onko energiakorut huuhaata?
Vai kannattaako ostaa? Auttaako mitään? Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia.
Kommentit (39)
palstapersu ottaa kantaa näihin koruasioihinkin :-)
Voi tuota sinun kielenkäyttöäsi :-)Kokeile sinäkin vaan energiakorua, jos se vaikka vähentäisi vähän tuota aggressiivista energiaa.
ole persu, äänestän fiksummin.
Miksi en ottaisi kantaa -tämähän on keskustelupalsta, vai?
En moisesta roskasta maksa mitään, jätän sen helposti höynäytettäville idiooteille.
Taidan ruveta pussittamaan omaa paskaani ja myymään sitä parantavana voiteena. Varmaan sitäkin joku ostais kun korutkin käy kaupaks.
Harjoittelepa ihan itseksesi. Tiedätkö mikä placebo vaikutus on?
oli sinun harjoittelustasi. Tunnut kaipaavan sitä ihan todella.
Eikä tässä ollut kyse placebovaikutuksesta vaan siitä että onko noilla koruilla ihan oikeata/todellista vaikutusta -ei siis tietenkään ole.
Voi, eihän me mitään tiedetä mistään. Onneksi sinä esitit tämän sivistyneen, älykkään ja ennen kaikkea kypsän kommenttisi.
on kyllä huomattu. Kommenttini ei ollut sivistynyt. Älykäs se oli ja kypsäkin kyllä koska se oli ehdottoman rehellinen ja paikkansa pitävä -kyllä hölmölle saa sanoa että hän on hölmö ja varoittaa tuhlaamasta rahojaan.
Sinä se tässä olet hölmöksi itsesi tehnyt. Sitäpaitsi, mitä mun rahani sulle kuuluu? Ei mitään ja tuollaiselta ääliöltä ei paljon kannata raha-asioissa neuvoa kysellä.
Sinä se tässä olet hölmöksi itsesi tehnyt. Sitäpaitsi, mitä mun rahani sulle kuuluu? Ei mitään ja tuollaiselta ääliöltä ei paljon kannata raha-asioissa neuvoa kysellä.
tietenkään ole vaan se/ne jotka oikeasti miettivät voiko moinen taikajuttu olla totta.
Sinun raha-asiasi eivät minua kiinnosta tippaakaan.
Neuvoa kannattaisi kyllä kysyä, sen verran hyvin on raha saatu poikimaan tässä viimeisen reilun 10v aikana...
Harjoittelepa ihan itseksesi. Tiedätkö mikä placebo vaikutus on?
oli sinun harjoittelustasi. Tunnut kaipaavan sitä ihan todella. Eikä tässä ollut kyse placebovaikutuksesta vaan siitä että onko noilla koruilla ihan oikeata/todellista vaikutusta -ei siis tietenkään ole.
Ja mikä on se "ihan oikea/todellinen vaikutus"? Jos joku sanoo, että kokee olevansa energisempi ja pirteämpi kun käyttää koruja, niin mites sinä sen todistat vääräksi? Et mitenkään.
tietenkään ole vaan se/ne jotka oikeasti miettivät voiko moinen taikajuttu olla totta. Sinun raha-asiasi eivät minua kiinnosta tippaakaan. Neuvoa kannattaisi kyllä kysyä, sen verran hyvin on raha saatu poikimaan tässä viimeisen reilun 10v aikana...
"varoittaa tuhlaamasta rahojaan." Mene ensin ottamaan ne lääkkeesi ja uinahda sitten salen pahvikuvan viereen. Me lähetäämme sulle täältä helpottavia energioita oikein joukolla.
Tämä ei maksa mitään:
Jos hieman vähentäisit tuon teini-ikäisten suosikkisanan vittu- käyttöä viesteissäsi ja muutenkin siistisit alatyylistä kielenkäyttöäsi, joku voisi ottaa sinut tosissaan. Sanomasi painoarvo olisi huomattavasti parempi, jos tyyli olisi hieman täysi-ikäisempi.
Ole hyvä :-)
on auttanut magneettikorut yö-uniin ja sit ihan pirteyteen/jaksamiseen, kaverilla auttoi migreeniin
vittu mitä HEVONPASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nuo korut ovat täyttä huuhaata. Ettekö te talipäät tiedä mistään mitään?
tietenkään ole vaan se/ne jotka oikeasti miettivät voiko moinen taikajuttu olla totta. Sinun raha-asiasi eivät minua kiinnosta tippaakaan. Neuvoa kannattaisi kyllä kysyä, sen verran hyvin on raha saatu poikimaan tässä viimeisen reilun 10v aikana...
"varoittaa tuhlaamasta rahojaan." Mene ensin ottamaan ne lääkkeesi ja uinahda sitten salen pahvikuvan viereen. Me lähetäämme sulle täältä helpottavia energioita oikein joukolla.
Antaa tulla energiaa ja hyviä fiboja ihan täysillä!
Tämä ei maksa mitään:
Jos hieman vähentäisit tuon teini-ikäisten suosikkisanan vittu- käyttöä viesteissäsi ja muutenkin siistisit alatyylistä kielenkäyttöäsi, joku voisi ottaa sinut tosissaan. Sanomasi painoarvo olisi huomattavasti parempi, jos tyyli olisi hieman täysi-ikäisempi.
Ole hyvä :-)
erehtynyt, en ole palstapersu.
Kielenkäyttöni on mitä on, en sitä muuta.
Tämä on palstapersu
ole, usko jo.
Antaa tulla energiaa ja hyviä fiboja ihan täysillä!
Mä olen kans harkinnut sellaisen hankintaa, kun näin yhdellä kaverilla sellaisen nätin. Voi olla huuhaata, mutta ois kiva kokeilla, voisi kai se magneetti ainakin teoriassa esim. lisätä verenkiertoa kaulalla?
Mä olen kans harkinnut sellaisen hankintaa, kun näin yhdellä kaverilla sellaisen nätin. Voi olla huuhaata, mutta ois kiva kokeilla, voisi kai se magneetti ainakin teoriassa esim. lisätä verenkiertoa kaulalla?
Miksi naiset aina höynähtää tällaiseen huuhaahan?? Miettikää nyt kuinka paljon teilläkin on kaikenlaista magnetismia ympärillänne, ihan niinkuin joku koru vaikuttaisi siihen enää yhtään mitään :D
magneetti ei edes teoriassa lisää verenkiertoa kaulalla.
Ja vaikka lisäisikin -mitä hyötyä siitä olisi?
Energiakoru on täysin varmasti huuhaata.