Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni käski mun käyttää treenikuulia =0 jäin suu auki

Vierailija
26.01.2012 |

Mitä ihmettä saako tämmöistä pyytää? Mulla on värkki ihan kunnossa eikä mitään ongelmia esim. virtsankarkailua tms. Seksielämäänkin oikein tyytyväinen. Mitä pitäis sanoa miehelle? Kyllähän tämmöinen loukkaa..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niihin kuuliin tulee, niin liekö ne nyt niin tehokkaita sitten kumminkaan. Tai itse en ole kokenut niissä olevan mitään "pitämistä". Tosin ei ole kovasti löystynyt paikatkaan, koska ei ole ollut virtsan karkailua tms. Selkeästi kuitenkin lantion alueen hermotus häiriintyy raskauden ja synnytyksen myötä ja mun kokemuksen mukaan kyllä monipuolinen vatsa-lantio-alueen jumppa auttaa parhaiten. Se kun muistaa pitää "paketin koossa" ja kunnolla "imun" päällä vaikkapa ihan tavallisella lenkillä, jolla kävelee ja vähän hölkkäilee. Tietysti juuri kuulat voivat olla apuna aktivoimaan oikeita lihaksia. Ei se pelkkä kuulien sisällä oleminen juuri mitään kuitenkaan minun nähdäkseni tee, eikä niissä sinänsä mun kokemuksen mukaan mitään "pitämistä" ole, ei ne putoa. Eli pelkkä kuulien paikalleen laittaminen ja homman jättäminen siihen on kyllä enemmän vain itsepetosta kuin kunnon jumppaa.

On just ne sellaiset pienimmät kuulat, jotka kyllä tottumattomalta, synnyttäneeltä ainakin, meinaavat tipahtaa samantien lattialle :D. Kun vaan ahkerasti käyttää kuulia, pysyy ne sisällä yhä kauemmin ja kauemmin jne jne. Jotkut Smartballsit pysyy kyllä helposti sisällä, ovat niin isokokoiset. Mutta se eivät olekaan ns. treenikuulat.

Oli sellaiset naisten "tupperw-kutsut" josta ne kuulat ostin. Käytin niitä mieheltäni salaa ehkä 3kk. Mies huomasi vaikutuksen ja ihmetteli miten sänkyhommissa olen jotenkin paljon parempi!

No, sitten kerroin että käytän niitä kuulia ja on kannustanut myös jatkamaan harrastustani. Nämä on sellaiset Cats.eye pikkukuulat ilman naruja.

Vierailija
22/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä "miehen pidä käskeä" käyttämään, vaan se olisi ihan luonnostaan selvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne narut on tosi tärkeät olla. Hänellä oli jäänyt pallot sisään, ja oli pakko mennä terveyskeskukseen naama punaisena otattamaan ne pois. Eivät tulleet ponnistamalla (on alakautta synnyttämätön). En ikinä uskaltaisi laittaa naruttomia :)

Vierailija
24/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne narut on tosi tärkeät olla. Hänellä oli jäänyt pallot sisään, ja oli pakko mennä terveyskeskukseen naama punaisena otattamaan ne pois. Eivät tulleet ponnistamalla (on alakautta synnyttämätön). En ikinä uskaltaisi laittaa naruttomia :)

Olet oikeassa ja kun opin lihasten avulla supistella ne kuulat pois, niin ei mitään ongelmaa pikkukuulienkaan poistamisessa.

Vierailija
25/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liian löysät pillut on vain pienimunaisten miesten kehittelemää propagandaa!

Käske miehesi mennä Tallinnaan klinikalle, niin sille ei tuu tunnetta kuin heiluttelisi nakkia porttikongissa.

Vierailija
26/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormilla vaan rohkeesti.

Vierailija
27/27 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liian löysät pillut on vain pienimunaisten miesten kehittelemää propagandaa!

Käske miehesi mennä Tallinnaan klinikalle, niin sille ei tuu tunnetta kuin heiluttelisi nakkia porttikongissa.

Saattaapi olla että klinikka rahat tulee käytettyä Tallinnassa muuhun tavaraan. :=D