Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten keliakia oirelee aikuisella? Kellään omakohtaista kokemusta?
Kommentit (5)
Siten että kun syöt viljatuotteita niin vatsaan seutuun alkaa sattumaan ihan perhanasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yhdellä kaverillani oireili vain sellaisina ihottumaläiskinä ja menikin aika kauan kunnes sai diagnoosin
Mun lapsella on oireeton keliakia. Se löytyikin ihan sattumalta.
aikuisiällä löytyi ihan sattumalta oireeton keliakia.
Ilmavaivoja on miettinyt myöhemmin oireeksi, jota ei silloin tajunnut.
Alue: Aihe vapaa
ne ole kaikenlaiset vatsavaivat.
Väsymys ja anemia. Myös ihottumaa voi tulla.