MARRASKUISET 2012
Kommentit (555)
...tilanteet muuttuu...tulin sanomaan heipat ja siirryn sittenki joukuisiin. Täti tuli pitämään seuraa varoittamatta.. :)
Tsemppiä kaikille, toivottavasti ette seuraa miun jalanjälkiä, vaikkakin ihan positiivisin mielin tipun jouluvauvaa yrittämään. Yk 2 alkakoon! :)
pahoittelut tädin saapumisesta, toivotaan että saatte nyt sitten joulukäärön! mikäs sen ihanampi joululahja :)
Tinuppi, kiitos sitä minäkin toivoisin, vaikka henkisesti olen jo siirtynyt joulukuisiin. Eli kohta taas ovista bongailemaan ja toivotaan ettei kierrot nyt ole ihan sekaisin, muuten joutuu terkkarin pakeille. Tsemppiä sullekin odotteluun, juilimisethan voi hyvinkin johtua paljon mukavammasta asiasta kuin tädistä :)
Harmin paikka hilma3, mutta kuten tuossa joku sanoikin: mikä voisikaan olla ihanampi joululahja kuin pieni kääryle, peukut pystyyn! ;)
Ihanaa naiset, kun on tällainen ketju jossa voi yhdessä jakaa pettymykset ja riemun hetket. Toivon jälkimmäisiä paljon kaikille! :)
Hauskaa viikonloppua!
-alicia
alicia
Lopuille nyt kovasti kuitenkin onnea ja kovasti niitä oireita nyt kehiin :)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
tonnotin: Mullaki juili koko eilisillan alamahaa. Yleensä tiän että menkat on alkamassa ku tuntuu hetken ajan menkkajomotuksia, niin 2h eteen päin ja täti on paikalla. Mutta nyt jomotti, juili ja vihlo melkein koko illan eikä tätikään ilmestyny paikalle. :) Ootko uskaltanu testata?
hilma3: Voi ei minkä yllätyksen täti teki :( Mutta, kovasti tsemppiä jouluvauvan tekoon! :)
ON: Eilis illan tosiaan juili koko illan mahaa ja aamulla ku tein testin (oikeestaan tein 2, toisen testin kontrolliviivan väri levis testin reunaapitkin mihin sattu, niin en uskaltanu luottaa siihen) niin siihen tuli haalean punanen haalea haamu :) Nyt jou'un oikeesti oottaa jonku aikaa ennenku seuraavaa testiä teen ku ei oo ku yks enää jälellä! Mutta mä en vielä 100varmasti usko tuohon haamuun vaan piän jalat maasa ja ootan 21. päivän yli, että tuleeko menkat vai 'alanko leijua' ^^
++ Plussatuulia! ++
Tinuppi kp34/38
Alunperin mun piti hakee eilen testi ja testata tänään, mutta jostain syystä olin eilen 100% varma et menkat alkaa, vaan eivätpä alkaneet.. Nyt aattelin et vois testata maanantaina sit viimestään.. Toivotaan että se sun haamu vahvistuis kunnon plussaks!!+ :)
Oisko se nyt sit kp33/32
hilma3:lle ja plussaonnea tinupille ja tonnottimelle!
ON: Juuri kun pääsin mainitsemasta miehelle, että ei ole kuukautisia kuulunut, tuli vessassa käydessä vuotoa paperiin. Minulla on _aina_ alkanut vuoto aamulla tai aamupäivällä (ja heti erittäin runsaana), mutta nyt päätti sitten tulla näin yötä vasten. Seuraavalla kerralla ei sitten tullut mitään, mutta eiköhän aamulla ole vuoto jo täydessä vauhdissaan. Todennäköisimmin siis siiryn huomenna joulukuisiin ja aloitan virallisesti toisen yrityskerran.
Tossukumpu 26/23-27 yk1
Pahoittelut Tossukummulle! Olikos täti nyt sitten aamulla jo täydessä vauhdissaan?
Tänään pitäis sitten kai käydä hakemassa testi.. Jotenki pelkään et heti ku testin ostan tai teen ni täti pöllähtää paikalle.. vaikkakaan ei mulla oo normaaleja menkkaoireita enään edes ollut, mut onhan se jo nähty ja kuultu että se täti voi yllättää.
no toivotaan parasta! Huomenna kaikki on (ehkä) jo paljon selvempää.
Tulin tänne tsemppailemaan vielä teitä viimeisiä piinailijoita :) Mä taidan olla toistaiseksi viimeinen plussannut, joten nyt on teidän muidenkin aika liittyä joukkoon!
Tonnotin: Sullahan näyttää olevan täti jo ihan reilusti myöhässä, toivottavasti lupaa hyvää! Oireita ei mun mielestä kannata miettiä, itsellä ei nimittäin mitään oireita vieläkään, vaikka plussa tuli jo viikko sitten :)
Lilly 4+2
Tais jäädä tän naisen testailut väliin..jotain tuhrua nyt tulee, todella vähän kylläkin. Mut joulukuisiin taisin pudota.
Olen tuonne joulukuisiin kirjotellut, kun en ajatellut että heti tärppäisi. Noh, tänään sain kuitenkin testiin ihan selkeän haamun, ei tarvinnut tihrustaa :)
Jos siis haluatte, niin minut voi lisätä marraskuun komeaan plussalistaan. Testailen kyllä vielä ensi viikolla, jotta nään vahvistuuko viiva..on tämä kyllä ihan uskomatonta.
Plussatuulia viimeisille marraskuulaisille!
Outimj yk1, tänään dpo 13
vie siis matka, aamulla aukesi hanat kunnolla. No, enpähän sitten stressaa varmaan niin paljoa tässä uudessa kierrossa, kun joulua rakastavana ihmisenä sairaalajoulu ei kuulosta houkuttelevalta (vaikka syy olisikin kyllä sen arvoinen).
tinupille viivan vahvistumis-toivotukset ja tonnottimelle pahoittelut (?).
Anteeksi karu kielenkäyttöni, mutta mitä tässä pitäsi sanoa. Huomenna lähtee se kuuluisa puhelin soitto etiäppäin klinikalle, ja varataan aika, jotta katsellaan missä vika. Omalla kohdalla voisin veikata, että nuo hormonit on niin sekaisin kun olla ja voi, niin siksi ei sitten tärppäile.
Jep, eli hyvää joulua mulle, ja onnea teille muille, mä siirryn muualle murisemaan.
-C-
että onko kellään kokemusta varhaisesta keskenmenosta? en siis ite testiä ehtinyt tekemään, mut tässä nyt on mietityttänyt muutama seikka: 3 päivää kestänyt erittäin runsas vuoto ja kipu(normaalisti koskaan ole tällaista ollut) eilen itkukohtaus ja tänään sit nauruitkukohtaus..ja tätä jälkimmäistä olen siis harrastanut ainoastaan raskaana olessa. Mieskin jo tänään tunnisti "oireestani" et raskaus olisi ollut mahdollinen, mut lopputulos oli sit kuitenki varhainen km...ottakaa nyt tästä sit selvää..onko sellaista edes olemassa kuin varhainen km?
kertokaa te viisaammat ihmiset...
Joulukuu kutsuu.. Eipä tässä sitten muuta..
Tossukumpu: Pahoittelut tätistä ja tsemppiä jouluvauvan yrittämiseen! Yleensähän sairaalasta yritetään kotiuttaa kaikki jouluks (esim veli synty 23.12 ja pääsi kotiin 24. aamulla) - jos ei nyt sitte satu just aattona syntymään. :) Niin ja ehkä tuo 'ei-sairaala-joulua' -asenne tekeekin juuri sen että vietät joulua osastolla. ;) Jos et äkkiä koputa puuta :P
Claudia: Ihan aiheesta tuo kielenkäyttö! Tsemppiä tutkimuksiin (?) ja jouluvauvan värkkäämiseen :)
hilma3: Omaa kokemusta ei oo, mutta oon kuullu ja lukenu, että monet on harmitellu, kun ovat menneet testaamaan aikaisin ja saaneet plussan/haamun ja päivänä, jolloin menkkojen ois pitäny alkaa tuleekin ne 'normaalisti' :/ Sen enempää en asiasta tiedä. Tällaisen tiedon löysin netistä: Suurin osa keskenmenoista tapahtuu hyvin varhain. On arvioitu että noin 50-60% hedelmöityksistä päättyy keskenmenoon ennen kuin raskautta on edes todettu.
tonnotin: No voihan ärrinmurrin sanon minäkin, ärsyttävä täti! :/ Kauheeeesti tsemppiä sullekki joulukäärön yritykseen! :)
Mites muilla marrasvauvaa värkkäävillä menee? Oonko mä ainut joka täälä enää kirjottelee? :D Menee kohta ykstoikkoseks tämä keskustelu! ;D
ON: Tilanne on pysyny samanlaisena - ei tätiä eikä uusia oireitakaan. Testaan ens viikolla mun syntymäpäivänä, mikäs ois sen ihanempi lahja! ;)
Kirjoittele vaan tinuppi, on täällä muitakin =)
Tädin kohdanneille pahoittelut mut jouluvauva olis kyllä ihan kiva =) Tai no...jos kysytään lapselta vuosien päästä niin ne ei olisi samaa mieltä.
Olen vetänyt tän kierroksen hyvin rauhassa ja se näkyy myös kirjoittelussa. Ihan samat oireet ja piinat kiusana kuitenkin. Lähinnä nuo boobsit huutaa hoosiannaa.
Tinuppia tsempataan tuomaan vielä, apua 13 plussa?
Niinhän se on, että samat oireet on sieltä sitten menkat tai plussa tulossa. Minäkin olen todiste siitä :-) Mutta mulla kyllä tissikipu oli se kaikkein selkein oire loppujen lopuksi, jos siis testiä en olisi tehnyt. Nännit oli suorastaan tulessa kp 30 paikkeilla - mähän istuin saunassakin kämmenillä tissejä suojaten :D Enää ei ihan sellaista ole, onneksi. Että ole vaan boobsit liekeissä!
Heh, mun kierrosta tuli nyt sitte 33päivää pitkä, kökkö sikses et venyy, mutta löysimpäs asiasta hyvänkin puolen! :) laskeskelin meinaan et jos täs kierrossa mukamas sattuis tärppi tuleen, niin ei välttämättä tarvis pelätä sitä et syntyis liian lähellä joulua, tollasen neuvola taulukon mukaan la olis sit 28.12, eli jos oikein hyvä tuuri käy, niin se vois venyä sin tammikuun puolelle :D
mua alkaa vähän jo jännittää tinupin puolesta!! :) ++
Tinuppi: pidän peukkuja plussan puolesta! Mäkin ajattelin, et jos testais huomenaamulla jollei se täti ol ferraris kans kurvannu pihaan viel sillon.. :)
muoks 16.07 .. Mää vähä veikkailen nyt kyl et täti olis tulossa, juilii niin paljon.