Moi! Mitäs kuuluu sinun perjantai-iltaan?
Rauhaisa kotona oloa, vai bilettämistä? Saunomista? Mitä ruokaa? Mitä juomaa?
Kommentit (33)
Telkkaria, nettiä ja nukkumaan.
Huomena aamusta vauvauintiin.
miehen kanssa ja katsomme Areenasta vaalikeskustelua. No nyt vauva heräs. Sipsejä on.
tilkka viiniä, kirja, nukuttaakin jo - aamulla sitten pitkään peiton alla. Oman kullan kanssa!
Olen yksin kotona, mies on pojan kanssa viettämässä saunailtaa toisten miesten kanssa ja tyttö on kaverillaan yötä. Ihanaa! Pikkupullo kuohuviiniä ja salmiakkirasia löytyy, seuraa saan lasten pleikkarista. (kannattaa kokeilla!)
koti-iltaa vietetään, meinattiin mennä baariin mutta ei jaksettukkaan. säästyy rahat :)
mummolassa, pienin kotona (nukkuu jo) ja miehen kanssa pelataan korttia ja juodaan viiniä. Kohta käyn tupakalla (normaalisti en polta). Ihan teini olo...
Olin ystävättären luona katsomassa pari ohjelmaa, sillä välin mies laittoi lapset nukkumaan. Ihana tulla hiljaiseen kotiin. Olen vielä hetken tässä ja sitten ruvetaan katsomaan leffaa, minä luultavasti nukahdan puolessa välissä :)
Menen aamulla töihin, että sinänsä ei sen kummempi ilta mulla, vaikka perjantai onkin.
Kuule, ihan koti-iltaa vietetään, miehen kanssa katsotahan joku leffa ja otetaan muutama lonkero.
Tää ilta kuluu telkkarin ja netin parissa. Eli rauhaisaa kotona olemista.
*surffailen tässä niin kauan kuin käsi kestää
*koiran ulkoilutus
*sauna
*crowmoorea ja suolapähkinöitä
*isoäidinneliöitä niin kauan kuin käsi kestää
*lisää crowmoorea
*tappelu miehen kanssa
*nukkumaan, minä sänkyyn ja mies sohvalle
Mies pelaa omalla koneellaan. Teen raskaustestin, kunhan tulee pissahätä.
Mies pelaa omalla koneellaan. Teen raskaustestin, kunhan tulee pissahätä.
Minäkin odotan pissahätää, että pääsen tekemään raskaustestin.
Meinaatko miehellesi kertoa, oli tulos mikä vaan?
-1-
Miehellä on työmeno, olin lasten kanssa uimahallissa jonka jälkeen syötiin roskaruokaa ja katsottiin vähän aikaa lastenohjelmia. Nyt lapset nukkuu, itse kävin juuri työsähköpostit läpi ja suunnittelin jo vähän ensi viikkoa. Irtokarkkeja ja kokista, toisella silmällä tv:tä katselen ja surffailen samalla. Kohta nukkumaan.
lapset nukkuu ja mä juon hiukkasen viiiniä, vaikkei pitäny (tipaton tammikuu), mut juon kuiteskin. Pari saunaolusta jo join. Mies tulee kohta töistä ja sitte mennään saunaan. Mukava fiilis, mietin miten aloteataan kesäpaikan peruskorjausta keväällä..
13 ja 14! Mikä oli tulos?
ap
Mitäs taas kuuluu muidenkin perjantai-iltaan?
Kynttilät sytytetty ulos ja sisälle. Saunottiin miehen kanssa, lapset ei kotona. Muutama olut ja pizzaa, rauhaisaa koti-iltaa.
Herkkuja: pastasalaattia, pala piimäjuustoa ja hedelmäkarkkeja. Saunassa kävin ja nautin kaksi siideriä. Nyt sohvalla kynttilän valossa tv:n katselua.
Veikkaisin että kun töistä pääsee niin hetken rentoutuminen jonkin TV-sarjan parissa, ja sitten Halloween-koristeita seinälle sisällä. Ollaan jo viikko lykätty niiden laittamista. Ehkä myös siivoamista. Pitäisi kansn drumstickejä myös grillata jos hyvän marinadin kehittelee.
Saas nähdä, mukavaa että on perjantai.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:54"]
Veikkaisin että kun töistä pääsee niin hetken rentoutuminen jonkin TV-sarjan parissa, ja sitten Halloween-koristeita seinälle sisällä. Ollaan jo viikko lykätty niiden laittamista. Ehkä myös siivoamista. Pitäisi kansn drumstickejä myös grillata jos hyvän marinadin kehittelee.
Saas nähdä, mukavaa että on perjantai.
[/quote]
Ai niin, se unohtui - uusi Teräsmies-leffa tai Jonny Deppin pätkä oli suunnitelmissa myös katsella tänään. Tukussakin pitäisi käydä. Ja huomenna lätkämatsiin. :)
Vaihdoin myös järjestystä olohuoneessa.
Aamulla taas lähtö harrastuskuskiksi, joten kohta nukkumaan.