Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta että väsyttää tämä "kannatat Niinistöä = olet suvaitsematon" -ideologia

Vierailija
05.02.2012 |

Mulla tulee jos korvista tämä mouhaus ja jankkaus. Oikeasti, mulla ei ole YHTÄÄN mitään homoseksuaaleja vastaan, mutta en valitse presidenttiehdokasta perustuen hänen seksuaaliseen suuntautumiseensa. Sillä ei ole merkitystä, koska teen valintani siitä ketä äänestän jo aikoja sitten ja ihan muilla perusteilla. Capiche?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et äänestä Haavistoa niin olet suvaitsematon jne... Juuri tätä mustamaalaamista nämä tekosuvaitsevaiset harrastavat. Ellei kaikki ole heidän kanssaan jotenkin näkyvästi homomyönteisiä he ovat vihollisia! Tätä tämä homojen aggressiivinen joka hiton asiasta kitiseminen on. Pitäisi varmaan olla joku setan elävä mainos ja joka paikassa selittää homojen oikeuksista niin ehkä sitten saisi olla ilman että syrjitään jatkuvasti

Vierailija
2/17 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin minäkin etten homostelijaa halua maatamme häpäisemään vaan terveen presidentin. Ei sitä nämä hyvin setan propagandan koulimat sivistyneet kestä. Ei saisi siis sanoa sairaita asioita sairaiksi vaan hyssytellä ja pitää mielipiteensä ominaan. On oikeus sanoa mielipiteensä vaikkei se kaikkia miellytäkään, se on ihmisoikeus kysymys, homojen naimisiin meno taas ei ole ihmisoikeuskysymys vaan se on homopropagandaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks nyt parempi mieli?

Vierailija
4/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen sitä mieltä että pikkusen oma vika, koska Niinistön kannattajat nimenomaan on pitäneet Haaviston homoutta esillä ja hyökänneet sitä vastaan todella voimakkaasti. On väistämätöntä, että siitä on sitten muodostunut Niinistön kannalta epäreilu vastakkaiasettelu.

Vierailija
5/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen sitä mieltä että pikkusen oma vika, koska Niinistön kannattajat nimenomaan on pitäneet Haaviston homoutta esillä ja hyökänneet sitä vastaan todella voimakkaasti. On väistämätöntä, että siitä on sitten muodostunut Niinistön kannalta epäreilu vastakkaiasettelu.

Ehkä ne tyhmimmät ja kovaäänisimmät, joille se homous on se ongelma. Loan heittoa on molempiin suuntiin. Mutta väsyttää tämä leimaaminen, kun mulla ei todellakaan ole mitään homoja vastaan, ei YHTÄÄN MITÄÄN.

t:ap

Vierailija
6/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaikenlaiset ihmiset äänestävät Niinistöä. Nuo homovastaiset vain ovat ärsyttävän kovaääninen äänestäjäosa.

Vierailija
7/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka äänestää Niinistöä. Hän on vain sopivampi presidentiksi kuin Haavisto.

Vierailija
8/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tyhmimmät ja kovaäänisimmät, joille se homous on se ongelma. Loan heittoa on molempiin suuntiin. Mutta väsyttää tämä leimaaminen, kun mulla ei todellakaan ole mitään homoja vastaan, ei YHTÄÄN MITÄÄN.

t:ap

Tein siitä oikein aloituksenkin, mutta eihän ne homomeuhkaajat sitä usko. Jos olisivat älynneet jättää Haaviston homouden rauhaan, Niinistö olisi voinut purjehtia pressaksi melko rauhassa. Eipä silti etteikö se tekisi niin nytkin, mutta onhan tässä nyt melkoinen kansanliike kuitenkin saatu aikaan, vaikka suurin osa sitten lopulta äänestäisikin Niinistöä. Kyllä tästä vähän sellainen fiilis jää, että Haavisto on kaikesta huolimatta näitten vaalien kunkku.

Vierailija
9/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Haaviston kannattajien olisi pitänyt ajaa omaa linjaansa ja suvaita myös toisella tapaa ajattelevia.

Vierailija
10/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele. Jo sadas ensimmäinen aloitus tästä aiheesta, jota kukaan, kukaan ei ole väittänyt missään. Ei kukaan voi olla niin hullu että luulee että jokainen Niinistön äänestäjä on suvaitsematon homofoobikko eikä varmasti ole kukaan niin väittänytkään missään. Mistä näitä oikein sikiää????

Vierailija
11/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leimaajia on? Kun mä en ole törmännyt.

Vierailija
12/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että varsinkin jos omassa kaveripiirissä on paljon Haaviston kannattajia, jotka riemuitsevat siitä miten tämän kannatus osoittaa että Suomessa on paljon suvaitsevaista ja ennakkoluulotonta porukkaa... niin Niinistön äänestäjä saattaa mielessään sotkea puurot ja vellit keskenään ja kuulla IKÄÄN KUIN tässä sanottaisiin että jos ei äänestä Haavistoa ei ole suvaitseva.

Vaikka eihän niin sanotakaan. Mutta voin ymmärtää miten alkaa tuntua siltä, että on pakko puolustautua. Ja jos on pakko puolustautua, niin alkaa jo kuvitella että joku on hyökännyt. Vaikkei olekaan.

Vierailija
14/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Haaviston kannattajien olisi pitänyt ajaa omaa linjaansa ja suvaita myös toisella tapaa ajattelevia.

kun Haavistoa piestään kuin vierasta sikaa, niin kannattajat on että tui tui jatkakaa. No ei se nyt vain näin mene. Hommafoorumilta tuli ekan kierroksen sunnuntaina käsky aloittaa homottelu ja se kyllä totisesti huomattiin täälläkin. Homottelu hiljeni sitten kun Soini rupesi puhumaan äänetävänsä Haavistoa ja homma joutui suuren hämmennyksen valtaan.

Vierailija
15/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sanottua veljelle vaimoineen, että "mähän en sitä hinttiä äänestä". Ja ihan tasan siitä syystä sanoin, että olen uupunut niiden hihhulointiin asiassa. Ai, että nautin niiden ilmeistä, kun ne meinasi tukehtua pullaansa. Saivatpa jotain kauhisteltavaa illaksi ja veljen typerä akka saa ruotia tätä vielä kavereidensakin kanssa pitkään, kuinka karsea käly sillä on.

Haaviston seksuaalinen suuntautuminen on mulle oikeasti yhdentekevää. Syy, miksen äänestä, on se, että pidän Niinistöä särmikkäämpänä, sitkeämpänä ja kokeneempana.

Vierailija
17/17 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatat Niinistöä = olet riistokapitalisti onks nyt parempi mieli?

olen riistokapitalisti ihan oikeasti, miksi loukkaantuisin moisesta?

Varsinkin jos joku viherpiipertäjä moista vihoissaan huutelee niin minullehan tulee hyvä mieli siitä.

Homoja en dissaa, neekereitä ja mustalaisia kyllä.

Olen sitten vissiin suvaitsematonkin -EVVK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi