Näkeeköhän atk-ylläpitäjä tms. että selailen aina töissä työpaikkailmoituksia?
Olen kyllä tyhjentänyt selaushistorian aina sen jälkeen.
Kommentit (12)
Ne voi kaapata sun koneenkin omalle näytölleen.
jos työpaikalla on oma välityspalvelin, mutta mitä sitten? Se varmaan menee heti kertomaan pomollesi, tai sitä varmaan hirveästi kiinnostaa missä kukakin surffailee.
ole oikeutta penkoa työntekijöiden nettikäyttäytymistä!!
ole oikeutta penkoa työntekijöiden nettikäyttäytymistä!!
Ei poliiseillakaan ollut oikeutta tutkia Myllylän tietoja...
...ja jos ei ole niin ne olis ulkoistettu aikaa sitte!
Tuo atk-puolen väki, joten tuskin aika riittää
estää pääsyn tietyille sivuille kokonaan.
Me ollaan ainakin niin täystyöllistettyjä, ettei todellakaan jaksa alkaa katselemaan, missä ihmiset surffailee. Mä olen siis helpparissa ja ihmisten ongelmat on tätä tasoa:
Asiakas: Yritän kirjoittaa ensimmäisen mailini ja olen kirjoittanut kirjaimen a mutta miten saan siihen sen pienen ympyrän ympärille?
IT-tuki: Onko kursori vielä siinä?
Asiakas: Ei olen täällä yksin
... ----------------------------------------------------------
Ja seuraava asiakas ei pääsyt tunnuksilla sisään.
IT-tuki: Oletko varma että kokeilit oikeaa tunnussanaa?
Asiakas: Kyllä, näin kun työkaverini kirjoitti sen.
IT-tuki: Voitko kertoa minulle mikä tuo tunnussana on?
Asiakas: Se oli viisi pientä tähteä
----------------------------------------------------------
Asiakas Hewlett Packard-tukeen: Laserprintterini on rikki.
IT-tuki: Minkä mallinen se on?
Asiakas: Se on Hewlett Packard.
IT-tuki: Joo sen tajuan, onko se musta-valkoinen?
Asiakas: Ei, se on beige
----------------------------------------------------------
Asiakas Tele2:n tukeen: Olen ostanut internetin ja tarvitsen apua.
IT-tuki: Ok, miten pitkälle olet päässyt asentamisessa?
Asiakas: Olen avannut internet-laatikon.
IT-tuki: Ok, oletko kytkenyt kaikki johdot ja käynnistänyt tietokoneen?
Asiakas: Käynnistänyt tietokoneen? Ei minulla ole tietokonetta. Olen ostanut internetin.
----------------
Asiakas: Tietokoneeni jumiutuu koko ajan.
IT-tuki: Onko sinulla monta ikkunaa auki?
Asiakas: Ei ole, mutta oveni on hieman raollaan.
estää pääsyn tietyille sivuille kokonaan.
Me ollaan ainakin niin täystyöllistettyjä, ettei todellakaan jaksa alkaa katselemaan, missä ihmiset surffailee. Mä olen siis helpparissa ja ihmisten ongelmat on tätä tasoa:
Asiakas: Yritän kirjoittaa ensimmäisen mailini ja olen kirjoittanut kirjaimen a mutta miten saan siihen sen pienen ympyrän ympärille?
IT-tuki: Onko kursori vielä siinä?
Asiakas: Ei olen täällä yksin
... ----------------------------------------------------------
Ja seuraava asiakas ei pääsyt tunnuksilla sisään.
IT-tuki: Oletko varma että kokeilit oikeaa tunnussanaa?
Asiakas: Kyllä, näin kun työkaverini kirjoitti sen.
IT-tuki: Voitko kertoa minulle mikä tuo tunnussana on?
Asiakas: Se oli viisi pientä tähteä
----------------------------------------------------------
Asiakas Hewlett Packard-tukeen: Laserprintterini on rikki.
IT-tuki: Minkä mallinen se on?
Asiakas: Se on Hewlett Packard.
IT-tuki: Joo sen tajuan, onko se musta-valkoinen?
Asiakas: Ei, se on beige
----------------------------------------------------------
Asiakas Tele2:n tukeen: Olen ostanut internetin ja tarvitsen apua.
IT-tuki: Ok, miten pitkälle olet päässyt asentamisessa?
Asiakas: Olen avannut internet-laatikon.
IT-tuki: Ok, oletko kytkenyt kaikki johdot ja käynnistänyt tietokoneen?
Asiakas: Käynnistänyt tietokoneen? Ei minulla ole tietokonetta. Olen ostanut internetin.
----------------
Asiakas: Tietokoneeni jumiutuu koko ajan.
IT-tuki: Onko sinulla monta ikkunaa auki?
Asiakas: Ei ole, mutta oveni on hieman raollaan.
mutta jos ylläpitäjä ei ole samalla pomosi, niin ei hätää.
mutta facebookissa kiertää. Sopii vaan kuvaamaan mun hommaa kuin hajuvesi lihapullalla.. :p
No ainakaan kukaan ei puuttunut asiaan, ja nyt on liian myöhäistä ;-D
Mut näkeeks ne jostain serveriltä, että mille sivuille firmasta on ollut liikennettä?