Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko halpa loma?

Vierailija
26.01.2012 |

Omatoimimatka, nelihenkinen perhe kesäkuussa Mallorcalle. Lennot n. 900 e, hotelli n. 400 e. Onko joku onnistunut löytämään vielä edullisempia vaihtoehtoja? Siis viikon rantaloma toiveissa kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 200 euroa per henkilö. Hotellin hinta ei kuulosta pahalta.

Vierailija
2/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, jos all incl, muuten kalliihko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleja löytyisi halvemmallakin, mutta haluamme tietyn tasoisen, lastenaltaan ym.

Vierailija
4/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi niin turistirysäkohde, tuo ei olisi halpa. Mutta tuonne tuskin löytyy paljon halvempia lentoja tai hotelleja, sillä turistit maksaa. Perheen kanssa ei voi oikein jättää äkkilähdönkään varaan.

Vierailija
5/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenko tähden ??

olen etsinyt, mutta en ole löytänyt, vaatimukset tietty kovat, 4 tähteä ja merinäköalat, lasten uima-altaat jne jne

Vierailija
6/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boogingilta olen katsellut noita hotelleja, mikään erityinen hotelli ei ole mielessä, mutta tuolla hinnalla saa perustason majoitusta. Ei kyllä neljää tähteä, vaan yleensä 2-3. Muut vaatimukset meillä on ilmaistointi je parveke ja sitte ne altaat. Hienoa sisutusta tms. ei tuolla rahalla saa.

Vierailija
7/7 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookingilta olen katsellut noita hotelleja, mikään erityinen hotelli ei ole mielessä, mutta tuolla hinnalla saa perustason majoitusta. Ei kyllä neljää tähteä, vaan yleensä 2-3. Muut vaatimukset meillä on ilmaistointi je parveke ja sitte ne altaat. Hienoa sisutusta tms. ei tuolla rahalla saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi