Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
81/555 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish: Sain antibiootot tammikuun 9 päivä kohtutulehdukseen ja emätintulehdukseen, kaksi eri kuuria siis ja kuukautisia ei ole vieläkään kuulunut.Luulin, että ovis olisi ollut (en tosin testannut) 13 päivä, mutta en ole nyt enää ollenkaan varma.

Alexandra: Kuulostaa todella omituiselta! Täälä pidetään peukkuja!

Joku mainitsi siitä, kuinka tuntuu, että lähellä kaikki raskautuu. Mä olen pohtinut ihan samaa. Tuntuu, että vauvauutisia tulee ovista ja ikkunoista, mikä on tietenkin ihana asia, mutta olisi ihana kertoa itsekkin sellasia uutisia! Kunpa sitä itsekkin raskautuisi pelkästään boksereiden kosketuksesta! :D

ON: kävin lääkärissä ja sain onneksi kuulla hyviä uutisia, kaikki oli kunnossa, eikä uudelle raskaudelle ole mitään estettä. Lääkäri sanoi, että tässä tilanteessa ei suosittele mitään lääkekuuria super pitkiin kiertoihin, koska raskaudet on ovat kuitenkin alkaneet nopeasti. Lääkkeet saattaisivat vain tehdä hallaa ja niistä olisi enemmän haittaa, kuin hyötyä. Sitä vaan jäin ihmettelemään (enkä tietenkään tajunnut siinä vaiheessa kysyä, vaikka lääkäri kysyä monta kertaa onko kysyttävää.), kun 9 päivä Tammikuuta kävin lääkärissä munasolu näytti olevan hyvänkokoinen ja irtomispisteessä. Ja silloin kysyin lääkäriltä, että olisko menkat tulossa parin viikon päästä, johon lääkäri vastasi, että mitä luultavammin. Ja jotenkin oletin, että ovis olisi ollut perjantaina 13 päivä, koska alavatsaa pisteli kovasti ja turvotti. Kuitenkin nyt lääkäri sanoi, että munasolun irtoamisesta olisi korkeintaan viikko. Ja reilu viikko sitten mulla taas oli sellaista menkkamaista kipua ja olin varma, että kuukautiset alkaa. Eli kumpaa tässä nyt sitten pitäisi uskoa. Tietysti mä kovasti toivon, että ovis olisi ollut silloin 13 päivä, koska se ainakin hyödynnettiin. Jos se olikin nyt reilu viikko sen jälkeen, niin sit se meni kyllä ihan hukkaan. No tämä lääkäri sanoi, että menkkojen pitäisi alkaa parin viikon sisällä, ellei hedelmöitystä tapahtunut.

Me lähdetään Lauantaina Pariisiin ja tietty mun tuurilla menkat alkaa sit just sielä.

Tulipas omanapainen viesti.

Iloista viikkoa kaikille!

82/555 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onneton menin katsomaan tuon Emmastiinan vinkkaaman dokkarin. Itkin alusta loppuun asti ihan koko ajan... Ei ehkä olisi edes pitänyt katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/555 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille,

Osalle olen ehkä jo lokakuisista tuttu, mutta kerrotaan nyt jotain kuitenkin. :) Olen 29 v. esikoista yrittävä rouvashenkilö. Mieheni kanssa olemme "tjottailleet" kymmenisen vuotta, mutta totinen yrittäminen aloitettiin nyt tammikuussa, sillä vielä elää hieman toivoa luomuraskaudestakin.

Nyt ajattelin ottaa käyttöön vehnänalkioöljyn ja greippimehun, ensi viikolla käyn gynekologilla katsastamassa clomien ym. tarpeen.

Tänään on ollut vasta sen verran tiputtelua, että lasken uuden kierron alkavan vasta huomisesta (eli tunnin päästä :) ).

Siispä:

Valkokuusi, kp 1/28-33 (8.2. alk), yk 2

Vierailija
84/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vilmiina07: Itsellä ihan sama tunne. Ei sitten millään tunnu löytyvän sitä intoa ja energiaa seuraavaan kiertoon. Ja sama asia ajoituksellisestikin, eli pitäisi tosiaan alkaa taas ”harjoittelemaan”, jotta ei sitten ainakaan myöhästy. Ehkä se into sieltä löytyy kun vauhtiin pääsee :) Kiitos tsemppauksista! Jotenkin tuntuu siltä että kaikista pahinta on nimenomaan tämä epätietoisuus.

Ele: Olevinaan olen katsonut aikaisemminkin noita testejä siristellen ja joka kulmasta enkä muistaakseni ole mitään nähnyt. Mutta, voi hyvin olla etten ole ollut silloin ihan niin vauvakuumeinen kun nyt. Toivon totta kai parasta, mutta olen jo lähes luovuttanut ja yritän alkaa keskittyä seuraavaan kiertoon. Koska ne eri munasarjat kuitenkin voivat oireilla erilailla, niin toivon että ovuloit joka kierrossa, mutta oireet vaan eivät ole yhtä selkeät. Hienoa ettet suostu luovuttamaan! Olet hieno esikuva meille muille! Pahoittelut sen harmillisen tädin saapumisesta taas.

Nassukka81: Pahoittelut tädin saapumisesta! Harmittaa kun tuntuu että meitä hieman pidempään kuumeilijoita on täällä niin paljon. Kyllä pitäisi sieltä pidempään kuumeilijoiden päästä nyt jo tippua porukkaa pois!

Pinks: Oikeassa olet! Jos ja kun kohta joudutaan toteamaan, että kuumeisena sitä hourailee, niin onpahan ainakin ovis ihan ovella taas. Tikuttamisenkin olen jo aloittanut :) Itsekin olen sitä mieltä että nyt on edessä ne ns. huonoimmat LA-kuukaudet. Mutta, sitä kun ei tosiaan voi päättää itse, niin ihan sama vaikka LA olisi jouluaattona, kunhan se olisi!! :)

Huuliharppu: Tervetuloa! Sinullakin jo yritystä enemmänkin takana :( Onneksi olet mitä ilmeisemmin saanut jo vähän lisäapua tilanteeseen ja toivottavasti se nyt auttaa! Minkä takia syöt noita kaikkia? Mihin auttavat?

Sipsu: On se uskomatonta kuinka kauan sitä pitkittää vaan sitä täydellistä luovuttamista kun sitä ajattelee vaan että entä jos :D Se mikä itsellä pitää edelleen toivon elossa on se että minulla on sellaista ajoittaista kipua yhdessä kohdassa kohtua. Minulla oli samaa kipua kun olin viimeksi raskaana ja se oli kiinnittymiskohta joka kipuili. Sitä kipua hellin siis ja edelleen toivon että testi näyttäisi jotain. Hienoa että olet paranemaan päin, sopivasti ovista kohden!

Ansku: Kiitos peukutuksista! On se kyllä joo niin että jostain syystä nyt tuntuu että jokainen on raskaana, paitsi itse. Viikonloppuna itse asiassa olimme sukujuhlissa ja törmäsin taas siihen normaaliin ”koskas teille” ja ”eikö teidän pitäisi jo” jne. Vastasin siihen sitten vaan että katsotaan nyt että koska tulee ja tuleeko ollenkaan. Siinä vaiheessa molemmat tätini sanoivat että nyt lopetetaan tämä keskustelu. Luulen että sain heidät näpäytettyä nyt hiljaiseksi asiasta vihdoin. Sain ehkä sen verran rivien välistä sanottua että ymmärtävät olla utelematta. Toivottavasti… Itse ainakin huomaan että alkaa olla vaikeata kuunnella noita uteluja, tekisi mieli huutaa täyttä kurkkua että kyllähän tässä yritetään, mutta kun ei se meille nyt vain tunnu olevan niin helppoa. :) Oikein ihanaa matkaa Pariisiin! Jos olet epävarma tuosta oviksen ajankohdasta, niin tikuta ihmeessä jatkossa. Itsekin olen törmännyt vastaaviin tilanteisiin että gynellä ovat sanoneet että parin päivän päästä on ovis, mutta onkin ollut sitten paljon myöhemmin. Toivottavasti teidän kohdalla kuitenkin ensimmäinen oli oikeassa!

Marjana: Voi sinua! Itse ajattelin heti kun emmastiina kirjoitti asiasta että varmaan parempi olla katsomatta… Halaus!!!

Valkokuusi: Pahoittelut tänne tipahtamisesta!

ON: Sain eilen puhelinajan gynelle. Hän oli suuresti ihmeissään kierrostani, eikä keksinyt sille mitään muuta syytä kun raskaus. Tarjoutui laittamaan lähetteen verikokeisiin, mutta koska on niin kallis, niin päätin että testaillaan kotona. Heti puhelun jälkeen totta kai kadutti, tyypillistä :D No, hän laskeskeli siinä että voihan se edelleen olla että ei näkyisi tai että se tätikin sieltä vielä tulla tupsahtaisi. No, lopputulos on se että nyt jatketaan testaamista. Sitten jos ei se plussa tule, niin aletaan tikuttaminen. Jos saan ovisplussan, teen kuten viime kierrossa, eli syön hormooneja ja laitan laastarit jne. Jos taas en saa ovisplussaa, silloin pitää varata hänelle aika ja tilanne pitää tarkastaa. Hormooneja ei saa silloin ottaa. Luonnollisesti toivon edelleen sitä raskausta. Rehellisesti sanottunahan se on ihan idioottimaista, onhan tämä kierto jo vaikka kuinka pitkällä, eiköhän se jo näkyisi. Pelko siitä ettei ole raskaana, vaan että jotain on pahasti pielessä (taas) on vain niin suuri ettei siitä pienestäkään toivonrippeestä tahdo antaa periksi :) Tänä aamuna on taas testattu, edelleen siinä näkyy sellainen haaleatakin haaleampi viiva, voi yhtä hyvin olla viivanpaikkakin. Tikuttamisen kerran päivässä aloitin eilen ja viiva oli itse asiassa yllättävän tumma jo, viime kierrossa oli tässä vaiheessa vielä vaaleampi. Voihan toki olla että olisi vähän lyhyempi kierto edessä, aika näyttää.

Perjantaina ollaan lähdössä risteilylle ja ennen sitä haluaisin nyt tavalla tai toisella saada selvyyden tilanteesta. Jos en ole raskaana, meinaan pitää hauskaa ja juodakin jonkin verran, mitä en ole itselleni sallinut vähään aikaan ihan sen takia, että se vaikuttaa raskautumiseen.

Eli, epätietoisuudessa eletään edelleen. Vatsaan nipistelee nytkin siitä yhdestä pisteestä ja sydämestäni toivon että sille on hyvä syy.

Kiitos kaikille tuesta! Olette tärkeitä!

Alexandra

Vierailija
85/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra soita terveyskeskukseen ja kerro epäselvästä tilanteesta, ne laittaa sulle lähetteen labraan. Eikä maksa mittään ylimääräistä, saisit sitten tiedon missä mennään!!!

Jos ne siellä pistää vastaan, niin soitat suoraan äitiysneuvolaan. Ihan varmasti jokou sinua sen verran auttaa, että pääset verikokeille.

Tsemiä ja toivotaan parasta.

Terkut ja tsemitykset myös muille!

Catti rv 11+2

Vierailija
86/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu Marjaana. Musta se dokkari oli kaiken surun ja tuskan jälkeen kuitenkin happy end, eli jäi hyvä maku suuhun. Itseasiassa TOSI happy end koska tää toinen pariskunta raskautui vielä luomusti.

Ovistesti negaa odotetusti, huomenna tai ylihuomenna.

Alexandraa tsempitän täällä hiljaa takana!

87/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa itselläkin katottua netistä se dokkari, mistä puhuitte. Olihan se koskettava. Piti itelläkin symppistellä heidän mukana täältä ruudun takaa. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Alexandralle suuret tsempit epätietoisuuden ohella! Minusta on oikein, että pidät pienestäkin toivenrippeestä kuitenkin kiinni ja jaksat uskoa :)

Kysyit niistä lääkkeistä tosiaan. Teroluttia käytän epäsäännöllisiin kuukautisiin. Viime vuonna minulla tuli menkat vain kahdesta luomusti ja yhdesti terojen avulla. Nyt viime kierrossa minulla oli ensimmäistä kertaa mukana Clomifen - kuuri. Sen avulla minulle saatiin ovulaatio aikaseksi. Minulle todettiin viime kuussa PCOS eli munasarjojen monirakkulaoireyhtymä. Enkä tosiaan luomusti juuri koskaan ovuloinut. Gynekin ihmetteli, miten normaalipainoinen ja terve ihminen kärsii tällaisesta. Se nyt on vaan minun tuuria!

Viime kuu olikin ensimmäinen "kunnon" kuukausi raskautua. Mutta jostain syystä ei onnistanut.

Tänään aloitin taas clomien syönnin ja Lugesteronia (luonnollinen keltarauhashormoni) alan käyttämään oviksen jälkeen. Se edesauttaa lyhyeen kiertooni (joka oli viime kuussa siis 23), jotta saatais tästä kierrosta "normaalimpi" (kp 28-30). Gyne määräsi näitä lugeja siis keltarauhasen vajaatoimintaan..

Saa nähä miten käy! Sori pitkä ja sekavainen viesti, toivottavasti saat selevää :)

Tuokaahan rakkaat immeiset niitä plussauutisia tänne päin ;) On mahtavaa lukea onnistuneita tarinoita. Tulee onnellinen olo muiden puolesta :) Pidetään likat liput korkeella, kyllä meille kaikille se käärö vielä joskus suodaan, toivotaan kuiten sitä vuosimallin 2012 vauvaa jokaiselle! ;)

-huuliharppu-

Vierailija
88/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen pitkään seurannut palstan keskusteluja, ja vihdoinkin uskaltauduin rekisteröitymään. =) Haaveena, niin kuin meillä kaikilla, on saada oma pikkuinen syliin vuoden 2012 aikana!

Taustatiedoista voisin kertoa, että olemme olleet yhdessä pian 3 vuotta (minä 25v. ja mies 30v.) esikoista yritetään kovasti. Yritys on aloitettu marraskuussa 2011. Pillereitä söin varmaankin 5 vuotta ja nyt lopettamisen jälkeen kierto on ollut todella epäsäännöllinen.

Tällä hetkellä on kiertopäivä 19 menossa ja normaalisti on menkat jo alkaneet tässä vaiheessa. Nyt on muutaman päivän ajan särkenyt vatsaa munasarjojen kohdalta ja ihan alavatsasta, mahaa on turvottanut ja ollut ihan hirveät ilmavaivat (mitä ei normaalisti ole :D). Kipu on ollut täysin erilaista kuin menkkakipu. Sit on nipistellyt mahaa navan ympäriltä. Testin tein juuri ja negatiivinen se oli :( Mutta en tiedä näyttääkö testi vielä edes tässä vaiheessa plussaa jos olisi raskaana?

Hauska tutustua teihin kaikkiin! Jännitetään yhdessä =)

Vierailija
89/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä koskettava dokkari, ja kyllä riemun huudot kuin surun kyyneleet täällä pariskunnan puolesta tehtiin, käsittämätöntä miten kosketti. Mutta sitähän se on ihanan rankkaa, ja välillä joutuu käymään pohjalla, josta ei ole kuin suunta ylös.

Mulla alkaa olla ovikset takana, ja tänään on ollut vatsa kovin kummallinen. Päivällä tuntui ikävä tunne alavatsassa kun kävelin. Pieni tärähdys ikäänkuin tuntui, ja se vähän vihlasi, ja tuntui inhottavalta. Nyt kotona kun nousee seisomaan, niin jomottaa, ja aivan kuin lihakset olisivat kohdun ja munasarjojen kohdalta kipeat, sellainen kummallinen tunne. Ei periaatteessa kipu, mutta ilkeä juiliminen. Iltaisin on pieni poltto tuntunut, vähän saman tapainen kuin kuukautisten yhteydessä, mutta ei läheskään niin voimakas. Kenelläkään moista aiemmin ollut ?

Turvotusta on reippaasti ja ruoka on alkanut maistumaan vähän liiankin hyvin ,liekkö kyseessä nyt joku hormonaalinen heitto, vai voisikohan liittyä jotenkin raskauteen. Tosin tietysti kaikki mitä edellä mainitsin, niin kai voi myös liittyä oviksen jälkeisiin tunemuksiin, tosin koskaan aikaisemmin niitä ei ole ollut.

Testiä mun nyt on aivan turha tässä vaiheessa käydä tekemään, koska kuukatisia odottelen vasta varmaan tuolla 16.2-17.2, ellei nyt sitten kierto venähdä tai muuten jotain kummallista tapahdu.

Voi tätä kummallista naisen vartaloa. En haluaisi liikaa niitä oireitakaan tuijottaa, kun aina on pettynyt, mutta näitä kun ei aiemmin ole ollut, niin kiinnitti vain huomiota.

Kaikille paaaaaaljon peiton heilutuksia ja plussia, päästään täältä kuumeiluista jo odottavien mammojen joukkoon :) ja tervetuloa uudet, tää palsta on mielettömiä mimmejä pullollaan :))

C- kp 18/25-28+yk1+km+yk1

90/555 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokuusi, tervetuloa!

Alexandra: Kommaan Cattia, että soita terveyskeskukseen. Käsittääkseni raskaustesti kuuluukin saada ilmaisesti siellä ilman mitään mutinoita.

Emmastiina: Ihmettelin itsekin, että vollotin vielä sen onnellisen lopun jälkeenkin. Varmasti vaan vaikuttaa se, että elää itse sen tilanteen keskellä, ettei vielä tiedä mitä kaikkea joutuu hoitojen puolesta käymään läpi ja ahdistaa. Tietoisesti vaan suljen sen ahdistuksen pois ja elän tilanteen kerrallaan.

Helmi: Kp 19 kuulostaa kyllä aikaiselta menkkojen alkamisen suhteenkin. Jonkin aikaa tottakai voi mennä ennen kuin kierto tasoittuu normaaliksi pillereiden jälkeen.

ON: Tänne kuuluu runsasta valkovuotoa! Hieman alkaa jännittää, että näinköhän se ovis sieltä puskee päälle ennen ensi tiistain lääkäriaikaa. Voi hemmetti! Onneksi ei ainakaan vielä ole mitään alavatsa- tai rintatuntemuksia, mitkä viestisi selvemmin oviksen tulemisesta. Toisaalta Clomifenia käytettäessä ovulaation pitäisi tulla 7-12 päivän päästä viimeisestä tabletista ja olen viimeisen ottanut tiistaiaamuna (eli eilen). Toivottavasti minunkin kroppa toimisi nyt ohjekirjan mukaan ja ovis olisi aikaisintaan silloin tiistaina.

Marjana kp 10/28-32 yk 23

Vierailija
91/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti: Kiitos neuvosta! Kyllähän se niin on, että pitäisi varmasti käydä testissä. Sen verran oudolta tämä tilanne kyllä nyt tuntuu. Aina kiva kun te jaksatte odottajien puolelta käydä täällä moikkaamassa! Onko teillä n/p-ultra jo takanapäin? Nautinnollista odotusta!

Emmastiina: Kiitos!Tsempitystä tässä kyllä vähän kaivataankin, että jaksaisi nyt keskittää ajatukset positiivisiin asioihin ja alkaa kuulostella sitä ovista.

Huuliharppu: Ei ole kyllä sinullakaan helppoa. Aikamoisia hormooneja saat käyttää. Mutta, toivotaan että nyt sitten pian nappaisi! Nyt ainakin pitäisi olla kaikki mahdollisuudet siihen!

Helmi86: Tervetuloa! Miten on, oletko tikuttanut ovista tässä kierrossa? Olisiko mahdollista että olisi ovisoireita? Hyvä vain jos kierto sinulla vähän pitkittyy, tuo 19 päivää on kuitenkin todella lyhyt.

Marjana: Pidän peukkuja että se ovis antaisi nyt itseään odottaa vielä yli sen tiistain!!!

ON: Sama vanha viivanpaikka testissä taas tänään. Illalla olisi tarkoitus aloittaa ässäily uutta ovista odotellessa. Olen oikeastaan valmis päästämään tästä kierrosta irti ja hyppäämään uuteen kiertoon. Mutta silti jossain on sellainen "entä jos" tunne. Lähinnä pähkäilen nyt sitä risteilyä ja miten siellä nyt sitten uskaltaa olla. No, huomenna viimeinen testaus ja sitten päätös.

Alexandra, ilmeisesti kp13, yk6+km+yk6

Vierailija
92/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi: Tervetuloa ja annatko tuon saman litanian mikä muilla on ketjun alussa niin liitän sinutkin listalle.

Alexandra: Pidän sinua vielä tuolla listan kärjessä, sano jos haluat vaihtaa "uuteen kiertoon".

Se on sit synttärit. 35 plakkarissa eli 40 kutsuu...Hymynaama pamahti odotetusti testiin, kiva synttärilahja =) Illalla sit teatteriin. Tän kuukauden oikea rivi on sitten ässäilyt kp 13,14,15. Jtp taktiikalla mentiin viimeksi joten kokeillaan nyt näin. Olisikohan onnetar synttäreiden kunniaksi puolella?

Vierailija
93/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Paljon Onnea synttäreiden johdosta. 35 on vielä tooooosi nuori, eiksniin? ;-)

Alexandra: Toivottavasti saisit pian jotain selvyyttä tuohon tilanteeseesi. Mutta joka tapauksessa hauskaa laivareissua! :)

Marjana: toivotaan että ovis tulee sillon ku pitääkin. Tsemppiä yritykseen

Kaikille uusille tervetuloa!

ON: Ovulaatiopäiviä odotellaan, ei enää kauaa niin sitten olis ehkä hyvät päivät, peittoo on kyl jo vähän noin niinku alkulämmittelyks heiluteltu. :D Mä päätin etten ala tikutteleen enkä mitään, tuun hulluksi muuten! :D Vaikka välillä kyllä tuntuu itsestä ja sitten kun näitä juttuja täältä lueskelee, että kyllä naisen kroppa voi välillä "pettää" ihan täysin. Mutta toivotaan, toivotaan..

Ihanaa viikonloppua kaikille kanssakuumeilijoille. Ootte kyllä niin mahtis porukkaa, sitkeitä sissejä. :)

Norppa81, kp 9/27-32, yk3

Vierailija
94/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää synttäripäivää Emmastiinalle! Eikä ikäkriisiä, olet nainen juuri parhaassa iässä :) En mä ainakaan tahtois enää teini olla vaikkakin silloinen tietynlainen vapaus oli ihanaa.

Marjana: Voi kunpa sun ovulaatio osuis vasta ens tiistaille, peukut pystyssä!

Alexandra: Minkä merkkisellä r-testillä testailet? Viivanpaikan näkeminen ei varmasti tunnu kivalta kun aiheuttaa hämäännystä. Meinaatko verikokeille mennä?

ON: Mä tästä suuntaan pistettäväksi, kontrolloidaan niitä mun veriarvoja että josko jo alkaisivat kohentua. Olo on toisaalta nyt ollut hyvä, mutta huimausta ja silmissä pimenemistä tulee aina välillä edelleen. Jos arvot on edelleen viitearvojen alalaidassa/ alapuolella, aletaan tutkia löytyykö tähän jotain syytä, perussairautta.

Jollain tavalla on sellainen olo, että mitä jos raskautumisvaikeudet, vuoden takainen keskenmeno ja mun nykyinen olotila liittyvätkin yhteen ja johtuvat jostain lievästä perussairaudesta. No sitten sen tietää.

Täällä on harjoitukset aloitettu edellisiltana. Mies oli nuhainen ja esileikiksi riitti toteamus, nuha lähtee n******lla :) Eli kyllä ne minunkin halut sieltä alkavat esiin tulla, jei!

95/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin nyt pitkästä aikaa käydä lukemassa näitä, on ollut töissä ihan hirveän kiireiset kaksi viikkoa, mikä sinänsä on ollut hyvä, en ole myöskään ehtinyt miettiä näitä vauva-asioita :)

Emmastiina: Paljon onnea! Toivotaan, että synttäripäivä on myös tärppipäivä! :)

Alexandra: kylläpä tosiaan on epäselvä tuo tilanne, on se naisen kroppa ihmeellinen, ei siitä ota selkoa. Toivotaan kuitenkin, että plussa vahvistuisi!

ON:Täällä näköjään moni odottelee ovulaatiota, samoin minä. Harmi vaan, että mies lähtee pian työmatkalle pariksi päiväksi, mutta täytyy sitten vaan puuhailla ennen ja jälkeen matkan :)

En valitettavasti nyt ehdi kaikkia lukea läpi, hirveä kiire töissä, eikä oikein kotona enää jaksa koneelle mennä, kun on koko päivän ollut töissä koneella. Mutta tsemppiä kaikille ja ihanaa viikonloppua!

Ems

Vierailija
96/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi vielä yksi uusi kuumeilija mikäli mukaan mahtuu!

Meillä tytöt 6v ja 4v, ja vakaa tarkoitus oli, että tähän kahteen jää. Nyt kuitenkin on vauvakuume nostaa päätään ja seuraavasta kierrosta (tädin pitäisi saapua koska tahansa) olisi tarkoitus aloittaa vauvan toivominen.

Edelliset kaksi ovat lähteneet kohtalaisen nopeasti käyntiin, mutta ikää on nyt jo 35, joten nythän sitä ei enää tiedä onnistuuko ylipäätään. Kiitollisena toki näistä kahdesta, joten jos meille ei enää kolmatta suoda, ei maailma siihen kaadu.

Oikein kovasti tsemppiä kaikille, ja kylläpäs tuntuu kummalliselta olla taas täällä! Ja mukavalta :)

Liisuli

Vierailija
97/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Kiertopäivä 20 on nyt menossa ja epäsäännölisen kierron vuoksi voit merkitä mulle vaikka kierron tiedoiksi 20/24-30. Yrityskertoja on ollut suunnilleen 3.

Alexsandra84: En ole vielä käyttänyt ovistikkuja, mutta ajattelin että jos tämä kierto ei tuota tulosta niin niitä hankkisin. Saako tavallisista marketeista luotettavia ja hyviä? Olen alkanut pitämään tarkkaa kirjaa kiertojen pituuksista, jotta saisin tähän asiaan hieman selvyyttä. Gynellä olen käynyt vähän aikaa sitten ja ultrassa kaikki näytti olevan ok. Lisäksi sain keltarauhas lääkkeen, jolla voin yrittää tasoittaa kiertoa. Pitää harkita sen aloittamista sitten ensi kierrosta. =)

On tämä jännittävää aikaa kun koko ajan sisällä elää toivo siitä, että nyt olisi vihdoin tärpännyt. Toisaalta on taas sisällä pelkoa, ettei menkat taas ala. Mutta harvalla se kai ensimmäisellä yrityskerralla osuu kohdille! Joten pitää vain jaksaa yrittää..=)

Ja tervehdys myös kaikille muille uusille kuumeilijoille! =)

Vierailija
98/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terve vaan vanhat :) Nyt on niin kiirusta ollu muutamat päivät ja sitä tulee vielä jatkumaankin niin hirveesti en varmaan jouda täällä vieraileen mutta koitan aina välillä käydä kurkkimassa missä mennään ja kertomassa myös misä täällä mennään :)

Nyt siis tervetuloa uusille joita siellä oli ja paljon plussia ja heilua tähän kiertoon :) +++++++

On: ei mitään tunteita.. peitto heiluu ahkerasti :) Kiertopäivistäkin jo oon ihan sekasin taitaa olla 11 nyt?? en tiiä :9 no eipähän tämä asia stressaa :)

99/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kuumeilijat! :)

Ja Emmastiina: onnea päivänsankarille!!

Katselin minäkin tuon dokkarin eilen ja kyllähän se herkisti. Sai itkeä ja nauraa mukana!

ON: Täällä ei oikeastaan mitään uutta vielä. Ovistestiin on ilmestynyt haamu... Mun eka haamu missään testissä ikinä, wuhuu! :D Pienet on ilot.. ;) Mukava vaan nähdä jotain muutakin kuin selkeitä negoja, jotain elämää tuolla alakerrassa sentään ;) Viikonloppuna kun on vapaata niin vois tikuttaa vaikka kakskin kertaa päivässä, kun ne on kp 14 ja 15 niin vois hyvinkin näkyä oviplussa.

Aurinkoista loppuviikkoa kaikille, ei muuta ku peitot heilumaan ja plussia kehiin! :)

100/555 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Ehkä kannattaa oikeasti varmistaa tuo raskausasia verikokeella, jos edelleen olet näkevinäsi viivanpaikkoja/haamuja.

Emmastiina: Toivottavasti onnetar tosiaan ymmärtäisi nyt toimia sinun synttäreittesi kunniaksi. :)

Norppa: Hienoa, että olette peiton heiluttelut jo aloittaneet. Varhainen lintu madon nappaa. ;)

vilmis: Toivottavasti mitään ikävää perussairautta ei kuitenkaan löydy vaan tuo olotila on nyt jotain ihan ohimenevää.

ON: Tein tänään kierron ensimmäisen ovistestin, kun tuota valkovuotoa tulee tosiaan melko reilusti. Onneksi se testi oli vain haalean haalea, eli ei pitäisi olla oviksen vielä lähellä. Eilen nousi kuumekin ja olen kauheassa räkätaudissa. Toivottavasti tämä menee kuitenkin ohi ennen ovulaatiota. Ei nimittäin ässäily ole ihan ensimmäisenä mielessä ollut. En edes saanut mitään helpottamaan tätä tukkoisuutta, kun mitään ei voi käyttää raskautta yrittäessä. Antibioottiakin lääkäri mietti pitkään, ettei vaan häiritse sitten ovulaatiota tai haittaa mahdollisen raskauden alkaessa. Lauantaina viimeistään on kyllä saatava peitot heilumaan, ettei sitten mene koko kierto ohi, jos se ovis tuleekin ennen tiistaita, eikä inssiä voida tehdä.

Flunssainen Marjana kp 11/28-32 yk 23