Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko energiakorut huuhaata?

Vierailija
27.01.2012 |

Vai kannattaako ostaa? Auttaako mitään? Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koruja joku haluaa käyttää. Sitäpaitsi, vaikka olisikin placebo vaikutus, niin mitä sitten? Pääasia että toimii. Taidanpa ostaa ihan sun vitutukses lisäämiseks pari korua.

nyt siitä vittu ollut kysekään vaan siitä että onko noilla koruilla joku vaikutus. Ei ole! Harjoitellaanpa sitä luetun ymmärtämistä, jookosta? Osta vaan! Sehän on vaan hyvä juttu: -idiootti pääsee rahoistaan -laitetaan raha kiertämään, siitä hyödymme kaikki

Vierailija
22/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstapersu ottaa kantaa näihin koruasioihinkin :-)

Voi tuota sinun kielenkäyttöäsi :-)

Kokeile sinäkin vaan energiakorua, jos se vaikka vähentäisi vähän tuota aggressiivista energiaa.

ole persu, äänestän fiksummin.

Miksi en ottaisi kantaa -tämähän on keskustelupalsta, vai?

En moisesta roskasta maksa mitään, jätän sen helposti höynäytettäville idiooteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ruveta pussittamaan omaa paskaani ja myymään sitä parantavana voiteena. Varmaan sitäkin joku ostais kun korutkin käy kaupaks.

Vierailija
24/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelepa ihan itseksesi. Tiedätkö mikä placebo vaikutus on?

oli sinun harjoittelustasi. Tunnut kaipaavan sitä ihan todella.

Eikä tässä ollut kyse placebovaikutuksesta vaan siitä että onko noilla koruilla ihan oikeata/todellista vaikutusta -ei siis tietenkään ole.

Vierailija
25/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, eihän me mitään tiedetä mistään. Onneksi sinä esitit tämän sivistyneen, älykkään ja ennen kaikkea kypsän kommenttisi.

on kyllä huomattu. Kommenttini ei ollut sivistynyt. Älykäs se oli ja kypsäkin kyllä koska se oli ehdottoman rehellinen ja paikkansa pitävä -kyllä hölmölle saa sanoa että hän on hölmö ja varoittaa tuhlaamasta rahojaan.

Sinä se tässä olet hölmöksi itsesi tehnyt. Sitäpaitsi, mitä mun rahani sulle kuuluu? Ei mitään ja tuollaiselta ääliöltä ei paljon kannata raha-asioissa neuvoa kysellä.

Vierailija
26/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä olet hölmöksi itsesi tehnyt. Sitäpaitsi, mitä mun rahani sulle kuuluu? Ei mitään ja tuollaiselta ääliöltä ei paljon kannata raha-asioissa neuvoa kysellä.

tietenkään ole vaan se/ne jotka oikeasti miettivät voiko moinen taikajuttu olla totta.

Sinun raha-asiasi eivät minua kiinnosta tippaakaan.

Neuvoa kannattaisi kyllä kysyä, sen verran hyvin on raha saatu poikimaan tässä viimeisen reilun 10v aikana...

Vierailija
27/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelepa ihan itseksesi. Tiedätkö mikä placebo vaikutus on?

oli sinun harjoittelustasi. Tunnut kaipaavan sitä ihan todella. Eikä tässä ollut kyse placebovaikutuksesta vaan siitä että onko noilla koruilla ihan oikeata/todellista vaikutusta -ei siis tietenkään ole.

Ja mikä on se "ihan oikea/todellinen vaikutus"? Jos joku sanoo, että kokee olevansa energisempi ja pirteämpi kun käyttää koruja, niin mites sinä sen todistat vääräksi? Et mitenkään.

Vierailija
28/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään ole vaan se/ne jotka oikeasti miettivät voiko moinen taikajuttu olla totta. Sinun raha-asiasi eivät minua kiinnosta tippaakaan. Neuvoa kannattaisi kyllä kysyä, sen verran hyvin on raha saatu poikimaan tässä viimeisen reilun 10v aikana...

"varoittaa tuhlaamasta rahojaan." Mene ensin ottamaan ne lääkkeesi ja uinahda sitten salen pahvikuvan viereen. Me lähetäämme sulle täältä helpottavia energioita oikein joukolla.

Vierailija
29/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei maksa mitään:

Jos hieman vähentäisit tuon teini-ikäisten suosikkisanan vittu- käyttöä viesteissäsi ja muutenkin siistisit alatyylistä kielenkäyttöäsi, joku voisi ottaa sinut tosissaan. Sanomasi painoarvo olisi huomattavasti parempi, jos tyyli olisi hieman täysi-ikäisempi.

Ole hyvä :-)

Vierailija
30/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on auttanut magneettikorut yö-uniin ja sit ihan pirteyteen/jaksamiseen, kaverilla auttoi migreeniin

vittu mitä HEVONPASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nuo korut ovat täyttä huuhaata. Ettekö te talipäät tiedä mistään mitään?

Vierailija
31/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään ole vaan se/ne jotka oikeasti miettivät voiko moinen taikajuttu olla totta. Sinun raha-asiasi eivät minua kiinnosta tippaakaan. Neuvoa kannattaisi kyllä kysyä, sen verran hyvin on raha saatu poikimaan tässä viimeisen reilun 10v aikana...

"varoittaa tuhlaamasta rahojaan." Mene ensin ottamaan ne lääkkeesi ja uinahda sitten salen pahvikuvan viereen. Me lähetäämme sulle täältä helpottavia energioita oikein joukolla.

Antaa tulla energiaa ja hyviä fiboja ihan täysillä!

Vierailija
32/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei maksa mitään:

Jos hieman vähentäisit tuon teini-ikäisten suosikkisanan vittu- käyttöä viesteissäsi ja muutenkin siistisit alatyylistä kielenkäyttöäsi, joku voisi ottaa sinut tosissaan. Sanomasi painoarvo olisi huomattavasti parempi, jos tyyli olisi hieman täysi-ikäisempi.

Ole hyvä :-)

erehtynyt, en ole palstapersu.

Kielenkäyttöni on mitä on, en sitä muuta.

Vierailija
34/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on palstapersu

ole, usko jo.

Vierailija
35/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla energiaa ja hyviä fiboja ihan täysillä!

Vierailija
36/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans harkinnut sellaisen hankintaa, kun näin yhdellä kaverilla sellaisen nätin. Voi olla huuhaata, mutta ois kiva kokeilla, voisi kai se magneetti ainakin teoriassa esim. lisätä verenkiertoa kaulalla?

Vierailija
37/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans harkinnut sellaisen hankintaa, kun näin yhdellä kaverilla sellaisen nätin. Voi olla huuhaata, mutta ois kiva kokeilla, voisi kai se magneetti ainakin teoriassa esim. lisätä verenkiertoa kaulalla?

Vierailija
38/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina höynähtää tällaiseen huuhaahan?? Miettikää nyt kuinka paljon teilläkin on kaikenlaista magnetismia ympärillänne, ihan niinkuin joku koru vaikuttaisi siihen enää yhtään mitään :D

Vierailija
39/39 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

magneetti ei edes teoriassa lisää verenkiertoa kaulalla.

Ja vaikka lisäisikin -mitä hyötyä siitä olisi?

Energiakoru on täysin varmasti huuhaata.