Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomana avioliitosta eronneet, miten pidätte yhteyttä

Vierailija
17.12.2011 |

ex-puolisonne sukuun? En ole 5 vuoteen ottanut yhteyttä mm. sen puolen kummityttööni ja välillä aina ikävöin sitä pienoista. Hoidin häntä usein, kun hän oli pieni vauva. Ja muutama vanhempi tätikin olisi sellainen, jota tekisi mieli muistaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöä haluaisin tavata. Ex-miehen kanssa tehtiin yhteisten kummilasten kohdalla jako "sun ja mun", mikä näin jälkikäteen ajatellen tyhmästi tehty.

Ex-anoppikin ja -appi mukavia ihmisiä. Mutta yhteydenpito voisi olla kiusallista, joten se siitä.

Vierailija
2/3 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole tavannut eron jälkeen. Kerran näin kaukaa ja vaihdoin äkkiä puolta kadulla. Eipä olisi mitään sanottavaa ja välitkin jäi jäisiksi. Aikaa jo 9 vuotta, mutta ei ole tullut mieleen, että pitäisi kaveerata.

Yhteiseen kummilapseen pitää yhteyttä. Kuulemma. Kummilapsi on mun kaverin lapsi, mutta asiasta ei puhuta ja samoilla kekkereillä ei käydä.

Enemmän mua surettaa, kun vanhemman lapsemme kummitäti on kadonnut kokonaan kuvioista. On viimeksi nähnyt lapsen alle 1-vuotiaana ja yritin nyt kuuden vuoden jälkeen ottaa sillai yhteyttä, että kirjoitin lyhyesti kuulumiset ja kyselin, miten hänellä menee. En tosiaan vaatinut tänne kylään tai mitään. En saanut vastausta ja tuntui tosi pahalta, koska esikoinen pyysi, että kirjoitettaisiin kummitädille, jonka on nähnyt kuvissa. En ymmärrä. Välit oli hyvät ja erosi veljestäni hyvissä väleissä. Olivat kavereita hetken eron jälkeen ja välit tietysti sitten etääntyneet, kun kummallakin uusi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kummilapsi kyseessä niin häneen (ja perheeseensä) toki pitäisin yhteyttä korttien yms. muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi