sut rupattelemaan kanssani 50 e/h.

Vanhusten kotiavustaja on yleensä kovin fyysinen työ. Ei juuri löydy sellaista työtä missä on vain juttukaverina.

T. Eri

Vierailija
14/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikat ym marjat odottavat poimijoita.

Niillä voi tienata satoja euroja verottomasti.

Sillä oli jäätynyt olkapää. Se haittaa paljon. 

Vierailija
15/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Käy lääkärillä. Yritä saada kuntoutustukea ( määräaikainen eläke), tai jopa pysyvän tk eläkkeen. Näitä saa helpommin kun on täyttänyt 60v. 

Vierailija
16/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehtaa vinoilla että mene töihin. Katsos kun sinne ei niin vain mennä kuten mun nuoruudessa. 

t. ap

Vierailija
17/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa paska neuvo! MIHIN töihin voi noin vaan mennä, ei mihinkään!

Kaikenmaailman urpoja sitä maa päällään kantaa...

Vierailija
18/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi tuo raha, jos tarvitsee vain ruokaa. 

Vierailija
19/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 60-vuotias etkä ole saanut rahaa säästöön?

Taidat olla todella tyhmä.

Vierailija
20/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion nyt työttömyyteni aikana lähettää työhakemuksen ja  cv:n kaikille tällä hetkellä kansanedustajana työskenteleville

On todella pitkä työkokemus. Kuka heistä on todennäköisin palkkaajani kuka pystyy antamaan tunnit millä en joudu pulaan tämän kesän aikaisen työttömyyteni aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi