Moi! Mitäs kuuluu sinun perjantai-iltaan?
Rauhaisa kotona oloa, vai bilettämistä? Saunomista? Mitä ruokaa? Mitä juomaa?
Kommentit (33)
Vähän erilainen perjantai tällä erää, olen lähdössä ihan kohta Tahdon2013-bileisiin Erottajalle.
voi, miten mukavia iltoja teillä... Ja te pari tyyppiä, teittekö testit? uteliaisuus heräs!
Mä kävin saunassa miehen kans, mies pesi saunankin. Tuollla kokkaa iltapalaa ja sit suunnitellaan ens vkon lomaa. Mukavaa. muksut nukkuu.
hiukan kirjoittelua, kaupassa käynti, kun puoliso tulee pelaamasta on luvassa molemminpuoliset orgasmit ...
Aa se olikin aiemmin toi raskaustestijuttu.. ;)
Oi ihanaa perjantaita kaikille! Saunomista ja hyvää ruokaa. Meidän teinit teki hyvää ruokaa. Vähän kaipailen hankeen, mutta minkäs teet kun lunta ei ole.
Moi, moi, kiitos kysymästä. Katselen Voicea ja juon vissyä ja mässäilen karkkeja.Samalla luen laihdutusjuttuja täältä, vaikken olekaan yhtään liian iso.
Kiitti ihan hyvää. Odottelen että mies tule sushien kanssa että voidaan avata skumppapullo. Nuorempi teini kaverilla yötä ja vanhempi kavereiden kanssa, tulee puolenyön aikaan.
Totutelen rauhaiseloon, rv4+3, mies kaverilla viettämässä perjantai-iltaa. Voivottelee turvonnutta mahaani kun huomenna olisi sukujuhlatkin tiedossa.
Pötköttelen sohvalla, räplään puhelinta ja katson toisella silmällä tuttua elokuvaa. Mies lähti kavereiden kanssa viettämään iltaa.
Hirveästi mässyä vieressä mutta tuli jo ekoista maisteluista huono olo, taitavat jäädä syömättä. Kohta nukkumaan että jaksaa aamuyöstä herätä vauvan kanssa. Paitsi onko tämä se yö jona vauva nukkuisikin aamuun asti heräämättä...? ;)
Mies ja esikoinen lähtivät apen yllätyssynttäreille (ulkomaille) ja mä olen vauvan kanssa kotona. Siivosin äsken lelut pois, söin pari ruisleipää gouda-juuston ja kurkun kanssa ja nyt syön vielä vähän herkkuja. Tunnin sisällä kuitenkin nukkumaan, sillä vauva saattaa herättää yöllä.
Laitoin juuri lapsen nukkumaan, mietin uskallanko tehdä raskaustestiä. Luultavasti en, en halua pettyä jos (kun) tulee nega. Laitan kasvonaamion, katson tämän viikon Koston ja menen nukkumaan. Mies on poikien kanssa reissussa.
Yksin koneella kuuntelen hyvää musiikkia, kissa nukkuu
Viiniä, salaattia, suklaata ja seksiä :-)