Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiitos kaikille, olette ihania ja hauskoja!
18.12.2011 |
Musta on ollut hauskaa seurata silloin tällöin palstan keskusteluja.
Kokuttavin oli "aion seurata miestäni Turussa".
Hauskin ehdottomasti "kassaneiti" keskustelu. Nauran vieläkin sen mielleyhtymille, etenkin eskorttia käyttäessäni.
Myös "Kello löi jo viisi" oli mahtava!
Hyvää joulua ja tulevaa vuotta 2012 kaikille!
Jatkakaa, täällä on ihan omanlaisensa tunnelma, joka ei oo huono mutta rehellinen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On aina mukava kuulla kiitoksia ja sä oot sen oivaltanut joten ole hyvä ja kiitokset!
Halaus päälle noin kivalle ihmiselle.