Koskettiko Whitney Houstonin kuolema?
Itselle tuli haikea olo, sillä olin katsomassa toissa kesänä hänen Helsingin konserttiaan, jossa artisti oli jo aika heikossa hapessa.
Kommentit (31)
Miksi narkomaanin kuolema koskettaisi
Miksi narkomaanin kuolema koskettaisi
Enhän minä edes tuntenyt häntä henkilökohtaisesti. Mutta minä olenkin tunnevammainen ja tunne-elämäni on legopalikan tasolla.
että miten eri tavalla elämä voisi mennä ja miten me ihmiset olemme erilaisten riippuvuuksien vankeja. Kaikki riippuvuudet eivät tietysti ole haitallisia tai vaarallisia, mutta silti jääminen koukkuun erilaisiin asioihin on aika inhimillistä.
Muista Bodyguard-leffan ja Houstonin lisäksi iki-ihanan Kevin Costnerin.
tuli ensi-iltaan ja silloin tykästyin Whitneyn musiikkiin.
tietysti. Olen vm -71 ja muistan ajan kun hän hitti hitiltä tuli suositummaksi. Se upea ääni! On ihan eri asia muistella Whitneyä, kun on elänyt ne hänen suuruuden vuotensa hitti hitiltä ja muistaa mitä hän merkitsee. Varmaan sellaiset, jotka ovat syntyneet jotain -86 tms, eivät voi ymmärtää, kuinka suuresta tähdestä oli kyse.
Hän oli ensimmäiset 10 vuotta tosi puhtoinen, upea ääni. Huumeet ja alamäki tulivat mukaan kuvioihin 90-luvun puolivälissä. Ne suuret hitit ovat niiltä ensimmäisiltä vuosilta.
Itselle tuli haikea olo, sillä olin katsomassa toissa kesänä hänen Helsingin konserttiaan, jossa artisti oli jo aika heikossa hapessa.
Emme tunteneet toisiamme
[Mites sitten suu pannaan, jos oma lapsesi kuolee huumeisiin? Eikö sekään kosketa?
Tuo ei ollut lapsi. Ihan aikuisena alkoi käyttää laissa kiellettyjä aineita. Miksi?
Muu kuin oma napa!! Mua toi kosketti mutta mä olenkin tälläinen paska masentunut itkupilli! Musta sillä hyvää musiikkia, tosin en ole aikoihin kuunnellut. Bodyguard leffasta en ole koskaan pitänyt.
Samoin kuin Elviksen, John Lennonin, M. Jacksonin ja Dianankin aikoinaan. Nää aika ajoin pyörii mielessä vieläkin.
[Mites sitten suu pannaan, jos oma lapsesi kuolee huumeisiin? Eikö sekään kosketa?
Tuo ei ollut lapsi. Ihan aikuisena alkoi käyttää laissa kiellettyjä aineita. Miksi?
Samoin kuin Elviksen, John Lennonin, M. Jacksonin ja Dianankin aikoinaan. Nää aika ajoin pyörii mielessä vieläkin.
Julkisuuskuva on ollut nin sekava, aggressiivinen ja ikävä, ettei kolauta. Traaginen elämä, mutta ei kosketa minua.
Cissy ja Johnn Houstonin lapsi, ja äiti-Houston on aivan järkyttynyt tyttärensä kohtalosta, isä on kuollut aiemmin. Kyllä aikuisetkin ovat joidenkin lapsia, ei sille mitään voi. Jopa kyyniset av-mammat ovat joidenkin lapsia, vaikka usein tulee mieleen, että missähän tunteettomassa lastenkodissa ovat kasvaneet kun ei ole pienintäkään empatian häivää kirjoituksissa...
Cissy ja Johnn Houstonin lapsi, ja äiti-Houston on aivan järkyttynyt tyttärensä kohtalosta, isä on kuollut aiemmin. Kyllä aikuisetkin ovat joidenkin lapsia, ei sille mitään voi. Jopa kyyniset av-mammat ovat joidenkin lapsia, vaikka usein tulee mieleen, että missähän tunteettomassa lastenkodissa ovat kasvaneet kun ei ole pienintäkään empatian häivää kirjoituksissa...
Mutta en tunne sympatiaa rikollisia kohtaan. Sori. Ei tuo ollut koukussa ennekuin alkoi käyttää. Eli aivan tahallaan alkoi tukea huumeteollisuutta. Huumekauppa tekee pahaa jälkeä tuottavamaissa, Väli-Amerikassa, Afganistanissa jne.
Julkisuuskuva on ollut nin sekava, aggressiivinen ja ikävä, ettei kolauta. Traaginen elämä, mutta ei kosketa minua.
80-luvulla ja 90-luvun alkupuolella oli kaikkea muuta kuin sekava. Hän oli todella ammattitaitoinen artisti, eikä sekoillut. Minä muistan sen puolen hänestä, mutta tietysti jos ei ole tuota aikaa elänyt, niin sitten voi olla että sellaiset ihmiset muistavat vain ne sekoilu-uutiset.
On ollut aika mennyttä kalua jo viimeiset 10 vuotta.
ja harmittaa kun ei päässyt eroon päihteiden käytöstä.