Ostin palstan arvostamasta rintaliiviliikkeestä myyjän opastuksella rintaliivit
en ole kuitenkaan pystynyt niitä käyttämään, koska happi loppuu kun kiskon ne ylleni. Myyjä olisi suositellut vieläkin kireämpiä, mutta niitä en ostanut.
Hienoa, että on olemassa asiantuntevia liivimyyjiä...
Kommentit (23)
on liian pienet rintsikat ja sitten selkäläskit tursuilevat sieltä liivien reunojen ympäriltä. Ihan hoikatkin naiset näyttävät selästä kamalan rumilta, kun on liian pieni ympärysmitta liiveissä.
hei arvon leidit kun ostin tyttöystävälle korsetti topin muuten ok mut vähän kiristää kysymys kuuluu mistä löytyy korsetteihin jatkopaloja liiveihin kyllä oon löytänyt mutta kosetiinha pitää olla aika pitkä kun sieltä niskan alapuolelta menee alaspäin voihan niitä liivienkin jatkopaloja laittaa jos kehtaa monta laittaa perätysten mut löytyykö mistään kaupasta pitempiä en ole kyllä löytänyt vielä mistään
On myos tutkimuksia, joiden mukaan juuri rintaliivien kaytto heikentaa kehon omien kudoksien kykya kannatella rintoja ja jopa estaa rintojen normaalia kehitysta teini-iassa.
Itse en ole kayttanyt elaessani koskaan liiveja (muuten kuin jonkin erikoisen asun vaatiessa sita) siksi, etta saan hengenahdistusta seka loysista etta normaaleista liiveista rintakehani ymparilla. Ei auta edes ammattilaisen avustuksella. 26-vuotiaaksi minulla oli B-kupin kokoiset rinnat, vuoden imetyksen jalkeen yhta kuppikokoa isommat. Rintani eivat roiku juuri lainkaan. Lyijykynatestista paasen heittamalla lapi (eli pysyyky kyna rinnan alla itsestaan). Roikkuvuutta ei ole ainakaan yhtaan enempaa kuin uimahallin suihkussa kayvilla ikaisillani ja nuoremmillakin naisilla. Minulla on selka loistavassa kunnossa ja aion elaa loppuelamani ilman liiveja.
Tiedan, etten itse ole mikaan laaja otos, mutta naurattaa lainaamani henkilon hysteerinen paasaaminen. Kukin tavallaan.