Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Mitäs kuuluu sinun perjantai-iltaan?

Vierailija
27.01.2012 |

Rauhaisa kotona oloa, vai bilettämistä? Saunomista? Mitä ruokaa? Mitä juomaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin myös järjestystä olohuoneessa.



Aamulla taas lähtö harrastuskuskiksi, joten kohta nukkumaan.

Vierailija
2/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaria, nettiä ja nukkumaan.



Huomena aamusta vauvauintiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa ja katsomme Areenasta vaalikeskustelua. No nyt vauva heräs. Sipsejä on.

Vierailija
4/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilkka viiniä, kirja, nukuttaakin jo - aamulla sitten pitkään peiton alla. Oman kullan kanssa!

Vierailija
5/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona, mies on pojan kanssa viettämässä saunailtaa toisten miesten kanssa ja tyttö on kaverillaan yötä. Ihanaa! Pikkupullo kuohuviiniä ja salmiakkirasia löytyy, seuraa saan lasten pleikkarista. (kannattaa kokeilla!)

Vierailija
6/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koti-iltaa vietetään, meinattiin mennä baariin mutta ei jaksettukkaan. säästyy rahat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa, pienin kotona (nukkuu jo) ja miehen kanssa pelataan korttia ja juodaan viiniä. Kohta käyn tupakalla (normaalisti en polta). Ihan teini olo...

Vierailija
8/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävättären luona katsomassa pari ohjelmaa, sillä välin mies laittoi lapset nukkumaan. Ihana tulla hiljaiseen kotiin. Olen vielä hetken tässä ja sitten ruvetaan katsomaan leffaa, minä luultavasti nukahdan puolessa välissä :)



Menen aamulla töihin, että sinänsä ei sen kummempi ilta mulla, vaikka perjantai onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihan koti-iltaa vietetään, miehen kanssa katsotahan joku leffa ja otetaan muutama lonkero.

Vierailija
10/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ilta kuluu telkkarin ja netin parissa. Eli rauhaisaa kotona olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*surffailen tässä niin kauan kuin käsi kestää

*koiran ulkoilutus

*sauna

*crowmoorea ja suolapähkinöitä

*isoäidinneliöitä niin kauan kuin käsi kestää

*lisää crowmoorea

*tappelu miehen kanssa

*nukkumaan, minä sänkyyn ja mies sohvalle

Vierailija
12/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa omalla koneellaan. Teen raskaustestin, kunhan tulee pissahätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa omalla koneellaan. Teen raskaustestin, kunhan tulee pissahätä.

Minäkin odotan pissahätää, että pääsen tekemään raskaustestin.

Vierailija
14/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko miehellesi kertoa, oli tulos mikä vaan?

-1-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on työmeno, olin lasten kanssa uimahallissa jonka jälkeen syötiin roskaruokaa ja katsottiin vähän aikaa lastenohjelmia. Nyt lapset nukkuu, itse kävin juuri työsähköpostit läpi ja suunnittelin jo vähän ensi viikkoa. Irtokarkkeja ja kokista, toisella silmällä tv:tä katselen ja surffailen samalla. Kohta nukkumaan.

Vierailija
16/33 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nukkuu ja mä juon hiukkasen viiiniä, vaikkei pitäny (tipaton tammikuu), mut juon kuiteskin. Pari saunaolusta jo join. Mies tulee kohta töistä ja sitte mennään saunaan. Mukava fiilis, mietin miten aloteataan kesäpaikan peruskorjausta keväällä..

Vierailija
17/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja 14! Mikä oli tulos?

ap

Mitäs taas kuuluu muidenkin perjantai-iltaan?

Kynttilät sytytetty ulos ja sisälle. Saunottiin miehen kanssa, lapset ei kotona. Muutama olut ja pizzaa, rauhaisaa koti-iltaa.

Vierailija
18/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja: pastasalaattia, pala piimäjuustoa ja hedelmäkarkkeja. Saunassa kävin ja nautin kaksi siideriä. Nyt sohvalla kynttilän valossa tv:n katselua.

Vierailija
19/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että kun töistä pääsee niin hetken rentoutuminen jonkin TV-sarjan parissa, ja sitten Halloween-koristeita seinälle sisällä. Ollaan jo viikko lykätty niiden laittamista. Ehkä myös siivoamista. Pitäisi kansn drumstickejä myös grillata jos hyvän marinadin kehittelee.

Saas nähdä, mukavaa että on perjantai.

Vierailija
20/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:54"]

Veikkaisin että kun töistä pääsee niin hetken rentoutuminen jonkin TV-sarjan parissa, ja sitten Halloween-koristeita seinälle sisällä. Ollaan jo viikko lykätty niiden laittamista. Ehkä myös siivoamista. Pitäisi kansn drumstickejä myös grillata jos hyvän marinadin kehittelee.

Saas nähdä, mukavaa että on perjantai.

[/quote]

 

Ai niin, se unohtui - uusi Teräsmies-leffa tai Jonny Deppin pätkä oli suunnitelmissa myös katsella tänään. Tukussakin pitäisi käydä. Ja huomenna lätkämatsiin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi