Miksi Haaviston puolison tarkkaa syntymäaikaa ei ole kerrottu?
He kuitenkin aloittivat suhteen jo vuonna 1997 ja Flores on kovin nuoren näköinen.
Jennin syntymäaika löytyy googlettamalla heti.
7. huhtikuuta 1977 Pori
Floresin ei niin mistään.
Kommentit (64)
He kuitenkin aloittivat suhteen jo vuonna 1997 ja Flores on kovin nuoren näköinen.
Jennin syntymäaika löytyy googlettamalla heti.
7. huhtikuuta 1977 Pori
Floresin ei niin mistään.
Mitä sinä sillä tiedolla teet?
Jos kerran Jennin syntymäpäivä on avointa tietoa niin miksei sitten Floresin ole?
Vai halutaanko se jotenkin pimittää?
Jotain häikkää tässä on. Nyt pitää saada se syntymätodistus näytille. Yhtä epäselvä kuin Obaman juttukin. Ja olisko joku DNA-näyte saatavilla?
vaan ihan yksinkertainen toimenpide.
Sitä tullaan niin ulos kaapeista näissä homoasioissa, mutta sitten pimitetään yhtä sun toista olennaista.
Pitääkö tuoda sulle kotiin syntymätodistus vai? Mut voihan se olla väärennetty?
mutta eduskunnassa ei ollut. Ei tarvi leikkiä, kun ei ollut. Ja mun ei tarvi tarkistaa välillä wikipediasta :)
Pitääkö tuoda sulle kotiin syntymätodistus vai? Mut voihan se olla väärennetty?
Kun kerran Jenninkin tiedot löytyvät samantien, niin miksei sitten Floresin.
Sen sijaan sitä tietoa jostain ihmeen syystä pimitetään, miksi? Siksikö että Flores oli ala-ikäinen?
Vihreät, RKP yms. vihervasurit ova kaksinaismoraalin huipentumia. Itse haukutaan kaikki muut maan rakoseen, mutta sitten kun hieman joku kysäisee takaisin tai ei mene heidän mielensä mukaan, niin ollaan rasistinatseja.
Mielestäni Biaudeen pitäisi tulla julkisuuteen ja haukkumaan naiset rasistisovinisteiksi, koska naisehdokkaat saivat yhteensä vain 5 % äänistä.
mutta eduskunnassa ei ollut. Ei tarvi leikkiä, kun ei ollut. Ja mun ei tarvi tarkistaa välillä wikipediasta :)
Oliko tosiaan näin, että toimi ministerinä, mutta ei ollut eduskunnassa. Ihan uutta minulle tälläinen käytäntö, mutta uskon toki sinua :) Pointti varmaan tuli selväksi joka tapauksessa vaikka kovin sekoiletkin, eikö kannattaisi mennä nukkumaan?
en voi muuta sanoa. Varmaan vaikea todistaa. Toisaalta rattijuoppo ja hakkailija, joten ei kaikki ole mahdotonta.
Vai, että oli ministerinä, mutta ei eduskunnassa :))
Oliko tosiaan näin, että toimi ministerinä, mutta ei ollut eduskunnassa. Ihan uutta minulle tälläinen käytäntö, mutta uskon toki sinua :) Pointti varmaan tuli selväksi joka tapauksessa vaikka kovin sekoiletkin, eikö kannattaisi mennä nukkumaan?
asiat ei taida olla ihan niin kuin koitat tässä kovasti väittää.
Pekka Haavistoa ei valittu eduskuntaan vuoden 1995 vaaleissa, mutta hän oli silti ympäristöministerinä.
Ja sanon vielä uudestaan, että minun ei tarvitse tarkistaa sitä wikipediasta.
Sekoile vaan lisää, tämä on kivaa:)
mutta vihreät siitä huolimatta tekivät hänestä ministerin.
Vihreää demokratiaa kato.
asiat ei taida olla ihan niin kuin koitat tässä kovasti väittää.Pekka Haavistoa ei valittu eduskuntaan vuoden 1995 vaaleissa, mutta hän oli silti ympäristöministerinä.
Ja sanon vielä uudestaan, että minun ei tarvitse tarkistaa sitä wikipediasta.
Sekoile vaan lisää, tämä on kivaa:)
Etköhän sinä nyt hieman saivartele ja nussi pilkkua? Pointti oli tässä varmaan se, että hän ei mitenkään sinä vuonna pyörinyt Etelä-Amerikassa reilaamassa koska toimi eduskunnassa tai siis ministerinä, huoh :) Ihmeellistä touhua sinulla, koitat siirtää asian ihan sivuraiteille lapsellisilla jutuillasi.
jos teitä täällä useampia vielä on tässä ketjussa sekoilemassa. Menkää nukkumaan ja sitten huomenna virkeänä opiskelemaan vähän suomalaista politiikan historiaa ja yhteiskuntaoppia. Sitten illalla taas tänne valheita suoltamaan, niin ropisee ilmaisia ääniä Haavistolle.
Jospa vihreät voisivat kohta puoliin toimittaa sen julkiseen tietoon, niin ei tarvitsisi kysellä.
jos teitä täällä useampia vielä on tässä ketjussa sekoilemassa. Menkää nukkumaan ja sitten huomenna virkeänä opiskelemaan vähän suomalaista politiikan historiaa ja yhteiskuntaoppia. Sitten illalla taas tänne valheita suoltamaan, niin ropisee ilmaisia ääniä Haavistolle.
Väität kovin, ettei Pekka Haavisto ollut ministerinä ja istunut Paavo Lipposen ensimmäisessä hallituksessa. Kyllä se vaan istui eli oli mukana politiikassa eikä siis reilannut pitkin etelä-Amerikkaa. Ihme tyyppi olet kun et voi edes myöntää olleesi ihan väärässä.
asiat ei taida olla ihan niin kuin koitat tässä kovasti väittää. Pekka Haavistoa ei valittu eduskuntaan vuoden 1995 vaaleissa, mutta hän oli silti ympäristöministerinä. Ja sanon vielä uudestaan, että minun ei tarvitse tarkistaa sitä wikipediasta. Sekoile vaan lisää, tämä on kivaa:)
Etköhän sinä nyt hieman saivartele ja nussi pilkkua? Pointti oli tässä varmaan se, että hän ei mitenkään sinä vuonna pyörinyt Etelä-Amerikassa reilaamassa koska toimi eduskunnassa tai siis ministerinä, huoh :) Ihmeellistä touhua sinulla, koitat siirtää asian ihan sivuraiteille lapsellisilla jutuillasi.
mutta sivistä itseäsi mielenkiintoisella kirjalla "Hatunnosto", kirjoittanut Pekka Haavisto.
Siellä hän on omistanut ihan oman luvun Antoniolle. Tule sitten taas kertomaan tarinoita. Voin kertoa sitten sinulle jotakin sellaista, mitä ei siinä kirjassa kerrota.
Ja vielä lopuksi: eduskunnan jäseniä ovat vain ne kansanedustajat, jotka on sinne vaaleilla valittu. Suomessa 200 kpl.
Eli oli Pekan tavatessaan 19-vuotias.