Onko Strictly Style blogin kirjoittaja raskaana?
Kuvissa näyttäisi että olisi raskauden alussa :) Jos näin on niin onnea.
Kommentit (18)
Missä kuvassa? Yhtä laiha on kuin ennenkin.
-2
Suuntaa katseesi vyötärön seudulle, joku siellä kinnaa :)
Uusimmassa postauksessa näkyy, samoin kun katselet taaksepäin aiempia tammikuulta.
postaus on kengistä. En mä kyllä niistä vanhemmistakaan mitään huomaa :)
-2
sanokaa missä kuvassa! Esim. tuossa 13 tammikuuta olevassa sivuprofiilissa ei ole minkäänlaista mahaa.
"Outfit from saturday" keskimmäinen kuva
Mikähän tämä mystinen asuinmaa on?
Kyllä hoikallakin naisella saa masu vähän pömpöttää.
Katsokaa vaikka ps. I love fashion blogistia ja toiseksi viimeistä asukuvaa missä on tuo beige toppi. Pitäisikö sen perusteella hänen olla raskaana, vaikka taitaa olla jopa sinkku :D
Mikähän tämä mystinen asuinmaa on?
Bloggaajan mies on julkisuudesta tuttu, siksi peittelee taustaansa. Varmaa tietoa!
Siis sen jalkapalloilijan. Asuvat siis milloin missäkin Mika sattuu pelaamaan,
Ainakin melko varmasti ovat lasta yrittäneet jo jonkin aikaa. Päättelin tämän kerran kun hän mainitsi lempijuomakseen greippimehun :DDD
Ainakin melko varmasti ovat lasta yrittäneet jo jonkin aikaa. Päättelin tämän kerran kun hän mainitsi lempijuomakseen greippimehun :DDD
Asuvat siis tällä hetkellä!
Eräänä oikein tylsänä iltana kävin läpi ulkomaille pelaavia suomalaisjalkapalloilijoita, et josko joku niistä ton mies ois. Raakkasin Väyrysen heti pois listalta ulkonäön takia, olin ihan varma että millään tuo nainen ei edes katsoisi siihen päin :D
Ainakin melko varmasti ovat lasta yrittäneet jo jonkin aikaa. Päättelin tämän kerran kun hän mainitsi lempijuomakseen greippimehun :DDDEräänä oikein tylsänä iltana kävin läpi ulkomaille pelaavia suomalaisjalkapalloilijoita, et josko joku niistä ton mies ois. Raakkasin Väyrysen heti pois listalta ulkonäön takia, olin ihan varma että millään tuo nainen ei edes katsoisi siihen päin :D
että kaikkia tämän bloggarin henkilöllisyyttä koskevat keskustelut aina poistetaan nettien keskustelupalstoilta. Saa nähdä, koska tälle käy samoin, kun tuo yksi meni paljastamaan rouvan potkupalloilijamiehen.
Miksi pitää blogia julkkiksen vaimona, jos ei halua paljastua? Tottahan toki tällaiset taustat kaivetaan esiin ja levitellään, vaikka niitä kuinka yrittäisi salata.
Mun silmään Väyrynen ei ole miltään kantilta hyvännäköinen ja tuo nainen taas sen verran näyttävä, että yleensä ulkonäöltään hänen kaltaisensa hakeutuvat yhtä lailla näyttävien miesten puolisoiksi :)
ei ainakaan näytä siltä.
Ja tämä keskustelu poistuu täältä n. parin tunnin kuluttua. Hänestä ei saa keskustella. Nih.