Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tuo Kiira on sitten kaunis!

Vierailija
28.01.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaunis on joo

Vierailija
5/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaunis ja seksikäs!

Vierailija
6/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kaikkea fiksu :)

Vierailija
7/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Mun silmiini näyttää näädältä. Silmät on ihan kauniit, mutta nenä ja suu ei. Nätti tyttö noin kokonaisuutena, mutta ei todellakaan kaunis.

Vierailija
8/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ei ole missään mielessä kaunis. Enkä usko että vastaa kyllä miehenikään naismakua.

Vierailija
9/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen, fiksu, vaalea ja menestynyt nuori nainen.

Jos häntä ei pidä seksikkäänä, niin on kyllä miehessä jotain pahasti vialla, sori vaan.

Vierailija
10/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, kaunis ja raikas nuori nainen! Sellaisena tietysti punainen vaate monelle av-mammalle... ;)

t: Kolmekymppinen heteronainen

Vierailija
11/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moni taas ei pidä, on naapurintyttömäinen, ei naisellisia muotoja, ihan tavallisen näköinen, ei mitenkään persoonallinen. Itse en tajua tätä hehkutusta, minä en näe hänessä mitään sen ihmeellisempää kuin noissa tytöissä joita näen kaupungilla.

Vierailija
12/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sika pienenä

Vierailija
13/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen, fiksu, vaalea ja menestynyt nuori nainen.

Jos häntä ei pidä seksikkäänä, niin on kyllä miehessä jotain pahasti vialla, sori vaan.

Onhan taas kommentit.

Vierailija
14/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta moni taas ei pidä, on naapurintyttömäinen, ei naisellisia muotoja, ihan tavallisen näköinen, ei mitenkään persoonallinen. Itse en tajua tätä hehkutusta, minä en näe hänessä mitään sen ihmeellisempää kuin noissa tytöissä joita näen kaupungilla. [/]

Missä se seksikkyys? (Joo täällä kirjoittelee ruma ja kateellinen ihminen, lässynlässyn, sanon kyllä jos joku on mielestäni kaunis, mutta todella harvoin näen lehdissä naisia jotka minun mielestäni olisivat kauniita, kadulla useammin, onneksi kaunes on katsojan silmissä ja mielipiteitö mahtuu maailmaan monia)

Vierailija
15/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, kaunis ja raikas nuori nainen! Sellaisena tietysti punainen vaate monelle av-mammalle... ;)

t: Kolmekymppinen heteronainen

että Kiiran ihanuus, upeus ja kauneus eivät ole absoluuttisia totuuksia?

Minulla on omat silmät päässä, ja minun mielestäni Kiira on epämuodostuneen näköinen. Monen muun mielestä varmaan kaunis, vaikka minun onkin sitä vaikea käsittää.

Miksi se on aina niin, että jos ei pidä jotain julkisuudessa kauniiksi mainittua ihmistä kauniina, se on olevinaan kateutta tms.?

Omasta mielestäni olen ihan oikeasti kauniimpi kuin Kiira Korpi. Suurin osa ihmisistä on varmaan eri mieltä asiasta, mutta se ei kai tarkoita että he ovat sen oikeammassa tai vääremmässä kuin minä. Omasta mielestäni suurin osa kaduntallaajista on kauniimpia kuin Kiira Korpi, en siis pidä itseäni minään hemaisevana missinä vaan myös ihan tavallisen näköisenä.

Mutta taitaa olla av-mammoille punainen vaate, jos täällä tunnustaa pitävänsä itseään kauniimpana kuin Kiira Korpi?

Vierailija
16/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kannassani, ei semmosta miestä ole olemassakaan, joka ei häntä pitäisi kauniina.

"Ei naisellisia muotoja" tarkoittaa tässä, että on aivan hiton timmissä kunnossa ja sporttinen (joo, varmaan tosi monelle miehelle tämä on välitön turn off).

"Ihan tavallisen näköinen" tarkoittaa, että naamassa ei ole mitään virhettä ja antaa itsestään naapurintyttömäisen mielikuvan siitäkin huolimatta, että on sarallaan yksi menestyneimmistä urheilijoista lajissa, joka sinänsä mielletään hyvin naiselliseksi - varmasti tosi moni mies kokee tämän hirveän negatiivisena ja epäseksikkäänä.

Toisinsanottuna, nainen kuin nainen on miesten mielessä nätti, jos tämä on hyväkuntoinen, sopusuhtainen, naamassa-ei-mitään-vikaa -näköinen.

Siihen päälle vielä menestyminen ja hyvä luonne, niin.

Toki haluaisin kommentin myös joltain mieheltä, joka häntä ei pidä kauniina/seksikkäänä, mutta en usko sitä saavani.

Vierailija
17/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kannassani, ei semmosta miestä ole olemassakaan, joka ei häntä pitäisi kauniina.

"Ei naisellisia muotoja" tarkoittaa tässä, että on aivan hiton timmissä kunnossa ja sporttinen (joo, varmaan tosi monelle miehelle tämä on välitön turn off).

"Ihan tavallisen näköinen" tarkoittaa, että naamassa ei ole mitään virhettä ja antaa itsestään naapurintyttömäisen mielikuvan siitäkin huolimatta, että on sarallaan yksi menestyneimmistä urheilijoista lajissa, joka sinänsä mielletään hyvin naiselliseksi - varmasti tosi moni mies kokee tämän hirveän negatiivisena ja epäseksikkäänä.

Toisinsanottuna, nainen kuin nainen on miesten mielessä nätti, jos tämä on hyväkuntoinen, sopusuhtainen, naamassa-ei-mitään-vikaa -näköinen.

Siihen päälle vielä menestyminen ja hyvä luonne, niin.

Toki haluaisin kommentin myös joltain mieheltä, joka häntä ei pidä kauniina/seksikkäänä, mutta en usko sitä saavani.

Koska kaikki miehethän on samanlaisia.

Mut kun ei ole. Usko pois.

Vai voitko nimetä jonkun miehen, jota kaikki maailman naiset pitää komeana?

Tajuatko sen, että vaikka sä näet Kiira Korven naaman "virheettömänä", se ei sitä kaikkien silmään ole?

Vierailija
18/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/imgres?q=petra+korpi&hl=fi&sa=X&biw=1024&bih=499&t…

Mutta kun kisoissa on kaikki meikit ja arkena kun on "oma itsensä" niin en näe hänessä mitään erikoista hehkutuksen aihetta.

Vierailija
19/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto.

Moni varmasti pitää montaa muuta miestä komeampana ja seksikkäämpänä, mutta kyllä pitää naisessa vikaa, jos häntä pitää rumana.

Yhteenvetona: Nätti nainen on nätti, komea mies on komea (vain siitä voidaan väitellä, turhaan, kuka on komein ja kuka kaunein).

Vierailija
20/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto.

Jay Lenosta