Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielummin tein 3 lasta kuin

Vierailija
29.01.2012 |

vain 2 jotta meillä olisi varaa tosta vaan ottaa palkattomia lomia, matkustella tai säästää rahaa tilille. Nyt on toki tiukempaa mutta aina on kaikki laskut tullut maksetuksi ja eletään onnellisina :D Toisaalta kannattais kai järjellä ajatellen jättää mukulat tekemättä jos ylipäänsä on pakko viedä ne hoitoon. Eikö näin ole palstalogiikan mukaan?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi pihisellä, voidaan tehdä kaukomatkoja, on hieno talo jne. Eikä muuten tarvinut viedä hoitoonkaan heti ä-loma loputtua. Ja onnellisia ollaan :D

Vierailija
2/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidänkään tarvi pihistellä ollenkaan mutta ei edes haluttaisi tehdä mitään kaukomatkoja. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin mä teen vaan 2 lasta 3 :n sijaan, sillä silloin mulla riittää aikaa kummallekin. On myös varaa hoitaa lapset kunnolla (kotona).

Olen itse isosta perheestä, ja tiedän kokemuksesta, että mitä isompi perhe, sen huonommin lapset voivat.

Vierailija
4/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin mä teen vaan 2 lasta 3 :n sijaan, sillä silloin mulla riittää aikaa kummallekin. On myös varaa hoitaa lapset kunnolla (kotona).

Olen itse isosta perheestä, ja tiedän kokemuksesta, että mitä isompi perhe, sen huonommin lapset voivat.

Vierailija
5/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei kyllä tätä elämää elämisen arvoiseksi tee kun emme ole mitään materialisteja. Kyllä se perhe on se numero ykkönen. t.ap

Vierailija
6/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla sekin taitolaji?

Vierailija
7/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan kyllä olleeni erittäin onnellinen lapsi ja nyt aikuisena sen huomaa erityisesti mikä voimavara sisarukset on :D siksipä itelläkin haaveena ainakin 3 lasta saada...

Vierailija
8/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me ollaan pihistelty ja eletty niukasti jo useampi vuosi. Siihen oppii ja tottuu. Suosittelen muillekin. Meillä on aina ruokaa, laskut tulee maksettua ja elämä on pääsääntöisesti hyvää. Ja kunhan mies tuosta valmistuu niin alkaa rahaa tulemaan hieman enemmän.

Ja minä olen nyt varmasri huono ja paska äiti, mutta lähden maaliskuussa keikkatöihin, lapsi (silloin 10kk) menee naapurille hoitoon tarvittaessa. Onneksi on tuttu ihminen ja hänen kanssaan ollaan jo nyt paljon tekemisissä. Hänellä on kolme omaa lasta.

Vierailija
9/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekä varmaan halua ylimääräisiä lomia? Tai rahaa säästöön? Kädestä suuhun on se oikea taktiikka!

ei meidänkään tarvi pihistellä ollenkaan mutta ei edes haluttaisi tehdä mitään kaukomatkoja. t. ap

Vierailija
10/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei riitä energia 3 lapseen niin tehkööt sit vaan 2...itsewkin olen sitä mieltä että kyllä se onnellisuus tulee jostain ihan muusta kuin kaukomatkoista.

Vierailija
11/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälukutaito vähän hakusessa :D ja joo emme todellakaan ole kiinnostuneita kaukomatkailusta paljon mielummin reissataan Euroopassa tai kotimaassa :D t. ap

Vierailija
12/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei kyllä tätä elämää elämisen arvoiseksi tee kun emme ole mitään materialisteja. Kyllä se perhe on se numero ykkönen. t.ap

Vierailija
13/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????

Vierailija
14/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain 2 jotta meillä olisi varaa tosta vaan ottaa palkattomia lomia, matkustella tai säästää rahaa tilille. "

sisälukutaito vähän hakusessa :D ja joo emme todellakaan ole kiinnostuneita kaukomatkailusta paljon mielummin reissataan Euroopassa tai kotimaassa :D t. ap

Vierailija
15/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielestäni se kertoo siitä että tarvitaan niitä elääkseen onnellista elämää...valitettavaa jos näin on.

Vierailija
16/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä edes kiinnostuneita...missä ongelma? t. ap

Vierailija
17/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieluummin tekisi niitä kaukomatkoja? Toisille se onnellisuus tulee vaan muusta kuin kaukomatkailusta :)

Vierailija
18/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoillahan meni nyt pasmat ihan sekaisin niiden takia :D Jos joku tosiaan nyt tajusi sen niin, että minut tekee onnelliseksi vian ja ainoastaan matkustelu, niin antaapa olla. Parempaakin tekemistä sunnuntaina kuin jankata teidän kanssa :)

ellei riitä energia 3 lapseen niin tehkööt sit vaan 2...itsewkin olen sitä mieltä että kyllä se onnellisuus tulee jostain ihan muusta kuin kaukomatkoista.

Vierailija
19/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset eivät ole kiinnostuneita kaukomatkailusta ja haluavat 3 lasta...kukin tavallaan.

Vierailija
20/55 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä edes kiinnostuneita...missä ongelma? t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi