Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "luulet liikoja itsestäsi"?

Vierailija
26.01.2012 |

Olen jäänyt sinkuksi pitkän suhteen jälkeen. Näin kolmevitosena, ja yhteishuoltajuus yhtenä määreenä, olen huomannut nettideiteissä, että miehet alkavat valittaa jotain "luulet liikoja itsestäsi" juttuja. Miten tähän pitäisi suhtautua? Mitä riman alentaminen käytännössä tarkoittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen sanonutta vituttaa. Ei mitään muuta.

Vierailija
2/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerro mitään jättäjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat luultavasti epätoivoiset nettideittimiehet kavahtamaan. ja kun kokevat sut sellaisena, joihin heillä ei ole mitään mahdollisuuksia, dissaavat noin. eli käytännössä sun ei ole syytä tehdä muuta kuin nostaa rimaa ja jättää tollaset törpöt omaan arvoonsa!

Vierailija
4/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin olen laittanut ikähaarukaksi 33-39, enkä ole saanut lähes yhtään meilejä sen ikäisiltä. Saan meilejä vain parikymppisiltä pojilta jotka hakevat seksiä, ja viisikymppisiltä, pahimmillaan jopa kuusikymppisiltä äijiltä. ap.

että sen sanonutta vituttaa. Ei mitään muuta.

Vierailija
5/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihille on tänä päivänä tarjolla niin valtava määrä naisia; olkoonkin mitä tahansa onnen onkijoita sitten vaan, niin niiitä on PALJON. Jos mies on kivannäköinen 35v - niin hänestä taistelevat naiset ovat 25v- 40v - ja onhan se selvää, että miehen oman ikäiset naiset näyttävät näiden 25vuotiaiden rinnalla aika epätoivoisilta.

Tunnen muutamia, itseni ikäisiä, n. 40v sinkkumiehiä, jotka ovat ihan suoraan sanoneet, etteivät kerta kaikkiaan voisi ajatella suhdetta ikäisensä naisen kanssa - koska NIIDEN NAAMA/VARTALO EI NÄYTÄ ENÄÄ YHTÄ HYVÄLTÄ, KUIN NUOREMPIEN NAISTEN!!!

Ei kuulemma vaan tule sellaista fiilistä, että kiinnostuisi tosissaan. Arvatkaa, onko kiva kuunnella tollasta puhetta?

Olen kysynyt, että eikä sitten se merkitse ollenkaan, että jos nainen olis vaikkapa: superkiva, älykäs, kenties menestynytkin, urheilullinen, hoikka&lihaksikas ja tyylikäs - mutta silmäkulmissa on naururyppyjä ja otsassa kevyet uurteet - niin haittaako se tosiaan niin paljon, ettei voisi aloittaa tosissaan suhdetta???

ja vastaus on: haittaa. Se kuulemma haittaa, koska mm. naururypyt tai pitkä ura kertovat siitä, että nainen ei ole enää hedelmällinen, raikas tuulahdus täynnä uuden odotusta, täynnä elämää - vaan on jo seesteisempi ja tietää paikkansa.

Mies kokee, ettei hänelle ole enää sijaa aikuisen naisen elämässä - tai sitten, että joutuu elättämään elämässään epäonnistunutta ja takertuvaa naista.

"Luulet itsestäsi liikoja" = murenen itsevarmuutesi alle; olet liian vahva, sinulla on liikaa mielipiteitä, pelkään, etten pärjää sinulle henkisesti, olet paremmin koulutettu, etkä koskaan katsoisi minua ylöspäin, en koskaan saisi olla sinun Kuninkaasi, vaan olisin aina Palvelijasi.

Siks ne sanoo noin, ksoka niillä on niin helvetin harhainen itsetunto.

( ja en tod. ole sitten itse mikään miesvihaaja, päinvastoin :)

Vierailija
6/6 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaaja ei puhu kyllä kaikkien miesten puolesta. Pieni osa on näitä jotka hakee selvästi nuorempia, kyllä suurin osa ihmisistä etsii oman ikäistä kumppania.

Tuo repliikki mistä kysyit on vain inhottavien ihmisten tapa yrittää lannistaa muita. He ovat niitä kusipäitä. Luultavasti eivät ylittäisi sinun rimaasi ikipäivänä ja ovat huomanneet etteivät kelpaa juuri kenellekään muullekaan ja ovat siksi katkeria.

Pidä rimasi siinä missä hyvältä tuntuu. Ei kannata tyytyä. Jos sopivaa ei löydy, ei ole paha asia olla yksin jonkin aikaa. Olen itse samanikäinen kuin sinä, enkä ikipäivänä huolisi itseäni huonompaa. Silloin parikymppisenä sitä tyytyi, olin itsekin jonkun itseäni 15-v. vanhemman kanssa (hyi). Kyllä ne nuoret oppii. Mutta oppiiko nämä iäkkäät miehet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi