Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beetasalpaaja ja liikunta..?

Vierailija
28.01.2012 |

Mulla määrättiin emconcoria tykytys tuntemuksiin. Mulla on tykytyskohtauksia satunnaisesti, syke on n.90, mutta sydän ikäännkuin jyskyttää kovaa.. Nyt otin ekan kerran puolikkaan (2,5mg) ja huh, tosi vetämätön olo tuli. Syke on nyt 60, mutta tuohon kovempaan sykkeeseen tottuneena tuntuu suorastaan pahalta!

Mites sitten liikunta? Siinähän syke nousee, se on kai tarkoituskin, mutta onkos siinä järkeä?

Miten ootte jaksaneet urheilla, jos teillä on beetasalpaaja käytössä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen käsitys,että urheilu ei ole suotavaa beetasalpaajien jälkeen,koska ne häiritsee sykettä. En tosin tiedä jos niitä vakituisesti käyttää,missä välis voi urheilla,jossain välis kai nyt sentään pitäs voida.

Vierailija
2/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tekee sen, että kovemmassa rasituksessa tulee "seinä vastaan" eikä yksinkertaisesti jaksa. Mutta reipas kävely, pyöräily yms. sujuu ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkaan jos taustalla ei ole mitaan oikeaa sairautta ("tykytyksethan" eivat sita yleensa ole, ovat ainoastaan epamukavia ja siksi niihin monesti tarjotaan beetasalpaajaa). Mutta esim. sykemittarin kaytto menee kylla niiden kanssa hankalaksi koska syke ei nouse normaalilla tavalla.

Vierailija
4/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vähän hitaasti, joten joudun kyllä tekemään aika lailla töitä ihan vain reippaan kävelynkin eteen. Syön beetasalpaajaa säännöllisesti enkä vain tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme