Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tuo Kiira on sitten kaunis!

Vierailija
28.01.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kannassani, ei semmosta miestä ole olemassakaan, joka ei häntä pitäisi kauniina.

"Ei naisellisia muotoja" tarkoittaa tässä, että on aivan hiton timmissä kunnossa ja sporttinen (joo, varmaan tosi monelle miehelle tämä on välitön turn off).

"Ihan tavallisen näköinen" tarkoittaa, että naamassa ei ole mitään virhettä ja antaa itsestään naapurintyttömäisen mielikuvan siitäkin huolimatta, että on sarallaan yksi menestyneimmistä urheilijoista lajissa, joka sinänsä mielletään hyvin naiselliseksi - varmasti tosi moni mies kokee tämän hirveän negatiivisena ja epäseksikkäänä.

Toisinsanottuna, nainen kuin nainen on miesten mielessä nätti, jos tämä on hyväkuntoinen, sopusuhtainen, naamassa-ei-mitään-vikaa -näköinen.

Siihen päälle vielä menestyminen ja hyvä luonne, niin.

Toki haluaisin kommentin myös joltain mieheltä, joka häntä ei pidä kauniina/seksikkäänä, mutta en usko sitä saavani.

Mun mieheni makuun monet mun mielestä ihan normaalivartaloisetkin naiset on hirveitä ruipeloita. Se ei ihan aikuisten oikeesti tykkää naisista jotka on "aivan hiton timmissä kunnossa", vaan pitää isoista daisareista ja pyöreistä pyllyistä. Kuitenkin niin että se on luontevan näköistä, ei siis tykkää sarjishahmon näköisistä silarivosuista. Rakastaa myös reheviä reisiä.

Aivan kuten en minäkään pidä trimmatuista miehistä. Kukaan mun tuttavapiirini nainen ei tietääkseni pidä.

Kaikki miehet ei diggaa naapurintytöistä, tai ylipäätään pikkutyttömäisistä naisista. Niin kuin en minäkään diggaa naapurinpojista enkä pikkupoikamaisista miehistä.

Menestys itsessään ei riitä mun mielestä tekemään kenestäkään seksikästä.

Mieheni ei seuraa naistenlehtiä, joiden palstoilla Kiira mahdollisesti voi esitellä "hyvää luonnettaan".

Voitko mainita muita naisia, jotka ovat taatusti kaikkien miesten mielestä kauniita?

Vierailija
22/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voitko nimetä jonkun miehen, jota kaikki maailman naiset pitää komeana?

Jared Leto.

Moni varmasti pitää montaa muuta miestä komeampana ja seksikkäämpänä, mutta kyllä pitää naisessa vikaa, jos häntä pitää rumana.

Yhteenvetona: Nätti nainen on nätti, komea mies on komea (vain siitä voidaan väitellä, turhaan, kuka on komein ja kuka kaunein).

Tajuutsä ollenkaan että nää on makuasioita :D

Mun mielestä Jared Leto on vastenmielinen.

Mistä sä revit näitä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kauheuksien keskellä oli vain yksi kuva jota voisin katsoa pidempään. Myönnän, en tiennyt tarkkaan tätä kaikkien niin hehkuttamaa ihmistä, vaikka olen reilusti alle 30 vuotias..

Vierailija
24/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto vastenmielinen? Salli mun nauraa.

Kiira Korpi rumilus? Hehheh!

Mun mies tykkää läskeistä? No niivvarmaan!

Sanoinkin, että jos ei ole mitään vikaa, niin kyllä sopusuhtainen, kasvoiltaan virheetön, normaali mies tai nainen on toisten normaalien miesten ja naisten mielestä komeita ja kauniita.

Pöhhöh.

Vierailija
25/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto vastenmielinen? Salli mun nauraa.

Kiira Korpi rumilus? Hehheh!

Mun mies tykkää läskeistä? No niivvarmaan!

Sanoinkin, että jos ei ole mitään vikaa, niin kyllä sopusuhtainen, kasvoiltaan virheetön, normaali mies tai nainen on toisten normaalien miesten ja naisten mielestä komeita ja kauniita.

Pöhhöh.

Mut tajuutsä et noi on sun mielipiteitä että Jared Leto ja Kiira Korpi on virheettömiä :D Eli kaikki joilla on eri mieltymykset kuin sulla on jotenkin viallisia?

Vierailija
26/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että Kiira on harvinaisen kaunis. Ihastuisin kyllä silti ihan yhtä helposti johonkin perusnättiin naiseen kuin Kiiran näköiseen, siis näin ulkonäön puolesta. Luonne tietysti ratkaisisi paljon.

Erittäin kauniit naiset usein porskuttavat miesmarkkinoilla liikaa ulkonäöllään ja ovat harmillisen usein ihan paskoja luonteeltaan.

Vierailija
27/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jaredia tai Kiiraa rumana pitää, että joo.

Vierailija
28/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jaredia tai Kiiraa rumana pitää, että joo.

ei oo normaalia et ihmisillä on erilaisia mielipiteitä?

Onks sulla muita absoluuttisia totuuksia takataskussa? Esim. mitkä on hyviä tv-sarjoja tai elokuvia? Kirjoja? Artisteja? Ja jos on muuta mieltä, on epänormaali?

Vierailija
29/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaisena että ei tarvitse erikseen hehkuttaa ulkonäköä jos kaupungilla tulisi vastaan tai lehdessä näkee kuvan.

Näyttäkää mulle Jaredista komeita kuvia?

Vierailija
30/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei nyt varmaan kukaan ihan rumana pidä"

Että nätti se on. Toisten mielestä vaan nätimpi kuin toisten.

Jaredia on Googlen kuvahaku täynnä.

Vierailija
31/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harittava katse, kasvojen muoto, toi "syvennys" ylähuulen yläpuolella (mallia Pirkka-Pekka Petelius), nenä, turkkilaishenkiset kulmakarvat.

En oikeasti keksi tuossa naamassa mitään, mikä minua miellyttäisi. Oikeasti on vaikeaa käsittää mikä siinä on jonkun mielestä komeaa. Siltikään en väitä olevani tässä asiassa enemmän oikeassa kuin joku, joka näkee asian toisin.

Kiira Korven naamassa häiritsee eniten nenä, jonka vuoksi muutenkin muodoton ja ohut ylähuuli näyttää ihmeellisen kireältä, sit noi valtavat hampaat, pitkulainen pää, liian kaukana toisistaan sijaitsevat silmät ja jotenkin tyhjä hymy.

Mikä siinä on niin vaikea käsittää?

Vierailija
32/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän sitä rumana.

Ymmärrän että joku George Clooney voidaan ottaa esimerkiksi kun puhutaan jostain virallisesta komeudesta. Ei sekään mua hetkauta suuntaan eikä toiseen, mutta mun mielestä se ei ole myöskään ruma.

Vierailija
33/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sanon, ettei todellakaan ole minun mielestä komea jos tuo on SE Jared jota tarkoitatte.

Vierailija
34/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira ei ole kaunis. Ihan nätti nainen, sellainen että on varmaan perusnätti verkkareissa ja meikittömänäkin, mutta kaunis hän ei mielestäni ole (ei edes kun on kovin laitettu)

Mä en alusta astikaan ole tajunnu sitä hehkutusta. Hänestä nyt vain tehtiin mediassa kaunis. Mutta nätti hän on. Kuitenkin vaikkapa kaunis pieni elämä anne on paljon kauniimpi kuin kiira korpi

Vierailija
35/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossahan se vieressä on, meidän pieni leikki-ikäinen kaunotar ;)

Vierailija
36/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikös vaan tuo Korven Kiira ole hirveän letukan näkönen niin se sano, että joo, on se.

Mä olen kuulemma paljon paremman näköinen, on vähän jostain mistä pitää kiinni.

Vierailija
37/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielestäni ei lainkaan seksikäs tai naisellinen nainen, tai edes kaunis.

Sellainen ihan tavallinen, sievän näköinen.

Mun silmiin pistää se, että hän näyttää kasvoilta 5-vuotiaalta tytöltä, jolle on vain väännetty lapsimissimeikit naamaan.

Vartaloltaanhan hän on varmasti täydellinen, mitä tulee terveelliseen vartalokuvaan. Eli monien vuosien treenaamisen ja terveellisten elämäntapojen tulosta. Hienoa!

Mutta vartaloidenkin suhteen, mitä tulee seksikkyyteen, niin mielipiteitä on monia. Toiset tykkää muodokkaammista, toiset vieläkin treenatummista. Toiset tykkääväät että olisi enemmän rintoja ja reisiä/peppua, toiset voi pitää seksikkäänä vieläkin pienempää rintavarustusta.

Joten summa summarum, makuja on monia. Kiira, ei mun makuun kauneuden tai seksikkyyden suhteen ollenkaan. :)

(Hänen siskossaan Petrassa on minun makuuni enemmän kauneutta ja seksikkyyttä.)

Ja p.s: Jared Letosta ei löydy sitten yhtään miestä tai seksikkyyttä mun makuun. :P

Vierailija
38/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Reini - HOT!!!!!

Johnny Depp - seksikäs ja komea. :D

Jason Lewis - seksikäs ja komea. :9

Jarer Leto - ei!

Kiira Korpi - ei!

Eli meillä jokaisella on oma makumme!

Ei kaikki vain tykkää vaniljajäätelöstä. ;)

Vierailija
39/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Reini - HOT!!!!!

Johnny Depp - seksikäs ja komea. :D

Jason Lewis - seksikäs ja komea. :9

Jarer Leto - ei!

Kiira Korpi - ei!

Eli meillä jokaisella on oma makumme!

Ei kaikki vain tykkää vaniljajäätelöstä. ;)

Niin mutta sit on kyllä epänormaali jos ei tykkää.

Koska vaniljajäätelö on nimittäin hyvää. Varmana ei ole kukaan sitä mieltä että on pahaa. Koska hyvää on. Ja etenkin jos miehesi väittää muuta niin valehtelee.

;)

Vierailija
40/41 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin aluksi kun tuli julkisuuteen, mä pidin Kiiraa ihan jumalaisen kauniina ja ihanana, erityisesti sievää hymyään, siroa leukaa ja virheetöntä ihoa. Olisin halunnut olla samannäköinen.

Mutta nyt urheilijamaisuus on ruvennut häiritsemään mua. Vyötärö-lantiosuhde on ihan pyllystä (toisin sanottuna liian treenin ansiosta varmaan vartalo muuttunut miesmäisemmäksi niin että on leveä vyötärö ja kapea lantio), samaten hartiat liian leveät ja vahvat. Kasvot näyttävät nykyisin myös aika miesmäisiltä, huulet on liian ohuet ja jotenkin näyttää niin pinnottavalta hiirulaiselta kokonaisuutena. Ei ollenkaan seksikäs tai naisellinen, vaan kova miesmäinen ulkonäkö usein näkemissäni kuvissa.

Onhan hän edelleen keskivertoa paremman näköinen ja iho on kadehdittavan kaunis ja joskus hymy ihan sievä, muttei kokonaisuus vetoa minuun mitenkään. Luulen, että moni mies tykkäisi kurvikkaammista naisista, vaikka Kiiraa varmasti ihan hyvännäköisenä pidetäänkin.