Lue keskustelun säännöt.
Suomen kaamein kämppä -ohjelman Einari (tms.?)
29.01.2012 |
Se kahvimainosmies - onko homo?
Näyttäisi olevan sutinaa suunnittelijamiehen kanss, Lolaa tuskin vilkaiseekaan. :)
Söpö mies, mutta ilm homo?
Kommentit (2)
ja suhtautuu vapaamielisesti kaikenlaiseen homovitsailuun, ei tee hänestä homoa. Myös Teuvo on ollut avoliitossa vuosia omalla tahollaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
homo. Vuosia ollut avoliitossa naisen kanssa.