Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeä mies on teille?

Vierailija
26.01.2012 |

Miten paljon mies merkkaa teille? Voisitteko elää ilman miestänne? Vai oliko mies vain lapsentekoa varten eikä rakkautta varten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*paras ystäväni

*puolisoni

*elämänkumppanini

*rakastajani

*lasteni isä

*aktiivinen huushollaaja

*upea kasvattaja

*perheen elättäjä

*minun hellittelijäni

Vierailija
2/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on paras ystäväni, rakastajani ja rakkaani, mieluisin seuranviettokumppanini, hulluttelijakaverini, parasta bileseuraa, hauskuuttaja, mahtavaa keskusteluseuraa ja hyvää harrastusseuraa! Voisin tietysti elää ilman häntä (en tekisi itsaria enkä kuolisi ikävään), mutta en ikimaailmassa halua joutua sellaiseen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotenkin pärjäisin, jos hän kuolisi, mutta äärettömän vaikeaa se olisi. Hän on ollut paras ystäväni nyt 18 vuotta, enkä voi kuvitellakaan nauravani kenenkään muun kanssa kuten hänen kanssaan. Kenenkään en ole koskaan luottanut samoin kuin häneen.

Lapsi meille tuli 13 yhdessäolovuoden kohdalla. Hän on todella hyvä isä(kin).

Vierailija
4/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on haukuttu sanalla itseriittoinen

kai se tarkoittaa sitä, että pärjäisin vallan mainiosti yksikseni, voin elää ilman sitä kuuluisaa sielunkumppania, en tarvitse täydennystä itselleni

mutta avioliitossa ollaan ja rakkaudesta, lapsikin on, mutta jos mies jostain syystä haihtuisi kuvioista, jatkaisin elämääni surun jälkeen toki tasapainoisena

Vierailija
5/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lumihommia varten

-katon puhdistusta varten

-saunan pesua varten

-ruoanlaittoa varten

-alistamista ja hyväksikäyttöä varten

-joskus tekisi mieli naida, mutta jostain syystä ukko ei enää siihen hommaan antaudu

-mukava ilkkua ukolle, kun hän tekee kaikki väärin

Vierailija
6/6 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseriittoinen, omayväinen, erakko, kova komentamaan, ohjailen muita, en viihdy seurassa...

Mieheni ansiosta olen kuitenkin loistava äiti, hyvä kumppani ja paljon muutakin hyvää.

Mieheni rakkaus on sellainen johon voin nojata, voin tukea kaiken epävarmuuteni mieheeni - ja siksi jaksan elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi