Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoäiti kuoli koronaan, jonka tartutti todennäköisesti rokottamaton hoitaja – lapsenlapsi: "On tyrmistyttävä ajatus, että tartunta tulee hoitajan kautta"

Vierailija
04.12.2021 |

Ihan turha selittää että myös rokotetut tartuttavat, tutkimusten mukaan about 20 kertaa vähemmän.

https://yle.fi/uutiset/3-12215800

Kommentit (495)

Vierailija
1/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskomattominta tässä on, että poliisi tutkii kuulema asiaa. Ei sukulaisten tahdosta vaan poliisin omasta aloitteesta. No johan tässä saisi aikamonta poliisia työllistää selvittämään kuka on tartuttanut koko maassa kenetkin.

Vierailija
2/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tartunta olisi tullut rokotetulta hoitajalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksella 2 rokotetta. Rokotteet ei siis toimi!!!

Vierailija
4/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistyttävää on, että vanhuksia kuolee joka päivä. Syylliset on löydettävä!

Vierailija
5/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu älyttömältä.

T.kaksi kertaa rokotettu, mutta koronaan sairastunut hoitaja

Vierailija
6/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin näitä aletaan tutkia ja uutisoida. Olen ihmetellyt jo pitkään, miksi asiasta ei keskustella. Olen kuullut muistakin hoitoalan vastuuttomista, jotka eivät ymmärrä pysyä hoidokeistaan nyt kaukana ja eristäytyä. Kuoleman enkeleitä. 

Vierailija
7/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.Ei kannata uskoa kaikkea ap mitä julkisesti sanotaan. Aikuisten oikeasti rokotetut tartuttavat yhtälailla kuin rokottamattomat.

Ei ne sitä voi tietää millään onko sen tartunnan aiheuttanut rokottamaton vai rokotettu:)

Vierailija
8/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä päivän tunteisiin vetoava propagandapläjäys, hohhoijaa. Kas kun ei syyllinen ollut rokottamaton Eemi-Veeti 6kk, joka kylmäverisesti m * r hasi isoäidin. Sellainen juttu ehkä sitten ensi viikolla?

Vierailija
9/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinkin näitä aletaan tutkia ja uutisoida. Olen ihmetellyt jo pitkään, miksi asiasta ei keskustella. Olen kuullut muistakin hoitoalan vastuuttomista, jotka eivät ymmärrä pysyä hoidokeistaan nyt kaukana ja eristäytyä. Kuoleman enkeleitä. 

WHO on sanonut että rokote ei ole yksin riittävä suoja ja näin ollen myös rokotettujen pitäisi pitää maskeja, turvavälejä ym. suojellakseen riskiryhmäläisiä joten eiköhän tämä aihe ollut tässä ainakin mun osalta. Jos ette totuutta halua uskoa niin se on teidän ongelma.

Vierailija
10/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomien hoitajien (henkilökunnan) ei pitäisi olla lähelläkään asiakasta. Eli pois hoitotyöstä moiset saastuttajat. Tuskin osaavat työtäänkään, kun eivät rokotteiden päälle ymmärrä.

Harmi, että poliisin aikaa joudutaan käyttämään tähän, mutta ymmärrän täysin. Syyllinen on saatava kiinni ja oikeuteen.

Saahan hivinkin tahallaan tartuttajat kovia vankilatuomioita, miksei sitten covidin tartuttajat. Ja kyllä rokottamaton on tahallaan tartuttaja.

Vierailija
11/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on saatu ihan konkreettisia todisteita, ettei rokotus ja sen varjolla saatu passi estä taudin saamista ja tartuttamista mitenkään. Yhtä hyvin tartunta olisi voitu saada rokotetulta hoitajalta.

Vierailija
12/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WHO on sanonut että rokote ei ole yksin riittävä suoja ja näin ollen myös rokotettujen pitäisi pitää maskeja, turvavälejä ym. suojellakseen riskiryhmäläisiä joten eiköhän tämä aihe ollut tässä ainakin mun osalta. Jos ette totuutta halua uskoa niin se on teidän ongelma.

Ei tietenkään pelkkä rokote ole riittävä suoja, vieläkö joku sitä väittää? Silti se ei vie pois sitä faktaa, että rokottamattomat tartuttavat varmemmin. < Fakta jonka sama WHO on kertonut.

Lisäksi moni rokottamaton on alusta saakka ollut maski kielteinen. Hygieeniankin kanssa taitaa olla niin  ja näin. Turvavälitkin heille on täyttä utopiaa, se on nähty ja kohdattu monet kerrat.

Vierailija
13/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vaaraa ei onneksi synny jos sitä rokotettua henkilökuntaa on liian vähän tai he tekee ympäripyöreitä päiviä. Sitäpaitsi ei kukaan pakota ottamaan hoitoa vastaan tapahtui se kotona tai sairaalassa.

Vierailija
14/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäpää tehdä rikosilmoitus potilaasta, joka toi osastolle koronan ja sairastutti minut ja kaikki muut. Moni hoitaja on sairastanut koronan työperäisesti ammattitautina!

Vierailija
15/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tartunta olisi tullut rokotetulta hoitajalta?

Mites, tuskin tämä yksi hoitaja x on ollut ainoa kotihoidon tekijä kuka on käynyt? Entä omaise sukulaiset. Ei tiedetä vaikka siellä olisi käynyt joku sähkömies kipeänä korjaamassa jonkun lampun.

Silti se rokottamaton on automaattisesti syyllinen vaikka rokotettukin levittää yhtä lailla.

Btw, se eurajokelainen hoitokodin rokottamaton hoitaja joka tartutti sen koronan siellä yhteen potilaaseen joka kuoli, niin jälkikäteen selvisi ettei sillä rokottamatomalla ollut edes koronaa

Vierailija
16/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan rokotepakkoa ja painostusta, mutta tietyissä tapauksissa on perusteltua vaatia rokotus. Kenenkään ei ole myöskään pakko työskennellä tartuttamassa vanhuksia. Jos luopuu täysin omasta elämästään, eristäytyy eikä hanki tartuntaa mistään, voi ehkä onnistua, mutta tuo ei ole todellinen vaihtoehto.

Vierailija
17/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo käy päiväkeskuksessa, tapaa kymmeniä muita vanhuksia, hoitajia, keittiöhenkilökuntaa, siivoojia, bussikuskeja ja muita avustajia ja sitten yksi kh työntekijä sitten saastutti.

Olisiko kenties mummon pitänyt pysytellä kotona?

Vierailija
18/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Uutiset 25.11.2021: "Rokotettujen määrissä on eroja myös sosiaali- ja terveydenhuollossa, ja GSE-tilannehuoneessa on selvitetty myös, mitkä ammattiryhmät ottavat innokkaimmin rokotuksia alalla.

Kärkeen nousivat esimerkiksi lääkärit ja proviisorit. Huomattavasti vähemmän rokotteita ovat ottaneet esimerkiksi lähihoitajat."

GSE = Graduate School of Economics.

https://yle.fi/uutiset/3-12202262

Vierailija
19/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pelkkä rokote ole riittävä suoja, vieläkö joku sitä väittää? Silti se ei vie pois sitä faktaa, että rokottamattomat tartuttavat varmemmin. < Fakta jonka sama WHO on kertonut.

Lisäksi moni rokottamaton on alusta saakka ollut maski kielteinen. Hygieeniankin kanssa taitaa olla niin  ja näin. Turvavälitkin heille on täyttä utopiaa, se on nähty ja kohdattu monet kerrat.

Voitko selittää sitten, miksi Gibraltarilla (100 prosentin kattavuus), Irlannin Waterfordissa (99,5 prosentin kattavuus) ja Portugalissa (olisiko ollut yli 90) on ollut tartunnat nousussa ja rajoitukset taas käynnissä? Portugalissa ei pääse edes baariin ilman testiä, vaikka oot rokotettu.

Nyt en voi, kun en ole perehtynyt asiaan ollenkaan. Ehkä illemmalla.

Vierailija
20/495 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo käy päiväkeskuksessa, tapaa kymmeniä muita vanhuksia, hoitajia, keittiöhenkilökuntaa, siivoojia, bussikuskeja ja muita avustajia ja sitten yksi kh työntekijä sitten saastutti.

Olisiko kenties mummon pitänyt pysytellä kotona?

Niinhän moni on tehnyt. :(

Itse työskentelen päiväkeskuksen tapaisessa paikassa ja moni on jäänyt kotiinsa. Hiljaista on ollut duunissa. Ennen koronaa päivittäisiä kävijöitä oli kolmisenkymmentä, nyt 5-8. Harmi.