Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi kipeänä ja mies lähti baariin

Vierailija
26.01.2012 |

Miehellä on tänään viikon ainoa vapaapäivä. Lähti siis eilen kaverilleen illalla, olivat sopineet jo aiemmin asian. Lapsista vanhempi tuli kipeäksi ja meillä olikin yö sitten melkoista heräilyä kun vauvakin valvottaa... Ja mitä tekee mies: sammui sohvalle ja oli todella tukevassa humalassa siis, vaikka oli pitämässä "tipatonta tammikuuta". Voi että miten taas ärsyttää!!! Mulla on olo kuin yksinhuoltajalla, on ihan kuin kolme lasta vaikka lapsilisää saa vaan kahdesta.

Onko kohtalotovereita? Miten jaksatte jos/kun arjen pyöritys on täysin omalla vastuullanne? Onko jollain onnistunut muuttaa miehensä tapoja parempaan suuntaan (alkanut osallistua perhe-elämään) ja miten? Tuntuu et mä en oikeen jaksais enää tätä. Mies on ihan mukava mutta se ei riitä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset maksavat aina hinnan tälläisestä kun äitikin pahoittaa mielensä.

Vierailija
22/24 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tuollaista, ei mies lähde ryyppäämään jos lapset on tosi kipeitä, joskus on tietty niin käynyt että ensin on lähtenyt ja sitte on lapsi tullut kipeeksi mutta sille nyt ei mahda mitään, ei etukäteen voi tietää eikä keskenkaiken tartte kotiin tulla jonkun nuhakuumeen takia.

Mutta kyllä mä ymmärrän että tossa tilanteessa ottaa pattii varmaan ihan kybällä kun yks makaa sammuneena ja itse hoitaa sairasta lasta ja vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se oli kaikille teille kädettömille...

Vierailija
24/24 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies olisi kyllä lähtenyt, jos olisi aikaisemmin sovittu meno kaverin kanssa. Myönnän, että olisi ärsyttänyt, mutta siltikin mies olisi voinut lähteä. Olisin niellyt ärsytyksen..

Sen sijaan mitään extempore juopotteluja kumpikaan ei meillä harrasta. Eikä kyllä juo itseään sammumiskuntoonkaan. Saati, että olisi humalassa esimerkiksi joka viikko.

Aikuisen lapsista vastuussa olevan vanhemman, myös isän, tulee huomioida menonsa perheen tilanteen mukaan ja tarvittaessa perua ne, jos perheen etu sitä vaatii. Samaa vaaditaan äidiltäkin, miksei siis isältäkin. Tässä tapauksessa ei ehkä olisi ollut tarve miehellä perua menoa, mutta pointti on, että isällä on tasan sama vastuu lapsista kuin äidillä.