Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-LUKU..MAANANTAI

14.11.2005 |

JAAHAS,

Pakko aina vaan kirjoittaa tälle palstalle kun ei synnyt niin ei synny.Tänään hän on täysiaikainen ja olen jo monta päivää yrittänyt houkutella häntä ulos, mutta ei niin mitään merkkiäkään tästä.

Tänne oli viikonlopun aikana ilmestynyt joku uusi ihminen, joka lähtikin heti synnyttämään ja Ukulellahan oli tänään kanssa käynnistysyritys. Joten

minä täälä vissiin ainoona.

Onko Japis ja Kasperiina vielä yhtenä kappaleena?

Viikonloppu meni kummemmitta kärvistelyittä, vaikka takaraivossa oli kuitekin kokoajan ajatus siitä, että milloin sitä lähdetään.Mutta ei ..

Tänään on siis laskettupäivä ja ensi viikon ma on yliaikaiskontrolli, jos siihen mennessä ei ole syntynyt niin käytän kaikki voimavarani siihen, ettei minun tarvitsisi enää kotiin palata ilman nyyttiä.

Helinä ja eräpäivä rv.40+0

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän munkin heti välissä mennä lukemaan aamulehti, kun kirahvi perheineen oli päässyt sinne. Olinkin lukenut entisenä pääkaupunkiseutulaisena vasta hesarin, kun en oo osannu vielä luopua siitä. Kiva juttu ja ihana Soli ja hauvakin.

Tänään oli aamulla sokerirasitustesti, kun jouduin siihen ikäni puolesta. Eikä se litku mitään pahaa ollut, sen sai vielä valita joko kylmänä tai huoneenlämpöisenä. Nyt kyl alko jännittää mikä tulos siitä tulee, vaikken ikinä ois ajatellutkaan saavani raskausdiabetestä. Mutta..

Aamulla oli myös neuvolan lääkäriaika ja vauvelin pitäis olla nyt ehkä vähän alle kilon painoinen, mutta painoarvioksi tuli 1,5 kg, että tuleeko sieltä jättiläinen vai, kun itse ollaan suht pieniä.

Helinälle tsemppiä synnytykseen, meet sinne sitten huomenna tai ens viikolla.

niisku26+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla