Onko halpa loma?
Omatoimimatka, nelihenkinen perhe kesäkuussa Mallorcalle. Lennot n. 900 e, hotelli n. 400 e. Onko joku onnistunut löytämään vielä edullisempia vaihtoehtoja? Siis viikon rantaloma toiveissa kuitenkin.
Kommentit (7)
ihan ok, jos all incl, muuten kalliihko
Hotelleja löytyisi halvemmallakin, mutta haluamme tietyn tasoisen, lastenaltaan ym.
Jos ei olisi niin turistirysäkohde, tuo ei olisi halpa. Mutta tuonne tuskin löytyy paljon halvempia lentoja tai hotelleja, sillä turistit maksaa. Perheen kanssa ei voi oikein jättää äkkilähdönkään varaan.
monenko tähden ??
olen etsinyt, mutta en ole löytänyt, vaatimukset tietty kovat, 4 tähteä ja merinäköalat, lasten uima-altaat jne jne
Boogingilta olen katsellut noita hotelleja, mikään erityinen hotelli ei ole mielessä, mutta tuolla hinnalla saa perustason majoitusta. Ei kyllä neljää tähteä, vaan yleensä 2-3. Muut vaatimukset meillä on ilmaistointi je parveke ja sitte ne altaat. Hienoa sisutusta tms. ei tuolla rahalla saa.
Bookingilta olen katsellut noita hotelleja, mikään erityinen hotelli ei ole mielessä, mutta tuolla hinnalla saa perustason majoitusta. Ei kyllä neljää tähteä, vaan yleensä 2-3. Muut vaatimukset meillä on ilmaistointi je parveke ja sitte ne altaat. Hienoa sisutusta tms. ei tuolla rahalla saa.
yli 200 euroa per henkilö. Hotellin hinta ei kuulosta pahalta.