Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla joku negatiivinen karma työelämässä ja miten käännän sen?

Vierailija
26.01.2012 |

Enkö osaa ajatella vaan tarpeeksi positiivisesti (tyyliin jos olette lukeneet Rhonda Byrnen SAlaisuus jne.)

Nyky- ja edellisessä esim. olen saanut kuulla "olen pahoillani jos olen antanut ymmärtää että..."

Eli nykypaikassa sain ymmärtää että saan suht pikaisen ylennyksen perustehtävien jälkeen, ed. paikassa sain ymmärtää että töitä riittää hoitovapaalta palaamisen jälkeen. Joo ei.

Sitä edellisessäkin kyllä pärjäsin hyvin ja sain tehdä vastuullisia hommia ja etenin hyvin ja sain kiitosta, mutta kuitenkin koko ajan mun hoitama alue ole siellä vähiten priorisoidussa roolissa markkinoinnin yms. toimenpiteiden ja aktiviteettiewn suhteen, mikä oli aika turhauttavaa...

Ja sitten jouduin sieltäkin lähtemään (tosin samalla kuin tosi moni muukin).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa kysymys, mikä sun tarvitsee kysyä itseltäsi on se, että kasvoiko myynti vai ei sinun aikanasi? Jos ei, se on moro.

Puuhailusta ei markkinoinnissa makseta.

Vierailija
2/4 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynti kasvoi niissä asiakkaissa missä pystyin oikeasti tekemään jotain.

Kerran yhdessä asiakkaassa väheni, mutta se johtui yrityksen sisäisistä tuotevalikoimaongelmista jne. Tosin sain sinnekin hyvin pedattua uutta kasvua (minkä tiedän toimivan vielä nykyäänkin), mutta ne tulokset realisoitui vasta kun olin jäänyt äippälomalle....

Olen tehnyt myös tuotepäällikköhommia ja siihen liittyvää markkinointia.

Niissä sain tuoteryhmän osuutta vähän kasvatettua suhteessa liikevaihtoon, tosin kun koko firman liikevaihto putosi niin minkäs teet...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan hahmottanut. Onko sulla nyt duuni?

Vierailija
4/4 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan hahmottanut. Onko sulla nyt duuni?

todellakin DUUNI.

Eli alempi asema, josta luulin saavani pian paremman aseman puheiden mukaan... mikä nyt ei olekaan niin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan