Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saan kylmää/vetoisuutta, niin vasenta polveani alkaa kolottamaan. Onko teille tällainen tuttua?

Vierailija
12.01.2026 |

Mistähän se johtuu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta minulla se on oikea polvi.
Mutta minulla on aiempien urheiluharrastusten (tennis) aiheuttamia vaurioita.

Vierailija
2/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälainen, ei juuri tuo. Jalkani eivät tykkää kylmistä alustoista. Alkaa kipuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja nukkuessa myös. Olen ihmetellyt, miksi juuri polvia palelee, vaikka on peittokin päällä. 

Vierailija
4/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen palvekkeelle, sementtiselle alustalle, avojaloin, niin saan varmasti kolotusta jalkoihini. Sitä tulee vaikka menisin kesälläkin kiviselle alustalle.

Vierailija
5/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulisella säällä, jos en suojaa hyvin niskaan, niin saan niskakipua ja päänsärkyä.

Vierailija
6/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveliäni kolottaa, jos saan kylmää. On kolottanut ajoittain jo 40 vuoden ajan. Epäilen, että se on reumatismiä, mutta lääkärin mukaan se ei ole sitä.

Vierailija
7/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja nukkuessa myös. Olen ihmetellyt, miksi juuri polvia palelee, vaikka on peittokin päällä. 

Yöllä, vaikka on pyjama päällä ja peittoki päällä, niin tposta polveani kolottaa monesti.

Vierailija
8/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia pitää pitää polvet lämpiminä. Ei tule sitten niin helposti kolotuksia. 

Vierailija
9/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yleensä, jos puen päälleni villavaatetta, niin kolotus vähenee/loppuu.

Vierailija
10/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvien lisäksi kylmyys ja veto kipeyttää mulla myös selän, nilkat ja ranteet. Saman aiheuttaa myös ilmastointi esim hotellihuoneessa, kotona ei onneksi ole ilmastointia.

Talvisin täytyy olla aina villasukat ja säärystimet jalassa ja ulosmentäessä pitää pukea angoravillaiset ranteenlämmittimet ja selänlämmitin.

Ja hotelliin mentäessä pakata aina varmuuden vuoksi mukaan merinovillakerrasto kun aina huoneen ilmastointia ei pysty sulkemaan. 

Vierailija
11/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tämmöinen ei ole tuttua.

Vierailija
12/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvien lisäksi kylmyys ja veto kipeyttää mulla myös selän, nilkat ja ranteet. Saman aiheuttaa myös ilmastointi esim hotellihuoneessa, kotona ei onneksi ole ilmastointia.

Talvisin täytyy olla aina villasukat ja säärystimet jalassa ja ulosmentäessä pitää pukea angoravillaiset ranteenlämmittimet ja selänlämmitin.

Ja hotelliin mentäessä pakata aina varmuuden vuoksi mukaan merinovillakerrasto kun aina huoneen ilmastointia ei pysty sulkemaan. 

Erikoista, että ilmastointikin aiheuttaa kolotusta. Nykyää on  melkein kaikkialla ilmastointi.

Vierailija
13/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla olisi paksut, lämpimät vaatteet päällä ja menen istumaan puiston penkille, niin alkaa kolottamaan.

Vierailija
14/14 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkee ja kolottaa aina toista polvea ja toista jalkaterää, jotka molemmat olen loukannut vuosia aiemmin kohtuu pahasti.