Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Mitäs kuuluu sinun perjantai-iltaan?

Vierailija
27.01.2012 |

Rauhaisa kotona oloa, vai bilettämistä? Saunomista? Mitä ruokaa? Mitä juomaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, salaattia, suklaata ja seksiä :-)

Vierailija
22/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilainen perjantai tällä erää, olen lähdössä ihan kohta Tahdon2013-bileisiin Erottajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, miten mukavia iltoja teillä... Ja te pari tyyppiä, teittekö testit? uteliaisuus heräs!

Mä kävin saunassa miehen kans, mies pesi saunankin. Tuollla kokkaa iltapalaa ja sit suunnitellaan ens vkon lomaa. Mukavaa. muksut nukkuu.  

Vierailija
24/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan kirjoittelua, kaupassa käynti, kun puoliso tulee pelaamasta on luvassa molemminpuoliset orgasmit ... 

Vierailija
25/33 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa se olikin aiemmin toi raskaustestijuttu.. ;)

Vierailija
26/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa perjantaita   kaikille! Saunomista ja hyvää ruokaa. Meidän teinit teki hyvää ruokaa. Vähän kaipailen hankeen, mutta minkäs teet kun lunta ei ole.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, moi, kiitos kysymästä. Katselen Voicea ja juon vissyä ja mässäilen karkkeja.Samalla luen laihdutusjuttuja täältä, vaikken olekaan yhtään liian iso.

Vierailija
28/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti ihan hyvää. Odottelen että mies tule sushien kanssa että voidaan avata skumppapullo. Nuorempi teini kaverilla yötä ja vanhempi kavereiden kanssa, tulee puolenyön aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totutelen rauhaiseloon, rv4+3, mies kaverilla viettämässä perjantai-iltaa. Voivottelee turvonnutta mahaani kun huomenna olisi sukujuhlatkin tiedossa. 

Vierailija
30/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötköttelen sohvalla, räplään puhelinta ja katson toisella silmällä tuttua elokuvaa. Mies lähti kavereiden kanssa viettämään iltaa.

Hirveästi mässyä vieressä mutta tuli jo ekoista maisteluista huono olo, taitavat jäädä syömättä. Kohta nukkumaan että jaksaa aamuyöstä herätä vauvan kanssa. Paitsi onko tämä se yö jona vauva nukkuisikin aamuun asti heräämättä...? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja esikoinen lähtivät apen yllätyssynttäreille (ulkomaille) ja mä olen vauvan kanssa kotona. Siivosin äsken lelut pois, söin pari ruisleipää gouda-juuston ja kurkun kanssa ja nyt syön vielä vähän herkkuja. Tunnin sisällä kuitenkin nukkumaan, sillä vauva saattaa herättää yöllä.

Vierailija
32/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri lapsen nukkumaan, mietin uskallanko tehdä raskaustestiä. Luultavasti en, en halua pettyä jos (kun) tulee nega. Laitan kasvonaamion, katson tämän viikon Koston ja menen nukkumaan. Mies on poikien kanssa reissussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koneella kuuntelen hyvää musiikkia, kissa nukkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän