Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkeen sitä ihminen voi joutua, olen tällä hetkellä

Vierailija
28.01.2012 |

shakkikisoissa!!! Täällä on nIIIIIIIN tylsää, onneksi otin läppärin mukaan. Mä en tajuu ko. pelistä yhtään mitään, joten ei ole mieltä seuratakaan. Lapseni siis on pelaamassa. Ja täällä ilmeisesti menee koko päivä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks kun naurattaa.... Kuulostaa "viihdyttävältä" päivältä!

Vierailija
2/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks kun naurattaa.... Kuulostaa "viihdyttävältä" päivältä!

Nauraisin itsekin, ellei melkein itkettäis :S Tää lievä krapulakaan kun ei tätä olotilaa paremmaksi tee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekkokaukalon laidalla, jos jääkiekko ei voisi vähempää kiinnostaa. Jäähalleissa on nimitääin aina kylmä, kesät talvet, vähän väliä saa sitoa ja kiristää jonkun luistimien nauhoja, pukuhuoneissa haisee todella pahalta eikä niiden lätkäkamojen kuljettaminen ja peseminenkään mikään ilo ole.

t: entisen (onneksi) lätkä-tytön äiti

Vierailija
4/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salibandyä ja niitä kisoja seuraan mielelläni, pelaan itsekin. Lätkä varmaan olis ihan kauheeta, just mm. ton kylmyyden takia. Täällä shakkikisoissa sentään voin palstailla.

ap

Vierailija
5/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailman jännittävin peli.ja ne pelaajat..l!!!

Vierailija
6/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailman jännittävin peli.ja ne pelaajat..l!!!

pelaamisen katsomisesta. Toki omaa lastaan mielellään aina katsoo, mutta tyttö voisi kyllä paremmankin lajin keksiä kuin jääkiekko, siis äidille mieluisamman.

No, meillä tyttö vaihtoi lätkän ratsastukseen, ja kun pelkään hevosia enkä nauti tallin hajusta, niin parannus ei ollut kovin kummoinen (haju siityi varusteiden mukana myös meille kotiin). Tosin kun tyttö vähän kasvoi, ei siellä talleilla onneksi enää äitiä tarvinnut (eikä edes saanut mennä mukaan), joten sinänsä ihan hyvä harrastus se on.

Ja vaikka nyt valitan, niin oikeasti olen iloinen, että tyttö harrastaa liikuntaa, ja nimenomaan sellaista, minkä on itse valinnut eikä sitä, mitä minä olisin tahtonut (jalkapalloa ja kössiä itse pelasin)

Vierailija
7/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea täältä, miten palstan naiset vahvistavat täällä stereotypioita oikein urakalla. Niin, shakkihan on NIIIN tylsää, toivottavasti kohta pääset taas ostamaan lisää vaatteita ja juoruilemaan miehesi tekemisistä! Jätetään suosiolla älylliset harrastukset pojille ja miehille, nalkuttaminen ja makean syöminen ovat paljon paremmin meille sopivaa ajanvietettä!

Terveisin entinen shakkikerholainen jota laji edelleen kiehtoo

Vierailija
8/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkä On maailman jännittävin peli.ja ne pelaajat..l!!!

on ihan turhaa puuhaa paitsi Suomen ottelut MM-kisoissa.

Pelaajat taas kuuluisia älykkyydestään...

Vierailija
9/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, jos on vielä vähän rapula.. :)

Tsemppiä, jospa päivä kuluis nopsaan.. :)

Vierailija
10/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikattelette täällä kun joku joutuu olemaan kamalan tylsässä shakkiturnauksessa. Teille kyllä sopii paremmin seuraavat harrasteet:

1. Meikkien vertailu.

2. Hiusten laitto.

3. Juoruaminen.

4. Nalkuttaminen.

5. Draamakuningatar -kohtausten harjoittelu.

6. TV:n saippuasarjat.

7. Suklaan syöminen.

Jätetään vaan ne älylliset harrastukset ihan suosiolla muille.

Vierailija
11/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi harrastavat shakkia, olisit vaan tyytyväinen!

Vierailija
12/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peli sinänsä kiinnostaisikin, voi lasten shakkikisoissa todellakin olla tylsää! Koko päivä vain odotellen ja odotellen!

Aivan naurettavaa suositella ap:lle mieluummin jotain meikkaus- ja nalkutuspuuhia...

Vierailija
13/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei satu tykkäämään lasten shakkikisojen seuraamisesta.

Vierailija
14/14 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on hienoa, että lapsellani on tällainen harrastus, mutta hei ei tämä kisojen seuraaminen lajia osaamattomalle äidille mitenkään älyttömän viihdyttävää ole. Varsinkin kun en tunne täältä ketään ja mies jäi flunssan kourissa kotiin. Palsta on ainoa seurani tällä hetkellä, pelin välissä toki jutustelen lapsen kanssa.

Ja kuten aiemmin tuossa jo kerroin, harrastan itse salibandyä joka on vähän vauhdikkaampi laji kuin shakki. Ja täällä tosiaan menee koko päivä, kaksi kierrosta vasta takana ja ainakin kolme edessä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi