CV taitaa olla täysin tuulesta temmattu?
Mikä on miehiään tämä rauhantekijänä itseään mainostava vaalituote nimeltä Pekka Haavisto?
Onko totta, että miehen ulkopoliittinen osaaminen rajoittuu lähinnä ympäristöasioiden parissa pipertelyyn ja valmiiden näytteiden luettelointiin, vai mikä miehen hermostutti TV:ssä, kun sitä kysyttiin?
Kuinka paljon Haaviston CV:n sisältää muunneltua totuutta, kun koulutuksesta ei hänen kohdallaan edes kannata puhua, koska sitä ei yksinkertaisesti ole.
Kommentit (37)
eikä Bristolin vp:tä ole mainittu. Hyvä.
Sivarinkäynti puuttuu, mutta sotilasansiomitali on kyllä mainittu.
cv:ssä on 3 vuoden aukko. Mitä muuta Haavisto teki 3 vuotta ylioppilaaksi tulon ja Komposti-lehden päätoimittajuuden välillä kuin ilmeisesti kävi sivarin ja kääntymässä yliopistossa? Interreilasi vuoden pari?
pekkahaavisto.netin ja EU-consiliumin cv:t sen sijaan ovat ennallaan.
Eivätkä nuo vanhat tutut UNEP- ja EU-tehtävien otsikot edelleenkään kerro yhtään mitään muuta kuin että projekteissa on oltu.
cv:ssä on 3 vuoden aukko. Mitä muuta Haavisto teki 3 vuotta ylioppilaaksi tulon ja Komposti-lehden päätoimittajuuden välillä kuin ilmeisesti kävi sivarin ja kääntymässä yliopistossa? Interreilasi vuoden pari?
Haavisto kirjoitti kolme reilausopasta sinä aikana. Ja oli sivarina, siihenhän menee yli vuosi. Jos sen lisäksi teki esim.jotain hanttihommia, niin eihän niitä hyvänen aika 53-vuotiaan miehen cv:ssä enää ole näkyvillä..
Haavisto on ollut osallisena rauhanneuvotteluissa Yk:n tehtävissä vuosia.
ota asioista paremmin selvää jos se sinua niin häiritsee.
Voithan valita korkeasti koulutetun, kuivan ja tylsän pankkimiehenkin, jolla ei ole mitään ulkopoliittista kokemusta, jos koulutus ratkaisee.
jos se joustaa ja venyy kuin vihreitten vaaliohjelma;)
aika moni äänestämään Haavistoa. Kiitos sinulle vaalityöstä! Kuten ehdokkaat itse sanoivat: nämä parjausviestien lähettäjät eivät ole kummankaan puolella vaan toista vastaan. He ovat toivoneet, että keskitytään puhumaan oman ehdokkaan puolesta, ei parjaamaan toista. Sääli, että äänestäjät ovat kuitenkin niin sivistymättömiä, kuten ap osoittaa.
sen sijaan, että jatkuvasti pyörittelisit noita asioita mielessäsi? Musta tuntuu, että saatat tarvita esim. keskusteluapua, koska tuollainen paranoidisuus vaikuttaa aika pakkomielteiseltä.
Miksei asioista löydy mitään dokumenttejä?
YK:lla on tosi tarkat toimintamallit, varmasti noista matkoista löytyisi myös raportti.
Haavisto on ollut osallisena rauhanneuvotteluissa Yk:n tehtävissä vuosia. ota asioista paremmin selvää jos se sinua niin häiritsee. Voithan valita korkeasti koulutetun, kuivan ja tylsän pankkimiehenkin, jolla ei ole mitään ulkopoliittista kokemusta, jos koulutus ratkaisee.
Miksei asioista löydy mitään dokumenttejä?
YK:lla on tosi tarkat toimintamallit, varmasti noista matkoista löytyisi myös raportti.Haavisto on ollut osallisena rauhanneuvotteluissa Yk:n tehtävissä vuosia. ota asioista paremmin selvää jos se sinua niin häiritsee. Voithan valita korkeasti koulutetun, kuivan ja tylsän pankkimiehenkin, jolla ei ole mitään ulkopoliittista kokemusta, jos koulutus ratkaisee.
Onko YK jossain kiistänyt, että Pekka Haavisto ei olisi ollut näissä tehtävissä? Missä tämä kiistäminen on tapahtunut? Vai hämmentääkö sua se, että YK ei ole lähettänyt näitä "dokumentteja" just sulle?
ja ajattelemaan jotain ihan muuta
No, itselläni ei ole, mutta tässä yksi lehtiartikkeli aiheesta:
http://www.rauhanturvaajalehti.fi/lehdet/12010/557-sivari-joka-sai-soti…
Jos TV-tentissä kysyttäessä hermostuu noin silminpistävästi, niin silloin on kyllä aihetta epäilyyn.
Jos TV-tentissä kysyttäessä hermostuu noin silminpistävästi, niin silloin on kyllä aihetta epäilyyn.
että Haavisto on kaikki nämä vuodet vain esittänyt julkisuudessa toimineensa YK:n tehtävissä, mutta kukaan YK:sta ei ole viitsinyt oikaista, että ei se Pekka kyllä meillä töissä ole ollut? Tätäkö sä nyt yrität sanoa?
Miksei asioista löydy mitään dokumenttejä?
YK:lla on tosi tarkat toimintamallit, varmasti noista matkoista löytyisi myös raportti.Haavisto on ollut osallisena rauhanneuvotteluissa Yk:n tehtävissä vuosia. ota asioista paremmin selvää jos se sinua niin häiritsee. Voithan valita korkeasti koulutetun, kuivan ja tylsän pankkimiehenkin, jolla ei ole mitään ulkopoliittista kokemusta, jos koulutus ratkaisee.
No tässäpä muutamia linkkejä teille epäilijöille..Jos ymmärrätte yhtään englantia niin tässä todisteita, että Haavisto CV ei todellakaan ole mitään tyhjiä korulauseita!
http://edition.cnn.com/2002/WORLD/europe/03/27/yugoslavia.uranium/index…
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1102147.stm
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1253673/
Av-mammat kehittelee taas salaliittoteprioita. Koko Yk on tässä juonessa mukana...
Jos TV-tentissä kysyttäessä hermostuu noin silminpistävästi, niin silloin on kyllä aihetta epäilyyn.
Juuri näissähän tuo Haavisto on poliittisen mandaattinsa turvin ollut.
Vähän sama, jos vaikka minä merkkaisin Omalle CV:lle olleeni lastentarhan johtotehtävissä, koska opiskeluaikaan olin siellä muutamia viikkoja kakkavaippoja vaihtelemassa. Olisi siis totta, mutta moninkertaisesti paisuteltua.
Kuten taitaa olla herra Haavistonkin CV.
Mutta eihän se, että on ollut noissa projekteissa "mukana" poissulje sitä että on valetutkija. Haavistolla kun ei ole sitä akateemista tutkintoa.
Samalla tavalla esim Saksassa toimineella valelääkärillä on työtodistukset että toimi kokonaisen sairaalan johtajana vaikka ei ollut lääkäri. Ja Suomessa Tampereen valelääkäri toimi vanhusten hoidon johtajana ilman lääkärin tutkintoa jne.
Voihan sitä korkeaan EU-virkaan päästä myös huijaamalla kun on tarpeeksi älykäs.
Saisikohan EU rekrytoimiston arkistoista Haaviston cv:n nähtäville, minkä avulla on saanut sen viran?
jos Martti Ahtisaari kuitenkin pitää Haavistoa manttelinperijänään...
Kun alla vielä tuo uutinen valeprofesuurista. Turhamaista ja aika noloa jos pitää paikkansa, että oli painattanut tuon tittelin myös käyntikortteihinsa.