Olen 30-vuotias syöpäpotilas.
Tai olin vielä hetki sitten. Tukka lähti, iho oli huono, yleiskunto laski, turposin. Tauti meinasi viedä hengen, muttei vienytkään.
Nyt hoidot takana, tukkakin jo kasvanut ja elämä hymyilee.
Ja nyt tulee se järkyttävä ja pinnallinen osuus viestiä: Tänään kaupassa kaksikin eri miestä katsoi minua pitkään. Ja sanotte mitä sanotte, koin, että katsoivat minua "sillä silmällä". Olen unohtanut miltä se tuntuu. Nyt muistan, se tuntuu kivalta. Tunnen itseni naiseksi taas.
Kommentit (10)
todella syöpäkään opettanut sinua ulos tuosta pinnallisuudesta?? Säälin sinua.
Nautin! :)
Ja 4, uskon oppineeni paljonkin kaikenlaista. Mm sen, että elämästä täytyy nauttia ilman syyllisyyttä. Lohdutukseksesi voin kertoa, etten ole kadehdittavan hemaiseva nainen. Olen toipilaskin yhä.
ap
Joissain syövissä on ennusteet että esim. 5 vuoden kuluttua hengissä on 70% sairastuneista jos syöpä todetaan tietyssä vaiheessa ja saadaan hoidettua.
elämä jatkuu, kuten olet huomannutkin:) Hienoa, kun huomaat olevasi taas nainen ja haluttava sellainen!
Kevät on tulossa ja miehet huomaavat kauniit naiset. Hyvällä syyllä nautit katseista.
todella syöpäkään opettanut sinua ulos tuosta pinnallisuudesta?? Säälin sinua.
ihminen ei saisi nauttia pinnallisista asioista? Se on tietysti täysin eri asia jos esim arvottaa ihmiset pinnallisten asioiden perusteella, mutta muuten en edes ymmärrä miksi ns. terveestä pinnallisuudesta pitäisi päästä eroon.
Saat olla pinnallinen. Mikset saisi? Ei syöpä naisellisuutta vie, kokonaan. Turhamaisuus kuuluu Naisen elämään, Aina.
Onnittelut, että olet jo voiton puolella.
Mikä hoidoissa oli pahinta? Missä vaiheessa rankin vaihe?
Itselläni vasta eka syto takana. Iho kukkii, turvottaa, särkyjä on.
Mäkin kiinnitän täysin epäoleellisiin asioihin huomiota. Toivottavasti sytot ei vie flirttailutaitojani :)
Minusta elämässä kuuluu nauttia pienistä asioista (varsinkin sinun!), olkoonkin se sitten noin pinnallinen juttu =)