Miksi Haaviston puolison tarkkaa syntymäaikaa ei ole kerrottu?
He kuitenkin aloittivat suhteen jo vuonna 1997 ja Flores on kovin nuoren näköinen.
Jennin syntymäaika löytyy googlettamalla heti.
7. huhtikuuta 1977 Pori
Floresin ei niin mistään.
Kommentit (64)
mutta eduskunnassa ei ollut. Ei tarvi leikkiä, kun ei ollut. Ja mun ei tarvi tarkistaa välillä wikipediasta :)
Vai, että oli ministerinä, mutta ei eduskunnassa :))
jos teitä täällä useampia vielä on tässä ketjussa sekoilemassa. Menkää nukkumaan ja sitten huomenna virkeänä opiskelemaan vähän suomalaista politiikan historiaa ja yhteiskuntaoppia. Sitten illalla taas tänne valheita suoltamaan, niin ropisee ilmaisia ääniä Haavistolle.
Väität kovin, ettei Pekka Haavisto ollut ministerinä ja istunut Paavo Lipposen ensimmäisessä hallituksessa. Kyllä se vaan istui eli oli mukana politiikassa eikä siis reilannut pitkin etelä-Amerikkaa. Ihme tyyppi olet kun et voi edes myöntää olleesi ihan väärässä.
Näytä viesti, jossa olen sanonut, ettei istunut hallituksessa? Puhut ihan eri asiaa kuin minä.
Istui hallituksessa ministerinä eli oli politiikassa mukana, sinä saivartelet ja nussit pilkkua, joka on lapsellista ja typerää vai onko touhusi jotenkin aikuismaista tällä hetkellä? Ihan samasta asiasta tässä puhutaan kuule, Pekka oli sinä vuonna politiikassa mukana, istui ministerinä hallituksessa eli hänen päivätyönään oli olla politiikko, eikä reilata pitkin Amerikan mannerta.
Pekka oli kesälomallaan etelä-Amerikkaa kiertämässä. Elokuun alussa hän tapasi Antonion, joka oli silloin vielä 18 vuotias, koska täytti vasta muutaman päivän kuluttua 19. Täällähän on monesti väitetty, että oli 19.
Ei ole mielestäni aikuismaista vääntää kättä aiheesta, josta ei tiedä.
Ota seuraavaksi selvää eduskunnan ja hallituksen lomista. Voin kertoa sen verran, että esim. nyt he ovat vielä joululomalla.
ettei tunneta poliittista lähihistoriaa saatika sitten keskeisiä vallankäytön sääntöjä? Apua.
Pekka oli kesälomallaan etelä-Amerikkaa kiertämässä. Elokuun alussa hän tapasi Antonion, joka oli silloin vielä 18 vuotias, koska täytti vasta muutaman päivän kuluttua 19. Täällähän on monesti väitetty, että oli 19.
Ei ole mielestäni aikuismaista vääntää kättä aiheesta, josta ei tiedä.
Ota seuraavaksi selvää eduskunnan ja hallituksen lomista. Voin kertoa sen verran, että esim. nyt he ovat vielä joululomalla.
No anna palaa vaan, kyllä se siitä. Mä lähden nukkumaan kun jotkut käy töissäkin.
ettei tunneta poliittista lähihistoriaa saatika sitten keskeisiä vallankäytön sääntöjä? Apua.
Kato se on sama onko eduskunnassa vai hallituksessa. Ja kuulemma 1.3 kun uusi presidentti astuu virkaan, se nimittää hallituksen. Tällaisen jutun luin täältä pari päivää sitten.
Anna mun kaikki kestää!
Pekka oli kesälomallaan etelä-Amerikkaa kiertämässä. Elokuun alussa hän tapasi Antonion, joka oli silloin vielä 18 vuotias, koska täytti vasta muutaman päivän kuluttua 19. Täällähän on monesti väitetty, että oli 19. Ei ole mielestäni aikuismaista vääntää kättä aiheesta, josta ei tiedä. Ota seuraavaksi selvää eduskunnan ja hallituksen lomista. Voin kertoa sen verran, että esim. nyt he ovat vielä joululomalla.
No anna palaa vaan, kyllä se siitä. Mä lähden nukkumaan kun jotkut käy töissäkin.
Hyvät yöt vaan sulle, mä pääsen nukkumaan vasta klo 9.
Olen vähän hämmentynyt tästä keskustelun tasosta muutenkin. Palstaillut en ole aikoihin... Joko täällä näpyttelevät ja linkittävät muutamat kiihkomieliset tai sitten on kyse josain muusta. Aivan kuin asialliseen keskusteluun ei olisi halua, homo vs. kapitalisti -aiheet eivät tarjoa minkäänlaista syvyyttä ajatuksenvaihtoon.
Ei pitäisi lähteä väkisin todistamaan sivistymättömän väen stereotypioita. Missä on tiedonjano ja ajattelu?
Naiset, selkä suoraan ja ottakaa asioista selvää niin ei tarvi hävetä!
Täällä ne suomen hoitajat yössä kirjoittelee viestiä vauvalle ja mammat on paskat housuissa pedeissään ja huutelee hoitajaaaaa. Hävetkää. Ollaan sitä taas niin Haaviston kannalla.
Olen vähän hämmentynyt tästä keskustelun tasosta muutenkin. Palstaillut en ole aikoihin... Joko täällä näpyttelevät ja linkittävät muutamat kiihkomieliset tai sitten on kyse josain muusta. Aivan kuin asialliseen keskusteluun ei olisi halua, homo vs. kapitalisti -aiheet eivät tarjoa minkäänlaista syvyyttä ajatuksenvaihtoon. Ei pitäisi lähteä väkisin todistamaan sivistymättömän väen stereotypioita. Missä on tiedonjano ja ajattelu? Naiset, selkä suoraan ja ottakaa asioista selvää niin ei tarvi hävetä!
Minä ainakin provosoidun tuosta puolison iästä. Ehkä turhaan. Mutta tekee mieli oikoa tyhmiä väitteitä, joilla ei edes ole mitään tekemistä oikean asian, eli presidentin viran hoitamisen kannalta.
Täällä ne suomen hoitajat yössä kirjoittelee viestiä vauvalle ja mammat on paskat housuissa pedeissään ja huutelee hoitajaaaaa. Hävetkää. Ollaan sitä taas niin Haaviston kannalla.
joka kirjoitin, että pääsen nukkumaan vasta klo 9. Muista en tiedä.
No ollaan me kuitenkin fiksuja ja mennään nukkumaan (tai sitten töihin), aamulla saa juoda kahvit ja lukea hesarit rauhassa. Sitten vasta ihan muihin hommiin kuin hoitoalalla. Uskon muuten että hoitohenkilökunta tekee suurimmilta osin parhaansa öin ja päivin (viittaus kommentointiin)... niin että voimia töihinne teille ja kaikille yökukkujille.
Yritetään edes pitää yllä jonkinlaista tasoa keskustelussa. Sivistymättömyys ei ole mikään ihanne. Lopetan tähän. öitä.
Olen vähän hämmentynyt tästä keskustelun tasosta muutenkin. Palstaillut en ole aikoihin... Joko täällä näpyttelevät ja linkittävät muutamat kiihkomieliset tai sitten on kyse josain muusta. Aivan kuin asialliseen keskusteluun ei olisi halua, homo vs. kapitalisti -aiheet eivät tarjoa minkäänlaista syvyyttä ajatuksenvaihtoon. Ei pitäisi lähteä väkisin todistamaan sivistymättömän väen stereotypioita. Missä on tiedonjano ja ajattelu? Naiset, selkä suoraan ja ottakaa asioista selvää niin ei tarvi hävetä!
Minä ainakin provosoidun tuosta puolison iästä. Ehkä turhaan. Mutta tekee mieli oikoa tyhmiä väitteitä, joilla ei edes ole mitään tekemistä oikean asian, eli presidentin viran hoitamisen kannalta.
No ollaan me kuitenkin fiksuja ja mennään nukkumaan (tai sitten töihin), aamulla saa juoda kahvit ja lukea hesarit rauhassa. Sitten vasta ihan muihin hommiin kuin hoitoalalla. Uskon muuten että hoitohenkilökunta tekee suurimmilta osin parhaansa öin ja päivin (viittaus kommentointiin)... niin että voimia töihinne teille ja kaikille yökukkujille. Yritetään edes pitää yllä jonkinlaista tasoa keskustelussa. Sivistymättömyys ei ole mikään ihanne. Lopetan tähän. öitä.
oli taas juttu Antonio Floresista.
Siinä oli, että syntynyt 1978 Ecuadorissa ja tavannut Pekka Haaviston vuonna 1997 Kolumbiassa ja tullut Suomeen toukokuussa 1998.
Mistä lehdistö ne valheet repii aina vaan uudestaan?
Miksei Floresin syntymäaikaa voisi julkaista?
Antonio on syntynyt 1978. Haavisto s. 1958. Ikäero 20 vuotta. Niinistö s. 1948 ja 1977. Ikäero 29 vuotta. Mitä sitten? Jollain on jäänyt ylimääräistä aikaa kun Kauniit ja Rohkeat on tauolla.
Ei tarvitse olla einstein tajutakseen sen.
Luultavasti se jätkä on nuormepi kuin mitä väitetään ja oli alaikäinen kun Haavisto sen tapasi. Siksi sitä ei kerrota.
http://www.vihrealanka.fi/henkil%C3%B6t/mutta-kuka-kumma-on-antonio
Antonio on siis syntynyt vuonna 1978 ja oli 19 vee tavatessaan Haaviston.
Tätä nuo tyypit hokee hokamasta päästyään ihan kuin ihmiset olis täysiä ääliöitä.
Ihan on simppeli juttu julkistaa, ei luulisi olevan mitään ongelmaa.
Jenni Haukio s. 7. Huhtikuuta 1977 Pori
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jenni_Haukio
Flores?
Ei mitään.
Näytä viesti, jossa olen sanonut, ettei istunut hallituksessa? Puhut ihan eri asiaa kuin minä.