Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä ja ehdotuksia.

Vierailija
27.01.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esineellistävää. Että panet sanoja lapsesi suuhun. Hänhän on kuitenkin ihan oma persoonansa, ei sinun jatkeesi.

Ja myös huomattavasti kiinnostavampaa olisi seurata blogia, jota aikuinen kirjoittaa aikuisille. Nyt tulee vähän sellainen olo, että blogi on sukulaisia varten. Mummo saa sieltä käydä katsomassa mitä teille kuuluu. Kuitenkin ilmeisesti toivot myös ulkopuolisia lukijoita, kun markkinoit blogia täällä ja toivot kommentteja.

Ehdotan myös vaihtamaan blogipohjan sellaiseksi, että kuvat tulevat palstan levyisinä.

Vierailija
2/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sanon vielä, että nättejä luontokuvia olet ottanut. Jo niiden takia toivon isompaa kuvakokoa!

Kirjoitat myös ihan luontevasti ja kivasti.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan sievä blogi ja lapsi, mutta mullekin tuli fiilis, että pitäisi tuntea teidät, että jaksaisin seurata enemmän.

Älä ihmeessä kuitenkaan lopeta :)

Vierailija
4/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on olemassa ihan toisenlainen blogi meidän elämästä.

Kuvia voisin isontaa. Luulen että tyyli muokkautuu kun lapsi kasvaa ja oppii itsekin puhumaan. Tahdon kuitenkin yrittää pitää tekstin lapsen kautta kerrottuna. Mutta totta on että kirjoitustyyli on hieman vielä hakusessa itsellänikin.

Vierailija
5/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on olemassa ihan toisenlainen blogi meidän elämästä.

Kuvia voisin isontaa. Luulen että tyyli muokkautuu kun lapsi kasvaa ja oppii itsekin puhumaan. Tahdon kuitenkin yrittää pitää tekstin lapsen kautta kerrottuna. Mutta totta on että kirjoitustyyli on hieman vielä hakusessa itsellänikin.

ap

Vierailija
6/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukulaisille, mutta ei oikein mitään sellaista, mikä kiinnostaisi sellaisia jotka eivät teitä tunne. Ehkä voisit kirjoittaa "aikuisena aikuisille" niin ainakin minua varmaan kiinnostaisi enemmän. Kiva kun on paljon kuvia, luontokuvat hienoja!