En ikinä jättäisi miestä vieraissa käynnin takia
jos olisi muuten kunnon mies. Miksi se on niin suuri kysymys monelle? Jos minun mieheni kävisi joskus nusaisemassa jotain tuntematonta naista niin ei haittaisi yhtään. Paljon pahempia juttuja ovat vaikka se, että ei tekisi osuuttaan kotitöistä, olisi epäystävällinen, ei hoitaisi hyvin lapsia tai juopottelisi.
Kommentit (45)
Me ihmiset olemme erilaisia ja jokainen ero on yksilöllinen.
Yhden kerran ehkä voisin antaa anteeksi, mutta en jatkuvaa pettämistä. Luottamus on tärkeä asia.
pari kaljaa välillä ( itsekin otan viiniä silloin tällöin). Ja senkin siedän, että teen enemmän kotitöitä ja hoidan lapsia, koska mieheni on minua myöhempään töissä ja tekee pidempää päivää.
Mutta pettämistä en antaisi ikinä anteeksi, se olisi meidän suhteen loppu. Kun luottamus katkeaa, suhde on ohi.
Tämä on minun mielipiteeni ( tosin mieheni on samaa mieltä asiasta )
kun mieheltä paljastuu vuosien sivusuhde...
Mun ajatuksena tosin on, ettei mikään suhde ole sen arvoinen että meidän perhe hajoaisi. Eikä kukaan toiseksi naiseksi alentuva nainen sen arvoinen, että meidän avioliitto päättyisi. Toki pettäminen jättää jälkensä avioliittoomme ja luottamukseen, mutta se myös antaa mulle sitten uusia vapauksia kun säännöt on määritelty uusiksi.
Ainoa mikä vähän harmittaisi olisi se, jos "kasvot" menisivät jos tutut tietäisivät että mies pettää. Omasta puolesta ei sekään haittaisi, jos mies olisi kotona mukava.
ennenkuin omalle kohdalle tuo osuu.. Kun aikas katselet vieressä kun mies huokailee ihatuksensa perään ja naamasta ja KAIKESTA näkee että jotain on tekeillä, ja sitten kun asia sulle selviää, niin kyllä se ainakin itselle oli niin kova paikka, että vaikka hommasta on jo kaksi vuotta ja mies on kaikkensa (oikeasti) tehnyt, että meidän välit paranisi, niin vieläkin mietin, että jättäisikö ton paskan, niin loppuisi tämä katkeruus.
Ei se pettäminen välttämättä kerro mistään suhteen ongelmista, vaan se voi joissain tapauksissa olla sitä, että tahtoo vähän kipinää ja jännitystä elämään.
Tai sitä että halua tuntea itsensä halutuksi myös muiden mielestä. Avioliitto on vähän niin kuin firma jossa tehdään töitä yhteisen edun (lasten) eteen, eikä se saisi olla helposti hajoitettavissa joidenkin "hairahdusten" takia (aikuisilla voi olla myös omaa elämää). Jos pilaa lapsilta perheen ja riistää molemmat vanhemmat omaa itsekkyyttään (vaikka muuten homma toimisi), niin sitten on pakko olla päässä jotain vikaa.
Ei voi pakottaa toista ihmistä ikuiseen rakkauteen/fyysiseen yhteyteen vain THE vaimon tai THE miehen kanssa, vain koska ITSE niin haluaa.
ennenkuin omalle kohdalle tuo osuu.. Kun aikas katselet vieressä kun mies huokailee ihatuksensa perään ja naamasta ja KAIKESTA näkee että jotain on tekeillä, ja sitten kun asia sulle selviää, niin kyllä se ainakin itselle oli niin kova paikka, että vaikka hommasta on jo kaksi vuotta ja mies on kaikkensa (oikeasti) tehnyt, että meidän välit paranisi, niin vieläkin mietin, että jättäisikö ton paskan, niin loppuisi tämä katkeruus.
Sen ihastumisvaiheen jälkeen seurasi se vaihe, kun mieheni huomasi millaisen naisen kanssa olikaan ollut suhteessa ja mun arvo nousi taivaisiin. Sitä tilannetta kannattaa sitten käyttää hyväksi sumeilematta...
Ei se pettäminen välttämättä kerro mistään suhteen ongelmista, vaan se voi joissain tapauksissa olla sitä, että tahtoo vähän kipinää ja jännitystä elämään.
Tai sitä että halua tuntea itsensä halutuksi myös muiden mielestä. Avioliitto on vähän niin kuin firma jossa tehdään töitä yhteisen edun (lasten) eteen, eikä se saisi olla helposti hajoitettavissa joidenkin "hairahdusten" takia (aikuisilla voi olla myös omaa elämää). Jos pilaa lapsilta perheen ja riistää molemmat vanhemmat omaa itsekkyyttään (vaikka muuten homma toimisi), niin sitten on pakko olla päässä jotain vikaa.
Ei voi pakottaa toista ihmistä ikuiseen rakkauteen/fyysiseen yhteyteen vain THE vaimon tai THE miehen kanssa, vain koska ITSE niin haluaa.
Näin ajattelevat ihmiset varmaan sitten sopivat avoimesta suhteesta. Monella taitaa vain olla se ongelma, että omia syrjähyppyjä vähätellään, mutta puolison vieraissakäynti on suurimmalle osalle kova paikka.
Ei se nussimineen itsellään mitään haittaiskaan, ei ne värkit käytöstä pilaannu. Mutta se luottamuksen pettäminen olisi pahempi asia. Olemme yhteistuumin sopineet ja toisillemme luvanneet, että muita petikumppaneita ei ole eikä tule. Jos rupeaa muut kiinnostamaan omaa vaimoa (tai miestä) enemmän, niin ensin meidän suhde saatetaan päätökseen. Siinä saa sitten samalla miettiä, että haluaako todella jättää taakseen kaiken sen mitä meillä on, ettei tule hetken mielijohteesta hypättyä tuntemattomaan.
Eli meillä pettäminen puolin tai toisin tulisi todennäköisesti merkitsemään suhteen päättymistä. Täydellinen luottamus on meillä suhteen yksi peruspilari.
Meidän suhde on päättymässä siihen että mies tosissaan epäili että voisin pettää häntä, se johti sellaiseen kriisiin että siitä ei selvitä. En ole pettänyt.
jos olisi muuten kunnon mies. Miksi se on niin suuri kysymys monelle? Jos minun mieheni kävisi joskus nusaisemassa jotain tuntematonta naista niin ei haittaisi yhtään. Paljon pahempia juttuja ovat vaikka se, että ei tekisi osuuttaan kotitöistä, olisi epäystävällinen, ei hoitaisi hyvin lapsia tai juopottelisi.
Taas aitoa kanameininkiä. Siivet vain viuhtovat ilmassa ja järjetön kotkotus kuuluu. Miksi pitäisi jatkaa läpimädän tyypin kanssa? Sehän pettää aina uudestaan jos selviää siitä ja voipa vielä jättää sinutkin paremman tarjouksen saatuaan.
onko ok että sinäkin käyt vieraissa silloin tällöin jos muuten olet kunnon nainen.
Onko teillä tasa-arvo tässä suhteessa.
Jos sama pätee molemmin puolin silloin asia on ok.
Ei olla sovittu mitään joten en ehkä ottaisi tuollaista edes "pettämisenä". Jos ehkäisy on ollut kunnossa eikä ole mitään salasuhdetta niin varmaan voisin hyvinkin jatkaa suhdetta.
En nyt tarkoita että mies olisi missään netissä seksipalstoilla kuukausitolkulla tilaisuutta vaaninut mutta esim. baari-illan jälkeen tai muiden bileiden, kännin laskettua arvostelukykyä sattunut sopiva nainen kohdille ja on tehnyt mieli seikkailla niin harkitsisin.
Se että pettääkö uudestaan vai ei, no, sitä ei voi tietää, toisaalta en ehkä yhdestä erehdyksestä haluisikaan tietää. Jos nyt väkisin pitää puheeksi ottaa, niin varmaan penäisin "oikeutta" tehdä samoin ihan vain vähän piikitelläkseni ja pitääkseni miehen varpaillaan, että voin minäkin "erehtyä" ja on minullekkin varmasti muitakin "ottajia".
Jaapajaa, tämä nyt oli vain tällaista asian pomputtelua, varmaksihan en voi sanoa. Miten ne tunteet sitten veisivät tai pistäisivät käyttäytymään kun asia kohdalle sattuisi.
vieraissa, jos tekee mieli ja sattuu sopiva vieras mies kohdalle. Ei ole vielä sellaista tapahtunut. En ole varma onko miehellä ollut vieraita naisia, olen sanonut hänelle, että jos pitää päästä panemaan, niin saa tehdä, kunhan ei tuo mitään ongelmia kotiin, ehkäisy on kunnossa ja minun mieltäni ei tarvitse kuormittaa siitä kertomalla. Ajattelen että tällaiset ovat miehen omia asioita. Mitään luottamusta ei voi pettää, kun nämä asiat on sovittu. Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta, kolme lasta, normaalia elämää eletään ja asiat kunnossa. Rakastan miestäni ja hän minua. Kyllä normaali mies haluaa panna monia naisia, eikä aina vain sitä samaa vaimoansa, ja jos mies sen sitten joskus toteuttaakin, niin so what! Olenko maailman epäromanttisin nainen? AP
Pettäjämiehet nauravat paskaista naurua näille hölmöille ja jatkavat touhujaan. Mitä te niitä tunnottomia heppuja hyysäätte?
Ei se nussimineen itsellään mitään haittaiskaan, ei ne värkit käytöstä pilaannu. Mutta se luottamuksen pettäminen olisi pahempi asia. Olemme yhteistuumin sopineet ja toisillemme luvanneet, että muita petikumppaneita ei ole eikä tule. Jos rupeaa muut kiinnostamaan omaa vaimoa (tai miestä) enemmän, niin ensin meidän suhde saatetaan päätökseen. Siinä saa sitten samalla miettiä, että haluaako todella jättää taakseen kaiken sen mitä meillä on, ettei tule hetken mielijohteesta hypättyä tuntemattomaan.
Eli meillä pettäminen puolin tai toisin tulisi todennäköisesti merkitsemään suhteen päättymistä. Täydellinen luottamus on meillä suhteen yksi peruspilari.
Nimenomaan se luottamuksen menetys on pahin (ja on kokemusta, exä petti). Ei kykene antamaan edes suudelmaa kun tietää, mitä mies on tehtyt. Oikeastaan koko mies ällöttää.
Kyllä, minä rikkoisin perheen. Lapset toipuvat kyllä ja jos välit pidetään hyvinä, voidaann sopia asioista sovussa. Elämä on liian lyhyt siihen, että olisin miehen kanssa, joka vain ällöttää tms.
Mies jo pettänyt ja nyt sitten purnaa täällä että ei jättäs miestä...
Vaan entäpä jos se mies rakastuu toiseen ja jättääkin sinut ap ;)
on semmoistakin tapahtunut...
Älä oo sinisilmänen...
Itseäsi halveksit jos pettävää miestä katselet vielä
t. toisena naisena ollut,sain tämän varatun itselleni...
Nainen oli raskaana ja aviomies petti. Nainen sai mieheltä hiv:n (tullut lomalla Virossa) joka onneksi huomattiin raskausaikana. Naisen saaman lääkityksen avulla varmistui, että vauva ei saanut sairautta. Nainen jätti miehensä ja on nykyään lapsensa yksinhuoltaja. Hän ei kuitenkaan luultavasti helposti löydä uutta miestä johtuen sairaudestaan.
Ihan oikeesti, miettikää vähän mitä selitätte. Ihanko oikeasti olisi ok jos mies pettää ja saisitte sitten jonkun taudin? Onhan niitä muitakin kuin toi hiv. Oispa siinä sitten kiva elämä kaikilla.
Ei se kulu.