Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA kun tukka on kasvanut :) Nyt ulottuu jo lapaluiden alapuolelle, eli puoleen selkään :)

Vierailija
27.01.2012 |

Kasvatan niitä vielä n. 10 cm, sit saa olla siinä pituudessa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkäisin juuri toissapäivänä puoleen selkään ulottuvan tukkani pitkäksi polkkamalliksi. Ah, miten pirtsakka ja nyt sitä saa laitettua paremmin! Tosin mun oli pakkokin kun latvat alkoivat olemaan jo niin huonokuntoiset. Mutta piristi ilemttä kuitenkin myös :)

Vierailija
22/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole mitään tyylitajua? Liian pitkä tukka on RUMA.

Mikä on sun mielestä liian pitkä? Minäkään en pidä takapuoleen tai vyötärölle ulottuvaa tukkaa kovin kauniina tai käytönnöllisenä. Tai ainakin saa olla tosi paksu, kiiltävä ja hyvin hoidettu, että näyttää hyvältä. Mulle puoleen selkään asti ulottuva riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisten mielipide. En ole koskaan kuullut miesten sanovan näin. Jospa joillakin naisilla on miesmäinen maku? Antakaapa heidän pitää pitkät hiuksensa.

Vierailija
24/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA kun tukka on kasvanut :) Nyt ulottuu jo lapaluiden alapuolelle, eli puoleen selkään :) Kasvatan niitä vielä n. 10 cm, sit saa olla siinä pituudessa.

Oi, kuulostaa juuri niiltä hiuksilta, jotka haluaisin, jos vain voisin. Omaksi murheekseni hiukseni ovat laadultaan huonot, tosi ohuet ja silleen pörröiset, tulee mieleen niistä lähinnä Juice Leskisen hiukset. Sellaiset ei kaunista ainakaan ketään naisihmistä (ei kyllä miestäkään). Joten pakko on pitää lyhyenä :(

Vierailija
25/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa hiukset nopsaan.. Pari päivää sitten just leikkautin alaselkään ulottuvista hiuksistani sen 40cm pois, ja vielä tosiaan menevät helposti ponnarille.. Jos tästä taas sit jonkun aikaa kasvattais.. ;)

Vierailija
26/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisten mielipide. En ole koskaan kuullut miesten sanovan näin. Jospa joillakin naisilla on miesmäinen maku? Antakaapa heidän pitää pitkät hiuksensa.

Jos pitkä tukka on kovin rispaantunut, epätasainen ja täynnä haarahiuksia, se ei ole kaunis. Kaikki naiset eivät tätä ymmärrä, sillä heillä on prinsessanhaaveensa pitkästä tukasta.

Vierailija
27/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkä tukka on kovin rispaantunut, epätasainen ja täynnä haarahiuksia, se ei ole kaunis. Kaikki naiset eivät tätä ymmärrä, sillä heillä on prinsessanhaaveensa pitkästä tukasta.

Mutta entä jos ei ole?

Vierailija
28/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö sinulle ole vain hyvä, että toinen nainen on mahdollisimman kauhea ja epäviehättävä? Silloin voit itse loistaa seurueen tyylikkäämpänä ja kauniimpana?

Vierailija
29/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hiukset on paksut ja yleensä hyväs kunnos,mut oon värjänny ja käsitelly ne kauheeks harakanpesäks,nyt leikkautin lyhyeks ja omanväriseks,mut kauhee kasvatusurakka alkaa taas alusta :(

Vierailija
30/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihaillut pitkiä hiuksia. Itsellä on hiukset sellaiset hiirenhännät että en kovin pitkää tukkaa viitsi kasvattaa kun ei näytä hyvältä. Ihan lyhestäkään en pidä joten pitää aina jotain kompromissejä keksiä.

Onneksi mun tyttö ei oo perinyt tätä liuhulettiä. Hänellä on paksut kauniit hiukset, oon hyvällä tavoin kade :)

Vierailija
31/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajalla on ihme addikti leikata hiukset aina niin lyhyeks, et olen niiden kanssa suorastaan kusessa seuraavat 5 viikkoa. Sojottavat pystysuoraan ylöspäin ja joka aamu kamala taistelu, et saan ne ruotuunsa. Viimeks pääsi ihan itku seuraavana aamuna, kun olin käyny leikkauttaa. 1,5 tuntia taistelin. Kolmesti pesin uudelleen ja sitten muotovaahtoa, föönausta ja vahaa ja lakkaa.. ja ei.

Mikä hemmetti siinä on, kun aina sanon, että älä leikkaa liian lyhyeks ja älä ohenna niin paljon ku viimeks. Niin silti. Mä en tykkää enää mistään poikatukasta. Olen kuitenkin jo 40 v. Ja toinen, et aina haluaa jotain punaista väriä laittaa mun päähän. Ite en tykkää yhtään. Musta tummanruskee on ihan ok. Ja vielä kysyy, et no saahan ees vähän sävyttää punaseen.. Monesti olen sanonu, et no laita sitten. (murrr) Vaikken haluais.

Nyt kasvakoot miten kasvaa ja ite leikkaan etuhiukset ja muuten olkoon. Tulee paljon halvemmaksikin.

Vierailija
32/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajalla on ihme addikti leikata hiukset aina niin lyhyeks, et olen niiden kanssa suorastaan kusessa seuraavat 5 viikkoa. Sojottavat pystysuoraan ylöspäin ja joka aamu kamala taistelu, et saan ne ruotuunsa. Viimeks pääsi ihan itku seuraavana aamuna, kun olin käyny leikkauttaa. 1,5 tuntia taistelin. Kolmesti pesin uudelleen ja sitten muotovaahtoa, föönausta ja vahaa ja lakkaa.. ja ei.

Mikä hemmetti siinä on, kun aina sanon, että älä leikkaa liian lyhyeks ja älä ohenna niin paljon ku viimeks. Niin silti. Mä en tykkää enää mistään poikatukasta. Olen kuitenkin jo 40 v. Ja toinen, et aina haluaa jotain punaista väriä laittaa mun päähän. Ite en tykkää yhtään. Musta tummanruskee on ihan ok. Ja vielä kysyy, et no saahan ees vähän sävyttää punaseen.. Monesti olen sanonu, et no laita sitten. (murrr) Vaikken haluais.

Nyt kasvakoot miten kasvaa ja ite leikkaan etuhiukset ja muuten olkoon. Tulee paljon halvemmaksikin.

nössö tai tyhmä?? Mikset vaiha kampaajaa?

Vierailija
33/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, saan kylmät väreet tästä kirjoituksesta, kun tuli mieleen ainakin 10 tällaista kampaajaa kokemuspiirissäni viimeisten 30 vuoden ajalta! Miten tielleni onkin osunut kampaajia, jotka ovat olevinaan jotain taiteiljoita, että vain heillä on oikea näkymys asiakkaan hiuksista, tykkäsi asiakas siitä tai ei, sellainen on laitettava!

Minä nousin kapinaan ja jätin kampaajakäynnit. Leikkaan itse hiukseni. Ne ovat pitkässä polkkamallissa, ulottuvat olkapäille, helppo itse leikata. Ei yhtääkään "taiteilijaa" enää hiusteni kimppuun. Ja jos joku luulee, että olen hiirulainen, joka ei saa sanaa suustaan, niin väärin. Sanon joka kerran, miten haluan, eikä vaatimukseni ole kummoiset, ei mitään ei-toteutettavissa olevia haavekuvia. Mutten halua myöskään mitään väkerrettyä puna-musta-oranssi-raidoitettua kananpersettäkään. Minulla vain itselläni sattuu olemaan toive siitä, miltä haluan näyttää! Omin keinoin olenkin kaikkein tyytväisin "kampaajallakäynnin" jälkeen!

Vierailija
34/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli puoleen selkään, mutta ei siis ole joka kohdasta saman pituinen, vaan on leikattu sillee nätisti kerroksittain. :)

Vierailija
35/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kampaaja on mun sukulainen. Olen paljon tekemisissä hänen kanssaan, viikottain. Ja siksi olen käynyt leikkauttamassa yleensä aina hänellä. Välillä olen kyllä käynyt muuallakin..

Kerroinkin, että aina sanon, että älä leikkaa liikaa!! Näiden 10 vuoden aikana olen muutaman kerran ollut jopa tyytyväinen. Mut viimeks lipsu taas ihan liiallisuuksiin leikkaaminen. Ja nyt sitten päätinkin, että nyt riitti taas pitkäks aikaa tämä pelleily.

En muutenkankaan laita itseäni. En ikinä edes meikkaa, niin en tosiaan halua käyttää hiuksien väkertämiseen 1,5 tuntia per aamu. Viime käynnistä on nyt 7 viikkoa ja pituus alkaa olla nyt ok eli sellainen joksi olisin halunnut hiukset leikattavan.

Vierailija
36/36 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pitkät hiukset on niin kauhean näköiset, lantiollekin on jo liian pitkät, puoleenselkään paras. Liian pitkä tukka saa ihmisen näyttämään töpöjalkaiselta epämuodostuneelta friikiltä.

Onhan se ikävää, jos on ohuet, huonolatvaiset hiukset joita väkisin yrittää pitää pitkinä. Sitteen toisaalta taas sellaiset upeat paksut, kiiltävät pitkät hiukset ovat kyllä valtavan hienot ja harvan suomalaisen omaisuutta.

Mitä etelämmäksi mennään, sitä enemmän näkee pitkiä upeita hiuksia myös keski-ikäisillä naisilla ja sopii heille hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän