Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaamein kämppä -ohjelman Einari (tms.?)

Vierailija
29.01.2012 |

Se kahvimainosmies - onko homo?



Näyttäisi olevan sutinaa suunnittelijamiehen kanss, Lolaa tuskin vilkaiseekaan. :)



Söpö mies, mutta ilm homo?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo. Vuosia ollut avoliitossa naisen kanssa.

Vierailija
2/2 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhtautuu vapaamielisesti kaikenlaiseen homovitsailuun, ei tee hänestä homoa. Myös Teuvo on ollut avoliitossa vuosia omalla tahollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän