Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestoilijat! Huuhteluaineesta kysymys

30.05.2006 |

Pesin tuossa Fuzzini talon pesutuvassa ja edellisen käyttäjän huuhteluaine oli jostain syystä mennyt vaippapyykkiini! Tiedän, että sitä ei saa käyttää (kosteussulku), mutta onko yhdestä kerrasta vahinkoa? Jos, niin onko jotain tehtävissä, esim. ylimääräinen huuhtelu nyt heti? Pistää sitten vihaksi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pyykissä. Itse varmaan heittäisin parit huuhtelut ja toivoisin parasta. Kestovaippainfossa oli joskus juttua vähän vastaavasta ja kokemuksia oli sekä hyviä että huonoja. Eli pahimmassa tapauksessa vaipat ovat pilalla, mutta toivon kovasti, että niin ei kävisi eikä välttämättä käykään!

Vierailija
2/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri on mietitty oman koneen hankkimista, joten *********** jos nyt on pilalla sitten vaipat pesutuvan koneen takia. Kertokaahan muutkin lisätietoa, linkkejä tms avuksi. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisilmäisenä tota sun viestiä oon näköjään sun viestiä eilen illalla lukenut, anteeksi :) Huuhteluaineen ei pitäisi olla ihan niin iso mörkö kuin väärän pesuaineen.

Löysin Kestovaippainfosta ainakin nämä keskustelut huuhteluaineesta:

http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=29915&highligh…

http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=19799&highligh…

Vierailija
4/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä pitäisi kirjoittaa temppuileva lapsi sylissäkään :D:D:D

Vierailija
5/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aamulla koneeseen, skippasin pesuohjelmat ja annoin tehdä vain huuhtelut. Katsotaan... Ihan kamalan vakava tuo imukyvyn (väliaikainen?) huonontuminen ei ole, mutta se, että PUL menisi pilalle. Kääk.

Vierailija
6/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa pestä Ecover pesuaineella. Sen pitäisi avata tukkeutunut fleece. Itse olen saanut sillä auki peppurasvasta tukkeutuneen fleecen.