Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pettäjästä?

Vierailija
29.01.2012 |

25 vuotta naimisissa, viimeisten 11 vuoden aikana mies pettänyt 3 kertaa. Ensin 3 vuoden ajan, sitten 1 vuoden ajan ja vielä kolmannen kerran 2 vuoden ajan saman kanssa kuin ensimmäisellä kertaa.

Nyt sanoo, että haluaa kuitenkin olla perheen kanssa,ja ettei enää petä. Yksi lapsi vielä teini-ikäinen kotona ja haluaisi kovasti, että isä ja äiti olisivat yhdessä.

Mies aina puhunut, että pettämiset ei ole olleet fyysisiä, mutta nyt paljastui, että ovat kuitenkin olleet. Ja valehdeltu kaikessa jatkuvasti.

Olen ihan loppu, olen aina uskonut rakastavani miestä, mutta miten tämän jälkeen enää voi jatkaa. Haluaisin jaksaa lapsen takia vielä ainakin muutaman vuoden, mutta olen niin nöyryytetty. Mitä mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jatkat vielä muutaman vuoden, on elämäsi pelkkää kulissia. Ei valehtelijaan voi luottaa. Voit valita kulississa elämisen lapsesi tähden. Varo, ettet kerää sisimpääsi katkeruutta tämän vuoksi.

Vierailija
2/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) eikö hän sanonut ensimmäisen pettämissession jälkeen, ettei enää petä? tarkoitan, että miehesi lupaus pettämättömyydestä on tyhjää puhetta.

b) teini-ikäinen ei vielä ymmärrä "aikuisten asioita" eikä heidän saa antaa päättää vanhempien avioliitosta. Vanhempana tämäkin teini voi kantaa raskasta psyykkistä taakkaa siitä, että sinä jouduit kärsimään hänen takiaan.

c) ei pitäisi lyödä lyötyä, mun on naivia uskoa, että mies jaksaisi vuosia "pettää" ilman seksiä!

d)sanot sen itsekin "mutta miten tämän jälkeen enää voi jatkaa."

d) haluatko olla nöyryytetty? Se on sinun valintasi ja muista, että olet myös esimerkkinä lapsillesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joku kertapano ei merkkaa mitään(paitsi seksinpuutetta kotona),mutta ihan suhteesta vietäisiin kyllä pultit!

Vierailija
4/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi varmaan jatkanut enää ekan pettämissession jälkeen. Jos puoliso on vuosia suhteessa toisen kanssa, niin tuskin hänellä kauhea halu on mun kanssa elää. Tottakai pettäjä haluaa molemmista parhaat puolet, mutta se ei mulle kävisi. Ja kukaan ei ole vuosia suhteessa ilman seksiä.

Teinin asia ei ole päättää teidän suhteestanne, vaan sun on tehtävä itsestäsi onnellinen ilman miestäsi. Se on lapsenkin parhaaksi.

Mulla on sellainen kokemus itselläni, että olen pettänyt miestäni pariinkin kertaan (enemmän henkistä, mutta myös fyysistä.) Meillä meni silloin todella huonosti ja koin sen oikeutetuksi (vaikkei se tietenkään sitä ollut.) Nuo suhteet kestivät max. puoli vuotta molemmat. Niiden jälkeen aloin arvostaa omaa miestäni ja sen jälkeen ei ole tullut pettäminen mieleenkään ja meillä menee nykyään hyvin miehen kanssa. Mieheni ei tiedä noista suhteista.

Eli itse antaisin anteeksi yhden yön suhteet ja ehkä jonkun pitemmänkin, mutta jos on useamman naisen kanssa ollut vuosia, niin tuskin miehesi ihan tosissaan haluaa panostaa teidän suhteeseen. Nyt yrittää taas vakuutella sua, että jäät, mutta pyörittää taas kohta samaa palettia sun selkäsi takana.

Vierailija
5/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulema osaa täyttää hänen romantiikan nälkäänsä. sängyssä olen aina tarpeet täyttävä, mutta en romantiikassa kuten tämä latinonainen, jonka kanssa ollut 2 suhdetta.

Olen kyllä vuosia yrittänyt kaikkea, mutta en vaan ilmeisesti sitten osaa. Ja mielestäni olen ollut aina tosi romanttinen ihminen, mutta en kai sitten hänelle. Ei mieskään kyllä ole koskaan minua kohtaan erityisen romanttinen ollut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi