Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Villavaippahousut
26.01.2012 |
Onko kukaan neulonut villavaippahousuja tavallisesta 100% villalangasta? Ovatko olleet toimivat? Hahtuvalangasta olen neulonut housuja, mutta mietin että villalangasta tulisi ohuemmat.
Kommentit (3)
Kyllä ne tahtoi falskata. Neuloin aika ohuesta langasta, joten paksummalla voisi kenties tulla paremmat ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on aika paksua lankaa, mutta falskaavat silti. Olen lanoliinittanut, ei vaikutusta.
#2
Alue: Aihe vapaa
yhdet jostain ei-hahtuvalangasta neulotut, ja ne kyllä falskaa. Käytän niitä lähinnä taskuvaipnan päällä lämmikkeenä. Jos haluat ohuempaa, niin suosittelen Ruskovillan tai Babyidean housuja, niitä saapi Huutiksesta käytettynä. Mun melkein kaikki vaippahousut on ostettu käytettynä. Nuo hahtuvahousut eivät oikein sopineet meille.