Lue keskustelun säännöt.
Mirena-kierukka ja tiputteluvuoto
26.01.2012 |
Kertokaas kierukalliset kanssasisaret, että kuinka kauan teillä oli tiputteluvuotoa kierukan asettamisen jälkeen.
Minulle laitettiin kierukka vajaa kolme kuukautta sitten ja juuri laskin, että on tainnut olla kaksi viikkoa sen jälkeen kun EI ole ollut minkäänlaista vuotoa. Yhdet ns. kunnon menkat tulivat kuukausi asettamisen jälkeen, nekin tosin normaalia niukemmat, mutta muuten onkin sellaista vähäistä tuhruttelua koko ajan. Joka päivä. Olin kyllä varautunut tähän mutta pikkuhiljaa alkaa silti turhauttaa. Kertokaa että onko mitään toivoa, että tämä joskus loppuisi?!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on jo toinen 5v kierukka meneillään. Ekat 5v ei ollut menkkoja ollenkaan, mutta tän uuden kanssa on ollut koko 3vuotta. Nyt menkat kestänyt sen pari pv kahdesti mutta epämäärinen tiputtelu jatkunut useita päiviä. Langat näkyy hyvin, mutta näyttää siltä että kohdun suu olisi jotenkin tosi tyrkyllä. Kellään kokemusta tällaisesta? Heti tuli mieleen joku kohdun ulkoinen raskaus/ raskaus- mutta eikös ne ole aika harvinaisia? Mitään muita oireita ei ole, ei kipuja eikö mitään? :o